Home » Google oglaševanje » 3 napake pri oglaševanju na Googlu, ki jih ne smete delati

3 napake pri oglaševanju na Googlu, ki jih ne smete delati

Sploh ni več vprašanje. Oglaševanje na način kot ga predstavlja PPC (Pay per click) ali plačevanje oglasov „na klik“, je danes eden od najbolj učinkovitih načinov, kako privabiti obiskovalce na spletno stran. Posledično seveda to ponavadi pripelje tudi do povečanja prodaje.
Najboljši del od vsega tega je, da je potrebno plačati le takrat, ko nekdo klikne na oglas.

V „starih časih“, ko še ni bilo interneta, bi si kaj takšnega težko predstavljali …

Vaš oglas bi videvali tudi tisti, ki jih vaša ponudba ne bi nikoli zanimala, a vi bi vseeno morali plačati za oglasni prostor. Poleg tega, ko bi se nekdo zares zanimal za ponudbo, mu ne bi nikoli mogli tako izčrpno predstaviti vsega v enem telefonskem pogovoru, kot to lahko storite danes s spletno stranjo. Da ne govorim o spletni trgovini, v kateri se lahko nahaja neskončno število artiklov, za katere pa ne potrebujemo zloščenih polic, viličarjev in prodajnega osebja, temveč le nekaj megabitov na disku.

 

Če se vrnem na „plačane klike“…je tukaj še vseeno nekaj stvari, ki vam lahko pokvarijo zabavo in jih morate poznati preden se lotite česa takšnega.

Kaj so najbolj pogoste napake pri oglaševanju s „plačanimi kliki“?

Najprej se pojavi težava pri izbiri ključnih besed, ob katerih naj bi se pojavil nek določen oglas. Torej, ko v iskalnik Google vpišem neko poizvedbo, se bodo ob vseh izpisih pravtako pojavili „sponzorirani oglasi“. Ti se seveda nanašajo prav na tisto poizvedbo, torej ključno besedo.
Ob brskanju po internetu nemalokrat zasledim, da se ob nekem iskanju pojavijo oglasi, ki nekako nimajo relevantne povezave z informacijami, ki jih iščem. Se pravi da niso postavljeni na pravo mesto. Ali drugače…ključne besede so preširoko zastavljene.

Če naprimer prodajam zvočnike za avto…
Prvi bo iskal zvočnike za hišni kino, drugi za prenosni računalnik, in zopet tretji za svoj MP3 predvajalnik in če bom za ključno besedo izbral samo besedo „zvočniki“, potem bo moj oglas kliknilo veliko takih, ki se bodo „zmotili“, ker pač iščejo druge zvočnike.
V primeru, da uporabim ključno besedo „zvočniki za avto“ ali „avtozvočniki“, bodo moj oglas videli samo tisti, ki resnično iščejo zvočnike za v avto! Torej bo s tem tudi vsak morebitni klik vreden veliko več, kot pa klik nekoga, ki se je zmotil.
In ker ne želim plačevati za tiste, ki ne iščejo mojih zvočnikov, bom seveda izbral pravo ključno besedo.

 

Naslednja velika napaka, ki jo ponavadi začetniki radi delajo, je izbira ciljnega občinstva. Mnogi nevešči marketingarji se bodo lotili kar vseh ljudi. Njihova miselnost je enostavna. Več ljudi kot bo videlo oglas, boljša bo prodaja. Toda, težava je v tem, da se ljudje razlikujemo po potrebah in demografskih značilnostih. In ravno zato, ni vsak trg primeren za našo ponudbo.
Torej je pomembno, da so vaše kampanje usmerjene na ljudi, za katere ste prepričani, da jih bo vaša ponudba zanimala.

 

In še ena….
Veliko „pametnih“ marketingarjev se odloči le za en oglas in se s tem vda v usodo…kar bo, pač bo.
Kaj pa če je oglas zanič? Kaj pa če niso izbrali prave ključne besede?

Najbolje je torej, da se določi dva ali tri oglase z različnimi ključnimi besedami ali različnimi sporočili, ter se tako izloči tiste, ki so slabši. To se bo verjetno videlo v zelo kratkem času in ravno zato je tak način še najbolj primeren. Nato lahko določite novega in zopet primerjate rezultate ter izločite slabšega.
Na koncu boste prišli do tistega idealnega oglasa in idealne ključne besede za vaš posel, za vašo spletno stran.

 

Izogibajte se tem napakam in garantirano se vam bo to takoj poznalo pri vašem oglaševanju na plačani klik. Če imate kakršnokoli vprašanje, nas seveda kontaktirajte.

 

Uspešen posel vam želim!

Uroš B.

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*