Home » Izdelava spletnih strani » Optimizacija strani » S pravo opremo do velikih ključnih besed

S pravo opremo do velikih ključnih besed

Nekateri uredniki novih spletnih strani se želijo že po nekaj dneh uvrščati na prva mesta v iskalnikih za konkurenčne ključne besede. To je podobno, kot bi sedeli v starem čolnu z leseno ribiško palico v rokah in lovili morske pse. Če zares želite ujeti velike ribe, morate najprej poznati zakone morja. Panogo, v kateri delujete, torej.

Optimizacija-straniV Sloveniji obstaja kar nekaj ključnih besed, za katere se na spletu vrši ne boj, ampak mesarsko klanje: vedeževanje, jezikovni tečaji, selitve, okna, vrata, toplotne črpalke, klimatske naprave … Preden greste v lov za trofejno ključno besedo, se morate oborožiti s konkretnimi informacijami. Dodobra spoznajte svoje konkurente, da vidite, ali se lahko merite z njimi. Pri tem lahko uporabite brezplačna spletna orodja, kot so OpenSite Explorer in podobna.

Vzemimo na primer ključno besedo selitveni servis. Če vtipkate to v Google iskalnik, bi se verjetno zaradi velikega števila oglasov težko odločili za klik na enega od njih. Ker želite ugotoviti, kakšen je profil spletnih strani, ki se bojujejo za to ključno besedo (oz. za tisto, ki je pomembna za vas), raziskujte 10 največjih konkurentov.

8 ključnih dejavnikov, po katerih se primerjajte s temi konkurenti:

  • PageRank
  • Starost domene
  • Avrotiteta domene
  • Linking Root Domains
  • Število povezav
  • Število indeksiranih podstrani
  • 10 najpogosteje uporabljanih besedil povezave (anchor text)
  • Število strani, ki se povezujejo na ključno besedo selitveni servis

Nato pojdite korak naprej in se poglobite v njihovo on-site vsebino. Preverite, ali se ključna beseda pojavlja v:

  • Naslovu strani
  • Meta opisu
  • Besedilu na strani
  • Navigaciji oz. meniju
  • Domeni

Ko zberete te podatke svojih konkurentov, poiščite povprečje posameznih kazalcev in določite profil panoge. Da boste lahko konkurirali na trgu ključnih besed, morate imeti podobno spletno stran kot večina v vaši panogi.

Mala raziskava optimizacije strani vaših konkurentov vam bo dala uporabne informacije in z njeno pomočjo boste ugotovili, da nekatere spletne strani odstopajo od povprečja z dobro optimizirano spletno stranjo. Kakšne pa so prava študija primera za neoptimizirane strani, na katerih ni najti ključne besede niti na domači strani.

Če želite konkurirati za močne ključne besede, morate imeti torej vsaj povpečno tako dobro spletno stran kot drugi v vaši panogi. Morda nimate sredstev, časa ali znanja, da bi se postavili po robu drugim v boju za te ključne besede. Takrat razmislite o besedah, ki so bolj realne za doseganje prvih mest v iskalnikih. Takšne, ki jih lahko ulovite tudi z leseno ribiško palico (longtail ključne besede).

Kot že rečeno, ne morete s starinsko ribiško opremo loviti velikih rib. Zanje potrebujete najhitrejši gliser, vrhunsko ribiško palico, prvovrstno vabo in ogromno znanja … Ali pa samo Spletnik 😉

Uspešen lov želim!

Spletnik marketing

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*