Home » Facebook » 6 najpogostejših napak podjetij na Facebooku

6 najpogostejših napak podjetij na Facebooku

Imate Facebook stran, pa ne dosegate razsežnosti, ki bi si jih želeli? Vaši fani niso odzivni?

Facebook-straniPredstavljamo vam 6 najpogostejših napak na Facebooku za podjetja, zato da se jim boste lažje ognili in uspeli.

•  hočete biti popolni – pokažite svoje napake in jih obenem rešujte pred očmi fanov. Tako bodo vaši fani dobili pozitiven odnos do vas in vaših storitev.

•  fani niso nevidni – prisluhnite jim, to je najpomembnejša lekcija družbenih medijev. Dovolite, da vas vaši fani in potencialne stranke kaj naučijo in vam povedo svoje izkušnje z vami oziroma vašimi produkti.

•  ste uradni – na Facebooku mora biti komunikacija sproščena, lahkotna in zabavna.

•  prodajate – vzpostavljajte dolgotrajen prijateljski odnos s fani. Facebook ni zgolj kanal za direktno prodajo, temveč platforma za grajenje odnosa s potencialnimi strankami. Informirajte jih, zabavajte in delite koristne nasvete ter si posledično gradite kredibilnost.

•  komunicirate brez strategije – izdelajte si strategijo in razporedite komunikacijo na ta način, da je osebam jasno, kako in kaj morajo delati na Facebooku, kaj so ciljni in k čemu težijo.

•  ne merite rezultatov – spremljajte svojo komunikacijo, čase objave, na kakšne objave vaši fani reagirajo in kaj jim je všeč. Posledično se boste hitro naučili, kaj je všeč vašim fanom ter jim znali ponuditi to, kar jih najbolj zabava.

Še vedno niste prepričani, kako nastopiti na Facebooku ali kako sploh poteka izdelava Facebook strani? Imate ideje, vendar nimate časa za Facebook? Obrnite se na nas in poskrbeli bomo, da boste vidni na Facebooku.

Helena Felc
Spletnik marketing

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*