Home » Email marketing » Kako spremeniti potencialnega obiskovalca v našo redno stranko?

Kako spremeniti potencialnega obiskovalca v našo redno stranko?

Obiskovalcu vaše spletne strani je naprej potrebno ponuditi nekaj brezplačnega – to je lahko vse kar je koristno zanj (njegov posel) v obliki nasveta, novic ali obvestila.
Seveda je lahko brezplačen tudi preizkus produkta ali storitve, ki jih ponujate. Če ne drugega, statistika govori, da se veliko več ljudi lažje odloči za stvar, ki jo pred nakupom tudi sama preizkusi.

Da bi obiskovalci lahko prejeli to »brezplačno stvar« je ponavadi potrebno posredovati email naslov. Ko enkrat potrdijo, da lahko njihov email naslov koristite v sporočilne namene, ste s tem, v njih, pridobili nove potencialne kupce. To pa je trenutek, ko jih s pomočjo poročil, novic, obvestil ali samo nasvetov, ki jih pošljete preko ustvarjenega poštnega seznama interesentov, začnete prepričevati, da je vaša ponudba najboljša.

Z nevsiljivo kampanjo »sprožilcev« boste prej ali slej prepričali marsikoga v nakup.
Preverjeno. Potencialna stranka namreč z vaše strani pričakuje avtoriteto in kredibilnost. Dosežete pa ju lahko prav na omenjeni način. Ob tem lahko pride tudi do priporočil, v kolikor ste nekoga že prepričali. Torej dobiček vam ne uide.

Mimogrede, vaše email sporočilo vašim potencialnim kupcem naj bo malo bolj izstopajoče kot jih je večina. Uporabite drugo barvo, vaš prepoznavni logo, itd.

V vsakem primeru nas povprašajte za več informacij.

Uroš Bogdanović

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*