Home » Izdelava spletnih strani » Optimizacija strani » Strategije priprave unikatnih vsebin

Strategije priprave unikatnih vsebin

Strategije priprave unikatnih vsebin, ki bodo vašo spletno stran visoko pozicionirale na iskalnikih, kot je Google.

Unikatna-vsebinaPozicijo na Googlu določajo tako imenovani pajki. Pajki pa hočejo unikatno vsebino, saj smatrajo, da uporabniki nočemo gledati podvojitev vsebin in posledično podvojitve sankcionirajo z nizko uvrstitvijo. Pajki torej hočejo edinstveno vsebino in so izredno dobri pri prepoznavanju edinstvene vsebine – pri tem jih težko pretentamo.

Ozirajo se namreč na cel kup zadev:

  • navigacijo,
  • stranske vsebine,
  • linke – gostota linkov,
  • unikatno vsebino,
  • nogo strani,
  • gostoto ključnih besed in še več.

Kako so se temu včasih ognili spammerji? 🙂

Unikatno vsebino so proizvajali s pomočjo prevajalskih sistemov. Zgolj prevedli so tekst iz angleščine v arabščino, iz arabščine v francoščino in iz francoščine nazaj v angleščino. Tako so dobili unikatno vsebino. Danes pajki tudi to dobro prepoznavajo.
Kaj pa s stališča uporabniške izkušnje?

Hipotetično gledano. Zgodi se, da napišete članek ali blog in ga objavite. Potem pa na primer isti članek z identično vsebino objavijo tudi na npr. 24 ur. Kateri link bo Google prikazal kot višje pozicioniran? Tistega, ki ima višji rang ter ugled domene, torej 24 ur.

Predstavila bom 3 strategije, kako do unikatnih vsebin

  • Uredniška vsebina – to je na primer tale blog. To je, če vi, vaši zaposleni ali najeti novinarji oziroma copywriterji napišejo vsebine, ki jih vi objavite. Ključna lastnost je to, da piše plačana oseba.
  • Računalniško sproducirana vsebina. To najdemo na primer na expedii, bing travlu, booking.com. Pri tem je potrebno biti izredno previden, saj imajo pajki lahko hitro zaznajo neunikatne vsebine.
  • Uporabniško sproducirana vsebina je najboljša, vendar najtežje dosegljiva. Takšna je, ko uporabniki pišejo in objavljajo o vas. Ni plačana, sicer bi bila uredniška. Najdemo jo na primer na youtubu, wikipedii in ima zelo visok mrežni učinek.

Predlagam, da razmislite, katera strategija je najboljša za vas in vaše podjetje. Za manjše strani je najboljše imeti urednike. Če hočete biti veliki in zapolniti nišo, je najboljša kombinacija 1. in 2. in počasi bo prišla tudi 3.

Če vam strategije pridobivanja unikatnih vsebin delajo težave, smo tukaj mi, da vam pomagamo. Pokličite nas ali pišite!

Helena Felc
Spletnik marketing

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*