Home » Google oglaševanje » Dominirajte na iskalniku

Dominirajte na iskalniku

O optimizaciji strani in Google oglaševanju smo povedali že veliko. Pojavljanje visoko na iskalnikih marsikomu pomeni glavni vir zaslužka, saj jih večina kupcev najde med prvimi zadetki na Googlu, obiščejo spletno stran in opravijo nakup. In tako kot želite dominirati v poslu, naj vam vzbudim željo po dominaciji tudi na iskalniku.

Dominacija-na-iskalnikihKaj pomeni dominacija na SERP-u?
Dominacija na SERP-u (and. Search Engine Result Page) pomeni, da z vašo spletno stranjo zavzemate večino zadetkov na strani z rezultati iskanj. S tem mislim naravne zadetke in sponzorirane povezave oz. oglase. Ko bo vaš potencialen kupec iskal po določeni ključni besedi in večkrat na isti strani zasledil vašo stran, jo bo skoraj zagotovo tudi obiskal.

Kako postanete dominantni na SERP-u?
To seveda ni naloga od danes na jutri. Proces traja nekaj mesecev, konča pa se … pravzaprav nikoli. Za veličastni status dominantnega morate torej kontinuirano skrbeti. Trud in čas se vam bosta obrestovala, zato se le pustite pospremiti čez faze dominacije na SERP-u.

5 faz dominacije na iskalniku
1. Določite ključne besede – najprej si morate seveda postaviti cilj, na katere ključne besede želite dominirati na Googlu;
2. Benchmarking – analizirajte svoje konkurente na te besede, da boste vedeli, s kom se spuščate v boj za prva mesta v iskalnikih;
3. On-site optimizacija strani – v tej fazi uredite naslove strani, meta tag-e, poimenujte slike na strani, uredite h1 naslove, URL naslove, zemljevid strani in druge elemente, da očistite stran optimizacijskih nečistoč;
4. Off-site optimizacija strani – to je izredno pomemben vidik, saj če obvladate aktivnosti off-site seo, si boste zagotovili dolgoročnost na prvih mestih;
5. Google oglaševanje – zakup ključnih besed na Googlu vam omogoča, da zavzamete najboljše mesto tudi nad organskimi rezultati ali na desni strani.

Ker sta on-site in off-site optimizacija strani osrednja koraka na poti do vrha, jim posvetimo še nekaj dodatnih vrstic.

On-site – ko ste spletno stran uredili s tehničnega vidika (glejte 3. točko), je čas, da se osredotočite na vsebino. Saj veste, “content is king”. Opremite stran z optimiziranim besedilom, kar pomeni, da povprečno na 15 besed uporabite ključno. Pomembno je, da konstantno osvežujete spletno stran z novo in relevantno vsebino, saj bo tako v očeh Googla pridobivala na avtoriteti.

Še pomembnejša pa je optimizacija zunaj spletne strani (off-site). Na strani z rezultati iskanj se lahko pojavljate tudi preko drugih kanalov, kot sta na primer blog ali Facebook stran. Začnite pisati blog in ga uporabite kot generator kakovostnih povezav in dodajanje vsebine. Nikakor ne pozabite na socialne medije, kjer ustvarite Facebook profil/stran, kjer še dodatno predstavite svoje izdelke/storitve svojim kupcem. YouTube je še eden od kanalov, ki vam skrajša pot do dominacije na SERP-u. Posnemite video z relevantno vsebino ter v naslov ter opis vključite ključne besede. Tako si poleg rezultatov z domeno strani sčasoma zagotovite zadetke s treh dodatnih virov.

In pika na i?
V tem trenutku imate torej optimizirano spletno stran, pišete blog s članki, vodite Facebook stran, uspešno Google oglaševanje, objavljene imate videe na YouTube. Da okronate trud, ki ste ga vložili v vsebino na vseh teh kanalih, povežite te vire med seboj. Link building je tukaj ključnega pomena, saj boste z grajenjem povezav ustvarjali link juice, višali PageRank in za Google postali car.

Ne pozabite, da so to konstantne aktivnosti, toda za dolgoročno dominacijo na iskalnikih se več kot splača potruditi. Pomislite, ne samo, da boste med prvimi med naravnimi rezultati in oglasi … Zasedete lahko prvih 6 mest! Ne čakajte, dominirajte!

Čim več prvih mest želim!

Spletnik marketing

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*