Home » Google oglaševanje » V 7 korakih do poceni in zelo učinkovitega oglaševanja!

V 7 korakih do poceni in zelo učinkovitega oglaševanja!

Ne morem mimo dejstva, da se je v zadnjih nekaj letih način oglaševanja spremenil iz zelo dragega skoraj luksuznega, v poceni in zelo učinkovitega. Nekdaj najbolj učinkovito direktno oglaševanje (z direktno pošto), je sedaj zamenjalo oglaševanje na internetu. S to razliko, da je cenejše in cilja samo na tiste ljudi za katere vemo, da nekaj potrebujejo ali si to želijo. Še najbolj poceni je spletna stran! To lahko govorimo z gotovostjo, saj je že z minimalno angažiranostjo možno doseči veliko…..Kako torej poceni oglaševati svoj posel preko interneta?

 

Iskalniki obožujejo ustreznost…

Večina ljudi začne nakupovalni proces z raziskovanjem po internetu. Podjetje, ki priskrbi, da se na njegovi spletni strani nahajajo bistvene informacije ponavadi posel tudi dobi. To je tisti bistveni koncept, po katerem se ravnajo iskalniki kot so: Google, Yahoo in Najdi.si. Iskalniki razvrščajo spletne strani med svoje zadetke na podlagi ustreznih ključnih besed, izraza ali fraze,  ki jih je iskalec vnesel, da bi prišel do željenih informacij.

 

Večina raziskav, ki jih opravimo na internetu, celo kadar ko kot specializirano podjetje analiziramo drugo podjetje, se ta najprej začne s poizvedbo v iskalniku, zato se obrestuje biti na prvi strani niza iskalnih rezultatov. To lahko storite na dva načina; in sicer s pomočjo iskalnega marketinga (SEM – search engine marketing), ki je plačano oz zakupljeno mesto v nizu iskalnih rezultatov, ali z optimizacijo spletne strani za iskalnike (SEO – search engine optimization), to je kadar se spletna stran pojavi blizu vrha neplačanih ali »organskih« rezultatov.
Najbolj učinkovita strategija je, če se vaše spletne strani pojavljajo v obeh oblikah.

 

Ker iskalniki razvrščajo spletne strani glede na ustreznost ključnih besed, po katerih uporabnik išče določeno informacijo, je strategija, ki je učinkovita za optimizacijo spletnih strani (SEO) pravzaprav njihova vsebina ali z drugimi besedami »vsebinski marketing«. Ta omogoča resnim uporabnikom, ki imajo dobro zastavljeno iskalno strategijo in ki po internetu iščejo dragocene informacije, hitro reševanje njihovih problemov ter raznoraznih neznank.

 

Prvi korak: Razumite potrebe kupcev…

Katere informacije bodo stranke in bodoči kupci najverjetneje iskali?
Pomislite na svoje stranke, na situacijo, v kateri se nahajajo in na obnašanje, ki bo sledilo iz tega. Katere informacije bodo iskali? Če si še niste določili svojih ciljnih skupin, si vzemite čas za premislek in upoštevajte vidik situacije.

 

Drugi korak: Ocenite razpoložljive informacije…

Priskrbite informacije o tem, kako lahko vaša proizvodnja, vaša znamka, vaši proizvodi ali vaše storitve izboljšajo življenja vaših potencialnih kupcev.
Oglejte si svojo ekspertizo, zgodovino, procese, metodologije – vse navedeno je lahko dragocena imformacija. Zapomnite si, informacije o dobrem izdelku so odločilne, vendar mnogi potrošniki potrebujejo dodatne informacije preden se odločijo. Podjetje, ki prodaja stanovanjske solarne panele, lahko priskrbi enostavno razumljive informacije o vrstah solarnih panelov, ki so na razpolago za namestitev, o tem zakaj je sončna energija boljša od vetrne, ocene dobaviteljev itd. In ne pozabite ozadja zgodbe. Mnoge bo zanimalo, kako deluje vaš raziskovalni laboratorij ali vaš oblikovalski proces.

