Home » Izdelava spletnih strani » Optimizacija strani » SEO ček lista – prvič

SEO ček lista – prvič

Imate novo stran, ki čaka na objavo? Zagotovo ste že na trnih, nestrpno čakate, da boste pritisnili na gumb »objavi spletno stran«. Verjamem, da ste že večkrat preverili vse povezave, odstranili slovnične napake v besedilu, poskrbeli za vse meta podatke v kodi … Toda ste prepričani, da ste pokukali v vsak temen kotiček vaše spletne strani, kjer se lahko skriva napaka?

SEO-seznamNaj vam olajšam delo in prihranim skrbi. Pripravila sem dvakrat po 30 vprašanj v 6 sklopih, na katere morate pozitivno odgovoriti, preden spustite vašo spletno stran v širni splet. Pa preverimo prvih 30 vprašanj.

Kakovostna in optimizirana vsebina
Besedilo na spletni strani mora biti relevantno, vsebujoč ključne besede. Preden objavite spletno stran, z »da« pa odgovorite na naslednja vprašanja:
1. Smo opravili ustrezno raziskavo ključnih besed; ¬smo poiskali vse popularne iskalne besede, ki so relevantni za našo panogo?
2. Smo pametno izbrali ciljane ključne besede? Smo prepričani, da lahko konkuriramo na iskalnikih na te besede?
3. Imamo unikatno, visoko kakovostno vsebino, ki bo dobro ocenjena z vidika obiskovalcev in iskalnikov?
4. Smo odstranili vse slovnične napake?
5. Ali ima spletna stran unikatne meta naslove in meta opise za vsako podstran?
6. Smo vključili pomembne ključne besede v naslove strani, meta opise in h1 naslove? Ali je besedilo na strani optimizirano na te ključne besede?
7. Ali so naslovi in opisi strani marketinško napisani? Bodo kliknili na našo stran, ko bodo prebrali naslove in opise strani?
8. Smo uporabili vse kombinacije ključnih besed? Je vsebina optimizirana na te kombinacije? Smo v vsebino na strani dodali sinonime ključnih besed, ki jih lahko uporabljajo naši potencialni kupci?
9. Smo poimenovali vse slike na spletni strani z alt tekstom?
10. Ali v vsebini strani sigurno niso prevečkrat uporabljene kključne besede? Ali zagotovno na spletni strani ni sledu o black hat metodah optimizacije?
11. Smo se fokusirali le na določeno število ključnih besed pri optimizaciji?
12. Smo ohranili tematsko relevantnost na strani? Ali zagotovo nismo optimizirali na nepomembne izraze?
13. Ali so pomembne ključne besede na začetku besedila?
14. Smo poskrbeli, da ne bodo naše podstrani tekmovale med seboj na SERP-u in da nimamo več strani optimiziranih na natančno istih ključnih besedah?

Razvoj spletne strani
Tehnike, ki poskrbijo, da se vaša spletna stran razvija, je ekstremno pomebna in močno vpliva na optimizacijo. Ne objavite spletne strani, preden ne zabeležite samih pozitivnih odgovorov.
15. Je spletna stran primerno kodirana? Se prikazujejo v vseh spletnih brskalnikih?
16. Smo razvili spletno stran z uporabo tehnologij, ki so prijazne za optimizacijo strani? Je možno stran odpreti brez zahteve po Flash, Silverlight, JavaScript/AJAX, okvirjev …?
17. Je glavni meni viden z vseh podstrani, je zapisan v html jeziku, da lahko iskalniki poiščejo druge strani?
18. Je spletna stran enostavna za indeksiranje? Smo poskrbeli za tekstovne povezave z vseh podstrani?
19. So meta-robots tag-i pravilno uporabljani na strani?
20. Smo odstranili podvojeno vsebino, ustvarili 301 redirect strani in uporabili ustrezne kanonične tag-e?
21. Smo prepričani, da ne uporabljamo nepotrebne ali nepravilne http redirektive?
22. Smo sinhronizirali spletno stran s predpono www in brez?
23. Koliko časa se nalaga stran? Ali smo naredili vse, da skrajšamo čas nalaganja strani?
24. Smo prepričani, da na strani ne uporabljamo metode »cloaking«?

Da preverite vse dejavnike, opisane v tem sklopu vprašanj, uporabite spletna orodja

Struktura povezav in URL-jev – I.
Za spletno stran je zelo pomembno, da ima solidno strukturo povezav. Ne pozabite odkljukati naslednjih pozitivnih odgovorov.
25. Smo vključili ključne besede v URL naslove?
26. So URL naslovi dovolj kratki in ne pomenijo spama?
27. So URL naslovi statični in dobri za optimizacijo (torej ne vsebujejo znaka »?«)?
28. Ali smo uporabili vezaje namesto podčrtajev?
29. Smo poskrbeli za ne preveliko število povezav na podstran?
30. Ali anchor besedila povratnih povezav vključujejo ključne besede? So kratka, toda opisna? Ali so te ključne besede enake tistim, ki smo jih izbrali pri optimizaciji ključnih besed?

Prihodnji teden vam bom zastavila naslednjih 30 vprašanj. Ko boste na vse odgovorili z usodnim »da«, boste pripravljeni na lansiranje vaše spletne strani. Bodite še malo potrpežljivi, bolje je preveriti večkrat, da boste 120-odstotni v pravilnost vaše spletne strani, preden bo ta ugledala luč interneta.

Če želite, da nekdo drug namesto vas odgovarja na zgornja vprašanja, nam pišite in za vas izdelamo spletno stran ter šestdesetkrat dahnemo »da«.

Spletnik marketing

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*