Home » Google oglaševanje » Google AdWords oglaševanje – Ključne besede, ki UBIJAJO posel!

Google AdWords oglaševanje – Ključne besede, ki UBIJAJO posel!

Pri oglaševanju preko Googlovih AdWords oglasov je potrebno biti pozoren predvsem na ključne besede, ki ne da privabijo kupce, temveč jih lahko celo za vedno odženejo od vas. Spodaj bom na kratko opisal, katere so tiste najbolj pogoste napake, ki jih delajo podjetja, ki samostojno oglašujejo preko Googla in katere so tiste ključne besede, ki jih NE SMETE uporabljati pri morebitnem  pisanju vaših vabljivih oglasov.

Najprej za tiste, ki še ne veste o čem natančno govorim…Govoril bom o ključnih besedah, ki imajo zelo podobno vlogo, kot pri oprimizaciji spletne strani za iskalnike. Vendar s to razliko, da se je za 1. stran v Googlu pri „naravni“ optimizaciji potrebno zelo namučiti že za samo eno ključno besedo, kaj šele dve ali več, pri oglaševanju preko Googlovih AdWords oglasov, pa se na prvi strani (pod sponzoriranimi oglasi), lahko pojavite tudi s 50 ali 100 ključnimi besedami. (več o tem v članku “Naravni” rezultati v Googlu proti AdWords oglasom – V čem je razlika in kaj od tega je bolj pomembno za vaš posel?)

Ključne besede, ki „ubijajo posel“ so besede, ki lahko počasi a zanesljivo izničijo prednosti, ki jih tovrstno AdWords oglaševanje predstavlja. Teh prednosti je veliko, vendar tudi bog ne bo pomagal, če za ključno besedo, ki privablja samo tiste obiskovalce, ki nič ne kupijo, plačujete preveč.  Dejstvo je, da se mnogi oglaševalci enostavno ne zavedajo katera ključna beseda uspešno privablja kupce in katera ne. Posledice so lahko katastrofalne, saj je splošno znano, da je oglaševanje preko Googlovih AdWordsov do sedaj, eno od najbolj učinkovitih načinov, kako doseči najbolj kvalificirane kupce, z najmanj stroški. Torej oglaševanje, ki se je prvo in skorajda edino, še najbolj približalo tistemu ekonomskemu načelu, ki mu pravimo MINIMAX načelo. Se pravi, z minimalnimi sredstvi, doseči maksimalni učinek.

Kako prepoznati ključne besede, ki ubijajo?

Najprej morate seveda narediti preizkusno oglaševalsko kampanjo, za katero lahko izberete tudi preko 100 različnih ključnih besed. V skladu s pravili, tem besedam nato določite višino bid-a, kar pomeni, koliko evrov ali centov boste namenili za pojavljanje oglasa za določeno ključno besedo na 1. strani v Googlu, ob določenih drugih izpolnjenih pogojih (geografskih, demografskih, socialnih, časovnih, ipd.). Čez čas boste spoznali, preko katerih ključnih besed, na vašo spletno stran pridejo najbolj kvalificirani kupci, torej tisti, ki  najbolje prispevajo h končnemu dobremu izkupičku in preko katerih pridejo, le obiskovalci, ki ničesar ne kupijo, temveč ali iščejo nekaj brezplačnega ali pa so le zašli in vam tako za klik, po nepotrebnem porabili nekaj denarja. Dejstvo je, da plačate le na klik, a kaj ko so tudi ti kliki lahko obiskovalčev strel v prazno.

Pri izbiri ključnih besed, se vam bo marsikdaj zdelo, da bo kakšna od njih perfektna in bo privabila na tisoče vašega izdelka željnih kupcev, na koncu pa temu ne bo tako. Prišli bodo le radovedneži in ne kupci. Takšno besedo je potrebno hitro izbrisati iz kampanje, kajti v nasprotnem primeru vam bo ta porabila ves denar. Google AdWords oglasi so namenjeni kupovanju potencialnih kupcev in ne predstavljanju znamke. Tako ali tako se oglasi lahko pojavijo več tisočkrat oz. tolikokrat, kolikor časa ne bo na njih nobeden klikal.

Kako izboljšati nabor ključnih besed?

Več o tem si lahko preberete tudi v prejšnjih člankih, vendar naj vseeno povem, da je „ubijalsko ključno besedo“ možno tudi izboljšati, izpopolniti, torej možno jo je spreobrniti v bolj „miroljubno“. To npr. pomeni, da besedo lahko podaljšamo v besedno frazo ali pač besedo s pridevnikom, ki še natančneje opisuje ponudbo. Če prodajate otroška kolesa in za vsak klik po vpisu ključne besede „kolesa“ ali „kolo“ plačate 1 evro (velika konkurenca), se lahko zgodi naslednje: Na spletno stran boste pridobili 1000 obiskovalcev in od tega jih bo 950 iskalo gorsko, mestno, žensko, dirkalno, sobno, ali katerokoli drugo kolo, le da to ni otroško. Torej če ključni besedi „kolesa“ dodate še besedo otroška, potem ta besedna zveza za 100 kvalificiranih kupcev ne bo porabila 1000 evrov, temveč samo 100 in še teh 100 evrov bo dejansko mogoče celo 50 ali 30 evrov, kajti za konkuriranje na višji poziciji med oglasi na Googlu je za ključno besedo „otroška kolesa“ potrebno na klik plačati veliko manj, kot pa pri besedi „kolesa“. Zakaj bi vas kupec moral stati 20 evrov, če vas lahko stane samo 0,2 evra?!?

Zdaj verjetno veste, zakaj obstajajo „ubijalske ključne besede“!

A naj vas pri tem še opozorim na velik pomen, ki ga ima pri tem tudi vaša spletna stran. Brez spletne strani, kamor pride obiskovalec, ki je kliknil na oglas in ki je sposobna učinkovite konverzije, torej da obiskovalec lahko zlahka dobi uporabne informacije in tudi enostavno naroči izdelek ali storitev, ne boste mogli niti vedeti ali je neka ključna beseda „ubijalska“ ali „miroljubna“. Če spletna stran že sama po sebi ne zna prodajati, tudi tistih 100 obiskovalcev, ki bi dejansko iskalo otroško kolo, tega ne bi kupili, ampak bi odšli h konkurenci.
Kakorkoli, ne glede na to, da je lahko vaš konkurent dovolj neumen, da oglašuje pod ključno besedo, ki namesto da privablja kvalificirane kupce, privablja samo radovedneže in ne glede na to, da ima vaš konkurent morda slabo spletno stran, vi lahko to delate na pravi način.

Z roko v roki torej, najprej učinkovita, pregledna in kompletna spletna stran ali spletna trgovina in šele nato najbolj poceni možno učinkovito Google AdWords oglaševanje. Takrat se biznis šele resno začne!

Glede na to, da nam je vodenje Google oglaševalskih kampanj v zadnjem mesecu zaupalo že preko 20 podjetij, vas vabim da si izračunate, koliko kupcev lahko pridobite na vašo spletno stran in nas vprašate, katere ključne besede, bi bile boljša izbira od vaše konkurence.

Oglejte si spletno stran PovečajObisk.si in nam povejte, kdaj naj začnemo pridobivati PRAVE KUPCE!

Lep pozdrav!

Uroš Bogdanović

 

 

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*