Home » Izdelava spletnih trgovin » Spletna trgovina in njene največje pomanjkljivosti

Spletna trgovina in njene največje pomanjkljivosti

Ok, predpostavimo, da ste pred kratikim odprili svojo novo spletno trgovino ali prenovili staro. Ste na novem začetku, ki vas lahko popelje med zvezde ali v hitro zaprtje. Cilj je seveda jasen, prodati čim več. Prodati tistim, ki jih vaša ponudba zanima in jo lahko najdejo na internetu. V tem primeru ne velja več »manj je več«. Več je v tem primeru več!

Spletna-trgovinaPrav je, da merite konverzije. Da si boste lažje predstavljali, kaj je dobra konverzija, naj vam povem, da se giblje med 2 in 5 odstotki. Če torej vzamemo 100 ljudi, se jih bo med 2 in 5 odločilo za nakup.

Če torej želite s svojo spletno trgovino dobro zaslužiti, bo treba nekaj storiti. Možnosti sta dve:

– Privabiti čim več kupcev v vašo spletno trgovino. To lahko storite, če uporabite google oglaševanje, optimizacijo spletne trgovine ali primerjalnik cen LovecNaCene.si
– Ustvariti tako spletno trgovino, ki bo generirala več konverzij.

Vse možnosti od vas zahtevajo denarni vložek, a jaz sem našla nekaj brezplačnih možnosti. Ne verjamete? Berite naprej …
Poglejmo najprej, zakaj obiskovalci ne opravijo nakupa, potem pa sledi strategija, kako jih motivirati, da bodo naslednjič nakup vseeno opravili.

1. 43% – zaradi previsokih stroškov nakupa
2. 36% – znesek nakupa je višji od pričakovanega
3. 27% – želi primerjati izdelke v ostalih trgovinah, preden se odloči za nakup
4. 16% – ni dobilo ustrezne podpore s strani prodajalca, odgovorov na vprašanja
5. 14% – je pozabilo svoje uporabniško ime in geslo za registracijo pred nakupom

In kot obljubljeno še strategije, kako odpraviti te manjkajoče dele …

1. Premislite o stroških poštnine in ostalih stroški, ki nastanejo po nakupu, da pridejo do stranke. Kot možnost lahko poštnino že vključite v ceno izdelka in naročnino ponudite kot brezplačno? No, možnosti imate kar precej, le povprašajte se o njih. Malo kreativnosti ne škodi.
2. Bodite jasni in iskreni pri cenah. Naj bo končni znesek predvidljiv in naj ne vključuje nekih dodatnih stroškov, ki jih ni bilo moč zaslediti pred nakupom. Ustvariti si morate zaupanje, tako da se takim podvigom izognete.
3. Obiskovalcem omogočite, da vas bodo z lahkoto kontaktirali. Tudi tukaj bodite izvirni, kreativni. Svoj mail ali telefonsko številko izpostavite tako, da nam bo vedno na očeh. Še boljša možnost je kontaktni obrazec, na katerega boste odgovorili najkasneje v roku 24 ur. Čeprav je lahko tudi to že prepozno. Ažurnost naj bo v tem primeru vaša prioriteta.
4. Ne silite svojih potencialnih strank, da si ustvarijo uporabniški račun. Omogočite jim hiter in enostaven nakup, kajti le tako si povečate možnosti, da bodo nakup opravili raje pri vas.

Tako. Mislim, da imate kar veliko domače naloge do naslednjič. 🙂 Če se vam pa kej zatakne, nam pišite. Mi smo tu za vas, tako kot vi za nas.

Andreja Ogrinc

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*