Home » Izdelava spletnih strani » Postavite vprašanja – in odgovorite nanje

Postavite vprašanja – in odgovorite nanje

Spletne strani sestavljajo različne podstrani – predstavitev podjetja in ponudbe, novice, strani s s kontaktnim obrazcem in podobno. Marsikateri pa pozabljajo na podstran, ki je še posebej informativna za vaše potencialne kupce – pogosta vprašanja, oz. skrajšano FAQ (ang. Frequently Asked Questions). In ker ne želim, da bi zamujali priložnosti z vašo spletno stranjo, vam bom predstavila razloge, zakaj je dobro odgovoriti na pogosto zastavljena vprašanja vašim kupcem vnaprej.

Pogosta-vprasanjaKaj so strani s »pogostimi vprašanji«?
»Pogosta vprašanja« – FAQ je podstran, kjer ustvarjalci spletnih strani odgovorijo na vprašanja, ki si jih obiskovalci pogosto zastavijo na področju izdelkov ali storitev, ki so na spletni strani ponujene. Poleg namena informiranja pa stran s pogostimi vprašanji na spletno stran dodajamo še iz drugih razlogov. Pa si poglejmo, katerih.

Iskanje z vprašanji
Trendi na področju iskanja na iskalnikih kažejo, da uporabniki spleta vse več iščemo z vprašanji, ne le s ključnimi besedami. Primer je npr. »kam na počitnice poleti 2011«. Zanimivo pri tem fenomenu je, da se v takšnih iskalnih vprašanjih velikokrat pojavljajo tudi ključne besede (v našem primeru »počitnice«).

Popularnost pogostih vprašanj
V zadnjem letu se opažamo, da podstrani s pogostimi vprašanji pridobivajo na popularnosti, saj se vse večkrat pojavljajo v sklopu spletnih strani. Ponovno je to dokaz, da so se naše iskalne navade spremenile, torej se pogostokrat naši iskalni izrazi pričnejo z besedo »kako«.

Visoko uvrščanje teh strani
Podstrani s pogostimi vprašanji se bahajo z visokimi pozicijami med organskimi rezultati, kar nam je lahko ve veliko pomoč, da našo spletno stran postavimo pred konkurenco. FAQ strani so močno on-site optimizirane na ključne besede. To pa ni edini razlog, zakaj imajo dober rank na iskalnikih. Google rad uporabniku ponudi različne organske rezultate – strani wikipedie, blogov, socialnih omrežij in pogostih vprašanj. Visoko se prikazujejo tudi zaradi tega, ker pogosto dodajamo vsebino na taki strani, zaradi česar jo iskalnik obravnava kot relevantno.

Različnost povratnih povezav
Raznorazne povratne povezave so zelo koristne za optimizacijo strani. Ne smemo dovoliti, da so samo iz naše strani, marveč tudi z blogov, Facebook-a, strani z novicami in seveda pogostih vprašanj.

Popularnost povezovanja na te strani
Denimo, da ste dodali zanimivo in praktično vsebino na FAQ stran. Logično je, da boste veliko drugih podstrani povezali s FAQ, saj dajejo vašim obiskovalcem veliko vrednost.

Ciljana publika pomeni dobro konverzijo
Obiskovalci, ki bodo preko povratne povezave najprej vstopili na vašo FAQ stran, bodo v vaši spletni strani našli koristne informacije in bodo zagotovo obiskali še kakšno drugo podstran. To so po relevantni obiskovalci, za katere obstaja velika verjetnost, da bodo konvertirali.

Stran s pogostimi vprašanji je pomemben del vaše strani, saj pomeni zakladnico informacij za vaše potencialne kupce. Če bodo obiskovalci našli zanimivo vsebino na vaši strani, predvsem pa si odgovorili na vprašanja z vašo pomočjo, bodo zaupali vam in vašim izdelkom/storitvam.

Če bi radi spletno stran z vsemi obveznimi elementi, nam pišite. Vaše želje in potrebe ter naše znanje in izkušnje bodo sešteli učinkovito spletno stran. Skupaj bomo postavili vprašanja vaših potencialnih kupcev, nanje odgovorili in poskrbeli za konverzije.

Spletnik marketing

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*