Home » Izdelava spletnih strani » Stran 404 – tudi najšibkejši člen je lahko dovolj močan

Stran 404 – tudi najšibkejši člen je lahko dovolj močan

Pred nekaj Spletnik sredami sem predstavila načine, kaj narediti s poteklo vsebino na spletni strani. Eden od načinov je bila tudi »404 stran ne obstaja«, za katerega sem poudarila, da se mu raje izognite. Ker pa je ta stran vendar potrebna, jo marketinško izkoristite. Zakaj le bi na teh podstrani pisalo le napaka 404?

Kaj je »404 stran ne obstaja«?
To je podstran, ki jo ustvarite v sklopu vaše spletne strani za primer, ko podstran, ki jo je hotel obiskovalec videti, ne obstaja. To se zgodi, ker je podstran premaknjena na drug URL naslov ali pa je bila preprosto zbrisana s strani. Verjetno se vam je že zgodilo, da ste zašli na takšno stran. In verjamem, da vas je zmotilo, ker vas na tej strani niso usmerili naprej na obstoječo vsebino ali ponudili z enim klikom koraka nazaj.

Seveda je v prvi vrsti pomembno, da poskušate odpraviti takšne napake in v čim več primerih preprečiti, da obiskovalec naleti na 404 stran. Napake pa se bodo vendarle vendo pojavljale (motiti se je človeško), zato iz njih potegnite najboljše. Poskrbite torej, da ne bodo obiskovalci takoj zapustili strani, ko bodo zagledali številko 404, ampak kljub temu našli, po kar so prišli.

Kako narediti 404 tržno naravnane podstrani?

Pokazala vam bom 3 dobre primere »kakovostne« 404 strani, ki ne obstaja.

1. Iskalno okno – odlična rešitev je iskalno okno; obiskovalec je očitno nekaj iskal, česar ob zadnjem kliku ni našel; ponudite mu bližnjico do iskane informacije s preprostim oknom z iskanje;
2. Navigacija – verjetno želite ponuditi celotno navigacijo strani (na tem mestu si lahko pomagate z zemljevidom strani), da lahko nadaljuje z brskanjem po strani brez klika »nazaj«;
3. Humor – nekateri se odločijo, da se bodo obiskovalcu opravičili na zabaven način; to sicer ni striktno marketinška metoda, pomaga pa ublažiti jezo obiskovalca in morda celo narisati nasmeh na obraz.

3 primeri marketinško naravnanih 404 strani

Iskalno okno

Napaka-strani-1

Ustrezna navigacija

Napaka-strani-2

Simpatično opravičilo

Napaka-strani-3

Veriga je močna toliko, kolikor je močan njen najslabši člen. Poskrbite, da bo tudi 404 neobstoječa stran močan člen vaše spletne strani in kot druge podstrani privabljala kupce.

Če vam številka 404 še vedno dela preglavice, zavrtite 080 33 39 in učvrstili bomo ta še tako šibek člen.

Lep dan!

Spletnik marketing

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*