Home » Google oglaševanje » Zakaj je preden kjerkoli oglašujete pomembno, da svoj izdelek ali storitev poznate v dušo?

Zakaj je preden kjerkoli oglašujete pomembno, da svoj izdelek ali storitev poznate v dušo?

Vsak od nas, ki se že nekaj časa ukvarja s poslom preko interneta ve, da je oglaševanje s pomočjo cene na klik na Googlu, ta trenutek najboljši način trženja vašega izdelka ali storitve. Prvič, dovoljuje nam oglaševati na večih lokacijah, kjer lahko srečamo največ naših potencialnih kupcev in drugič, omogoča nam, da s pomočjo pravih ključnih besed, dosežemo čimveč tistih kupcev, ki bodo naš izdelek ali storitev dejansko tudi kupili.
Kakorkoli, če pri tem ne upoštevamo osnovnih zakonitosti, kot je npr. poznavanje izdelka ali storitve, je tovrstno oglaševanje lahko tudi neučinkovito in kot tako, nam lahko povzroči več škode kot koristi…

Torej je pri tem zelo pomembno, če ne celo pravilo, da morate dobro poznati svoj izdelek ali storitev. Pa če se to sliši še tako samoumevno, marsikdo namreč na to pozabi in na koncu je tudi rezultat temu primerno slab. To je tisti odločilni element, tista malenkost pri oglaševanju, torej dobro poznavanje vašega izdelka ali storitve…
Vsak izdelek ali storitev, ki se oglašuje na internetu, mora imeti tudi temu primerno predstavitev (spletno stran ali spletno trgovino), ki tistemu ki klikne, omogoči hitro in enostavno pot do končnega naročila. Imeti mora tudi vnaprej določene ključne besede, po katerih se pravzaprav ti končni kupci, lahko identificirajo, kot kvalificirani interesenti za vaš izdelek ali storitev. Če torej izdelka ne poznate dobro, boste imeli težave verjetno že pri izbiri pravih ključnih besed. Za razliko od „naravne“ optimizacije spletne strani, kjer lahko izberemo največ eno, dve ali tri ključne besede, lahko pri oglaševanju na klik (CNK) izbiramo med 20, 30, 50 ali celo 100 ključnimi besedami. Bolj kot poznate vaš izdelek ali storitev, več ključnih besed boste lahko določili. Več kot bo teh ključnih besed, bolj učinkovito in uspešno bo tudi vaše oglaševanje na ceno na klik. Enostavno.

Pri vsem tem moramo upoštevati dejstvo, da ima vsak izdelek ali storitev poleg dobrih, tudi svoje slabe strani.
Če veste, da ima izdelek ali storitev svoje hibe, potem mora biti tudi predstavitev takšna, iskrena.
Nemalokrat se namreč zgodi, da ko nekdo išče nek izdelek ali storitev in na Googlu vidi oglas na katerega klikne, da ga preusmeri na spletno stran, ki pa ni privlačna, se ne osvežuje in se morda celo ne prikazuje v vseh brskalnikih na enak način. Poleg tega je najbolj pogosta napaka ta, da oglasi sicer lahko zelo učinkovito privabijo zadostno število interesentov, se pa ti nato enostavno „izgubijo“, ker na spletni strani ni dovolj uporabnih informacij ali pa proces do končnega naročila ni razumljiv ali pa ponuja le nek e-mail naslov (po možnosti s končnico yahoo, gmail, itd..). Na ta e-mail naslov večina potenicialnih kupcev ne bo pisala, že samo zaradi navajenosti na spletne obrazce. 9 od 10 ljudi bo namreč raje izpolnilo obrazec, kot pa napisalo e-mail sporočilo. Zavedajmo se tega. No, še slabša stvar pa je lahko ta, da v oglasu omenjate akcijo ali popust, medtem pa na spletni strani tega več ne omogočate….Katastrofa!

Ugotovili smo torej, da je poznavanje vašega izdelka ali storitve ključno najprej za izdelavo učinkovite in privlačne spletne strani ali spletne trgovine in nato za izbiro pravih ključnih besed, ki bodo skozi CNK oglaševanje na vašo spletno strani pripeljale najbolj kvalificirane potencialne kupce. Plačati klik za nekoga, ki nato nekaj kupi pri vas, je odlična naložba, medtem ko je plačevanje klikov za tiste, ki na vašo spletno stran pridejo samo po nekaj brezplačnega, stran vržen denar.
Ravno zato je analiza produkta in spletne strani na kateri ga predstavljamo prva stvar, ki jo moramo narediti. Poleg tega, na internetu obstaja že veliko različnih orodij, s katerimi si lahko pomagamo pri iskanju najbolj relevantnih ključnih besed. A vendar zapomnite si, vi ste tisti, ki najbolj poznate svoj izdelek ali storitev, torej morate to tudi znati unovčiti in oglaševanje, kjer plačamo samo takrat, ko nekdo klikne na vaš oglas, je lahko v tem primeru vaša zlata jama.

Lep pozdrav!

Uroš Bogdanović

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*