Home » Google oglaševanje » Naj k vam pridejo samo tisti kupci, ki jih vaša ponudba res zanima!

Naj k vam pridejo samo tisti kupci, ki jih vaša ponudba res zanima!

Ste že prizkusili marsikaj in dobrih rezultatov iz oglaševanja nikakor noče biti? Ne bom pristranski in ne bom reklamiral….rad pa bi, da izveste še za enega od najbolj učinkovitih načinov privabljanja kupcev.
Ste že razmišljali o tem, da bi uporabili Googlove Adwords oglase, kot eno od strategij za privabljanje kupcev na vašo spletno stran ali spletno trgovino? Tukaj je nekaj nasvetov, ki jih lahko dodobra izkoristite za morebitno lastno kampanjo

Najprej bomo šli čez nekaj detajlov, za boljše razumevanje, kaj so dejansko AdWords oglasi. Takoj ko recimo odprete iskalnik, npr. Google, boste opazili iskalno okence, kamor vpišete besede po katerih iščete. Ko kliknete na „išči“, vam bo Google ponudil najbolj kotirane spletne strani po ključnih besedah, ki ste jih predhodno vpisali. Poleg tega boste v istem trenutku na desni strani zagledali oglase, ki se navezujejo na storitve ali produkte, ki se nekako navezujejo na iste ključne besede. Temu pravimo Google AdWords oglasi.

 

Marketingarji in oglaševalci izbirajo ključne besede, ki se močno navezujejo na tisto kar ponujajo in prav zato je tukaj potrebno malo več spretnosti. Po tem, ko interesent klikne na tovrstno reklamo, se generira t.i. PPC (Pay per click) ali „Plačani klik“. Ta, plačani klik mora seveda upravičiti investicijo in ravno zato „klikajočega“ usmeri na spletno stran plačnika oz. najemnika oglasnega prostora. Oglasi so kratki in jedrnati in tako pravi izziv za tiste z „namazanim jezikom“. Tukaj so pomembne fraze, ki pa morajo biti vsaj kanček v soskladju s ponudbo.


Pomemben je torej le en cilj in to je, da s pomočjo plačanih klikov privabite samo tiste interesente, ki so najbolj relevantni, da postanejo vaši novi kupci.
Gremo naprej…
Torej, kaj so tiste stvari, ki jih je potrebno izpostaviti pri Google AdWords oglasih?

 

  1. Najprej se je potrebno prepričati, da so vaši oglasi relevantni. Da se besede nanašajo samo na tiste potencialne kupce, ki jih bo vaša ponudba zanimala. Pravtako je potrebno izločiti tiste, ki jih ne bo.   Potrebno je določiti ciljno skupino in temu primerno določiti tekst, ki bo to skupino tudi navabil.
    Poanta Googlovih oglasov je „logično oglaševanje“ in ne samo dajanje denarja za oglas, ki ga  vidijo predvsem tisti, ki jih ponudba ne zanima. 

  2. Nato je potrebno določiti budžet, ki ga boste pametno „naložili“. Dobro premislite kakšni oglasi najbolj ustrezajo vašemu poslu. Poiščite prave ključne besede in kratek ter jedrnat opis vaše storitve ali vaših izdelkov. Ključne besede naj bodo tiste, po katerih bodoči obiskovalci vaše spletne strani, iščejo vaše izdelke ali storitev. Po katerih besedah bi jih iskali vi? Važno je, da je vsak plačani klik vreden svojega denarja.

  3. Naslednja pomembna stvar so, že večkrat omenjene, ključne besede. Te so lahko specifične ali splošne. Odvisno je kaj si vi mislite o tem, ali bodo ali ne bodo uspešne. Bolj specifične imajo manj prometa, kot tiste ki jih obiskovalci interneta vpisujejo pogosteje. A vendar dovajajo bolj relevantne potencialne kupce. Torej je potrebno najti nek kompromis in izbrati prave besede. Če imate spletno stran, vam to opravilo ne sme biti tuje.
  4. Kaj je tisto kar najbolje prepriča povprečnega obiskovalca interneta? To je beseda „brezplačno“. Če jo boste uporabili, morate seveda ponuditi tudi nekaj brezplačnega. Brezplačno je stvar, ki je med vsemi nami najbolj pribljubljena in jo vsi tako obožujemo. Vkolikor gre za stvar, ki nam lahko da nek zametek izkušnje s storitvijo ali izdelkom, ki ga nameravamo kupiti, pa še toliko bolje. Vaši potencialni kupci imajo veliko raje takšne oglase verjemite mi.Radi pa imajo tudi iskrenost. Torej pričakujejo, da jih bo klik na oglas preusmeril na spletno stran, kjer lahko takoj dobijo čimveč informacij. Takrat pa bo le še vprašanje časa, kdaj bo vaš potencialni kupec kliknil na obrazec za končno naročilo. Seveda ob predpostavki, da je spletna stran kvalitetna, funkcionalna in že sama po sebi učinkovita.
  5. Peti in zadnji nasvet pa je, da obvezno spremljajte konkurenco in se učite od nje. Preverite pod katerimi ključnimi besedami uspejo preusmeriti potencialne kupce na svojo spletno stran in kaj je tisto kar jih na tej spletni strani prepriča, da se tam zadržijo dlje časa.


Vsekakor je zelo pomembno da poznate več možnosti oglaševanja in s tem tudi več virov, od koder lahko vaši potencialni kupci začnejo kapljati, na vašo spletno stran.
Omenili smo način, ki ga je sicer potrebno plačati vnaprej. A zagotovo vam bo prinesel vsaj nekaj zadovoljstva.
Saj veste, potrebno je preizkusiti vse tržne niše, ki se na trgu ponujajo.

 

Če vas zanima Google oglaševanje in želite o tem povprašati nas, nam pišite na info@spletnik.si, preko kontaktnega obrazca ali nas pokličite na brezplačni telefon 080 33 39.
Lep dan vam želim še naprej.

Uroš Bogdanović

 

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*