Home » Google oglaševanje » Izberite pravega strokovnjaka, ki bo vaše podjetje odpeljal na višjo raven!

Izberite pravega strokovnjaka, ki bo vaše podjetje odpeljal na višjo raven!

Enkrat pride tudi čas, ko kot podjetnik ne morete več stalno slediti trendom v spletnem marketingu. Spletni marketing je namreč kot češnja. Enkrat je bila seme, zdaj pa je mogočno razvejano drevo, s katerega lahko stalno obiramo sladke sadeže. Toda, kako priti do teh sadežev, češnja je vendar drevo, na katerega je potrebno plezati? Odgovor: Če imamo temu namenjeno lestev, obiranje postane enostavnejše in prej lahko pridemo do polne košare slastnih češenj.
Tako je tudi v spletnem marketingu. Nihče ne more biti tako velik, da bi brez dodatne pomoči ali „plezanja“ dosegal vedno le najboljše rezultate oz. sadeže. Tiste ta črne, sočne…

Kakorkoli, težko je slediti spletnemu marketingu, če zato v podjetju nimate strokovnjaka, ki se ukvarja samo s tem. Spletni marketing je kot živ organizem (drevo), ki se je v zadnjih letih „razvejal“ v širine, katerim lahko sledi le še strokovnjak posebej za to področje.

Na voljo je že nekaj sto različnih storitev, med katerimi lahko izbirate in ravno zato je težko najti tistega pravega strokovnjaka, ki bi vse to imel v mezincu.  Pri tem morate vedeti, da obstajajo tudi takšni, ki se delajo da obvladajo, a tisto kar dejansko obvladajo, je „prodajati buče“. Torej dosti je že bilo podjetij, ki so se na ta način opekla. Vedno je namreč priporočljivo preveriti strokovnjaka, si ogledati njegove rezultate ter predvsem rezultate tistih, ki jim je ta strokovnjak pomagal.

 

Kako se lahko prepričate o neoporečnosti strokovnjaka za spletni marketing?

Najprej si oglejte njegovo spletno stran. Če ste si pogledali rangiranje njegove spletne strani, potem že imate eno dobro informacijo. Namreč če ima podjetje, ki se ukvarja s spletnim marketingom dobro uvrščeno stran, potem veste da imajo nekaj pojma.
Spletni marketing je širok pojem, ki zajema tudi viralni marketing, e-mail marketing, video marketing, iskalni marketing, optimizacijo spletne strani za iskalnike, itd… Če te ključne besede vpišete v Google, se vam bodo zagotovo najprej izpisala podjetja, ki na tem področju resno delujejo že od samega začetka. Če gre za osebo, lahko njeno ime pravtako vpišete v iskalnik in takoj boste zvedeli nekaj več o tem strokovnjaku.

Če ugotavljate oz. primerjate strokovnjake med seboj, se ti lahko že na začetku pokažejo kot relevantni ali nerelevenatni. To boste ugotovili po tem, kakšna vprašanja vam zastavljajo, ko oddate nek interes za sodelovanje. Če vas ti ne sprašujejo predpripravljenih vprašanj o vaši dejavnosti, temveč samo o tem kakšen bi bil vaš budžet in kakšno obliko marketinga ste imeli sami v mislih, potem je bolj da iščete še naprej. Po drugi strani, če se spoznajo malo tudi na vaše področje oz. imajo že prepripravljeno rešitev po meri, samo za vas, potem boste srečni z izbiro.

 

Spletni marketing mora biti del vašega spletnega nastopa, ker v nasprotnem se zna zgoditi, da bo vašo spletno stran ali spletno trgovino enostavno povozil čas. Tega pa si verjetno ne želite.

Če vas zanima oglaševanje na spletu, optmizacija spletne strani za iskalnike, zbiranje e-mailov potencialnih kupcev, pošiljanje e-novic, izdelava videa, uporaba pravih elementov na spletni strani itd… potem veste, da sami nikoli ne boste tako vešči, da boste uporabili vse to. Nažalost je tako.

Vendar pazite, nekdo ki ima storitev oglaševanja na Googlu, ne ve pa kaj je optimizacija strani za iskalnike, ne more biti ravno zaupanja vreden strokovnjak. Namreč vse oblike spletnega marketinga so povezane med seboj, to pa je lahko razvidno že iz same spletne strani.

Iz izkušenj vam lahko povem, da k nam prihajajo naročniki, ki so se v zvezi z oglaševanjem na internetu že opekli. Torej tudi pri nas v Sloveniji obstajajo ljudje, ki jim bolj pomeni dobiček, kot pa zadovoljen naročnik, ki je z njegovo pomočjo tudi nekaj prodal.

Lep pozdrav,

Uroš B.

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*