 

Tretji korak: Kategorizirajte ključne besede in njihove zveze ter poiščite skupne točke…

Sedaj ko ste ugotovili, katere informacije določena oseba išče, naredite seznam dveh- do treh- besednih zvez po katerih mislite, da vas bodo uporabniki iskali. Za naš primer solarnega podjetja bi lahko bili »solarni stanovanjski paneli« in »alternativna energija za dom«. Imejte dve do tri besedne fraze, ker je zgolj eno besedo skoraj nemogoče uvrstiti visoko. To so vaše ključne besede.
Ko imate enkrat te besede, razširite seznam z orodjem kot Quintura ali SEO Book’s keyword tool, da ugotovite, kateri sorodni izrazi so že bili uporabljeni. Dodajte jih k seznamu in jih razporedite po sorodnih izrazih. Nato jih še enkrat uredite.
To je ponavljajoči se proces. Na koncu morate pristati na številu izrazov, ki jih lahko obvladate. Kaj je »obvladljivo«? To je odvisno od vašega proračuna in velikosti vaše razvojne ekipe. Vsaka skupina sorodnih izrazov potrebuje lastno stran ali oddelek, da bi sploh lahko upala na dobro uvrstitev pri iskalnikih, tako da, če imate omejen proračun ali čas, začnite z manjšim številom izrazov. To vam tudi omogoča, da sledite svojim rezultatom in iztisnete manjše število strani med privajanjem.

 

Četrti korak: Razvijte ustrezno vsebino, Naredite jo privlačno in zanimivo…

Sedaj, ko imate ključne besede, povežite vsebino s ključnimi izrazi in frazami. Uporabite belo knjigo, zgodovinske informacije ter raziskovalne informacije, da bi razvili strani in članke, zanimive za vaše potrošnike. Napišite vsebino tako, da bo ta zanimiva za uporabnike, ključne besede pa privlačne za pajke iskalnikov.
Kjer je primerno, vključite povezave v samih člankih, ki bralce vodijo do drugih virov informacij. Celo bogastvo informacij je na izobraževalnih in vladnih straneh. S povezovanjem z drugimi uglednimi viri informacij izboljšate vrednost in ustreznost vaših strani za obiskovalce.
Prepričajte se, da članki, ki jih obljavljate, vsebujejo način za enostaven zaznamek strani oz imajo opcijo dodati stran med priljubljene. Iskalniki imajo radi take strani, ker na objektiven način sporočajo, kaj je priljubljeno pri uporabnikih.

 

Peti korak: Vzpostavite strategijo prijateljskih povezav

Ne bo pomagalo, če boste grmadili pajčevine različnih povezav.
Ko boste objavili vsebino na svojo spletno stran, premišljujte, kako jo boste razposlali. Poleg ustrezne, s ključnimi besedami bogate vsebine, iskalniki radi vidijo, da se povezave vrnejo na vašo stran. To je glas zaupnosti, ki sporoča iskalnikom,da je vaša vsebina ustrezna za uporabnike. Če imate enkratno vsebino kot so razultati reziskav ali proizvodna ekspertiza, bi jo lahko delili z drugimi uglednimi stranmi. V nobenem primeru pa ne delite splošnih informacij, ki že prevladujejo na spletu. Nekaj raziskav po spletu vam bo pomagalo razumeti, kaj je že tam.

 

Šesti korak: Ne ustavite se samo pri eni spletni strani…

Sedaj ko jo imate, jo uporabite ponovno.
Z minimalnim dodatnim vlaganjem, lahko vsebino razpošljete po številnih drugih kanalih.
Email newsletter. Zagotovite vsebini pravi pomen. Nihče ne bere pisem polnih puhlic. Članki naj bodo bralcem dragoceni.
Blog. Začnite z blogom, ki ga ažurirajte z pomembnimi informacijami. Imejte v mislih, kaj je za bralca zanimivo. Blogi so dober način za uveljavitev podjetniških idej.
Socialni mediji. Ker je to še ne preveč uveljavljen kanal, bi bilo dobro osnovati skupino in/ali stran za podjetje na popularnih družabnih straneh kot Facebook, MySpace in/ali LinkedIn.Vsaka od teh skupnosti ima svoje lastne značilnosti, ki so ali pa tudi ne ustrezne za vaše podjetje. Vsako pojavljanje na takem mediju bi moralo biti vključeno v spletno strategijo.

 

Sedmi korak: Začnite z malim in začnite takoj…

Ne glede na to ali že imate svojo spletno stran ali jo morate še ustvariti, si vzemite čas za trdno marketinško strategijo in splačalo se vam bo. Začnite premišljevati, kako hočete biti opazni na spletu in začnite sestavljati vsebino, ki jo potrebujete. Pomagajte si z nasveti strokovnjakov za spletni marketing. Morda boste presenečeni, kako hitro lahko začnete delovati.

 

Pri Spletniku vam bomo na podlagi dolgoletnih izkušenj, številnih referenc in zgodb o uspehu, prav gotovo znali pravilno svetovati. Kontaktirajte nas.

Lep pozdrav!

Uroš Bogdanović

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*