Home » Facebook » Ponudite več tudi na Facebooku, bodite izvirni

Ponudite več tudi na Facebooku, bodite izvirni

Ponudite več!
Ja, tudi tokrat ne bo šlo brez Facebook-a. In priznam, ne mine dan, da ne bi vsaj enkrat v dnevu odprla svoj profil. In še katerega drugega. Facebook je v vsej svoji veličini že prehitel bloganje in bralce iz vseh vetrov zvabil v svojo mrežo.

Facebook-oglasevanjeBloganje se lahko kot koristno uporablja tudi za oglaševanje in promocijo. Dandanes so se skoraj vse take aktivnosti prenesle kar na socialno omrežje. Facebook je postal glavni akter v marketingu socialnih mrež.

Facebook ima v današnjem času več obiskovalcev kot ima Google prometa. Vseeno pa ne smemo vseh žetonov staviti samo na Facebook oglaševanje, saj lahko kaj hitro naletimo na slabosti in ovire. Dejstvo je, da ima vsaka stvar tako dobre kot slabe strani in enako lahko rečemo za Facebook oglaševanje. Zato le berite naprej…

Oglaševanje na Facebook-u se precej razlikuje od ostalih oglaševanj tipa »cena na klik«. V preteklosti je vse baziralo na vsebini oglasov, a se ta vidik ni prav dosti spremenil do danes. A tu se pojavi drug vidik, ki ga je Facebook fenomen sprožil. In to je…

Slika! Slikovni material ima vedno večjo vrednost, vsaj v mojem svetu. Če bi kupovala le z očmi, bi imela v praznem stanovanje lep, velik zelen hladilnik, ki bi bil danes neuporaben. A na Facebook-u imate možnost, da privlačni fotografiji dodate še konkreten oglas. Tak, ki bo prepričal tako tiste, ki kupujejo z očmi in tiste, ki preberejo besedilo. S sliko lahko privabite veliko pozornosti in si tako pridobite naklonjenost uporabnikov. Na ta način lahko z vizualnim elementom prehitite vse, ki že oglašujejo. Če vsaj malo poznate oglaševanje na klik, veste, da CTR pomeni največ. No, za tiste, ki ne: CTR je razmerje med prikazi in kliki. Torej, če ustvarite privlačen oglas, ki sam kliče po pozornosti, se vam za visok CTR ni treba bati. Seveda pa na tem mestu ne pozabite, da gre za socialno omrežje, kjer je prioriteta obiskovalcev zabava in sprostitev. In temu primerne naj bodo tudi slike in vsebina oglasa.

Nikoli in nikdar ne smete pozabiti, da ljudje Facebook uporabljamo za namen druženja, spoznavanja in povezovanja. Kot oglaševalci na tem omrežju ne smete pozabiti na ta dejstva. Predvsem bodite interaktivni ter spodbujajte svoje »fane«, da bodo to tudi oni. Bodite prijazni, saj nikoli ne veste, kdo lahko postane vaša potencialna stranka. Pa še ena zanimivost: obstajajo Facebook oglaševalci, ki na dan porabijo od 6 do 8 ur, da odgovarjajo svojim oboževalcem! No, toliko časa nima skoraj nihče. Pa vseeno, naj vas to motivira, da tudi vi kakšno minuto več posvetite njim.

Za začetek potrebujete »fan« page, o kateri smo že govorili v prejšnih blog zapisih. Za osvežitev spomina si preberite tole: Kaj je Facebook stran?
Naslednji korak so oboževalci, ki bodo spremljali novice in aktivnosti. Oni so tisti, ki bodo ustvarjali vaš kanal, ga razvijali in vam vlivali nove ideje. Poskrbite za njih, kot se to spodobi. Omogočite jim nagradne igre, sodelovanje v razpravah in ostale aktivnosti, ki jih radi počnejo. Pojdite še korak dlje in organizirajte srečanje v živo. Pomlad je tu in vsi že veselo lovimo sonce in priložnosti, da čas preživimo zunaj. Organizirate lahko spoznavni ali tematski piknik, ki bo vključeval druženje, dobro hrano in pijačo. Obenem pa boste lahko predstavili svoje izdelke/storitve nekomu, ki se bo zelo dobro počutil. In verjemite mi, da imamo dobro razpoloženi več motivacije za nakup. No, vsaj jaz.;)

In ko »iščete« svoje oboževalce, prilagodite karakteristike svoji ponudbi. Če prodajate hello kitty lizike, najbrž ne bo ciljna skupina:

  • moški
  • od 25 do 40 let

Facebook je fenomen in naj tak tudi ostane. Vi pa pojdite v korak s časom, najdite svojo ciljno publiko in ji ponudite vse, kar vaša ponudba zajema. Saj veste, za vsakega se najde nekaj.

Tako, pomlad je tu in naj kar ostane!

Andreja Ogrinc

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*