Home » Izdelava spletnih trgovin » Zakoni spletne trgovine

Zakoni spletne trgovine

Spletno trgovino smo že kar dobro obdelali, sploh kar se grafičnega dizajna tiče. Tokrat pa sem našla nekaj super idej, kako potencialno stranko spremeniti v kupca. Če si seveda tega želite.

Zakoni-spletne-trgovineDejstvo je, da na ljudi lahko vplivamo, vsi. Vplivamo lahko na šefa, da nam bo naslednji mesec dal povišico, na najstnika, da bo pokosil travo, na svojega partnerja, da bo z vami pogledal Seks v mestu. Kako? Vsak ima svojo skrivnost, kako bo to naredil, končni cilj pa nam je vsem isti.

In tako obstaja kar nekaj zakonov tudi za vašo spletno trgovino, da bo bolje prodajala.

Kontrast: najprej izpostavite drage produkte, nato pa pokažite tiste, ki so sekundarnega pomena v vaši ponudbi.

Sodelovanje: radi kupimo izdelke, ki so jih drugi že kupili in potrdili, da so vredni nakupa. Omogočite komentarje oziroma oceno vsakega izdelka, ki ga imate v spletni trgovini.

Vzajemnost: vedno, ko od nekoga nekaj dobimo brezplčano, dobimo občutek, da mu moramo v neki meri vrniti. Ponudite nekaj več, stranke bodo hitro postale pravi kupci. Dokazano gre za najmočnejši prijem, ki v spletni trgovini poveča prodajo.

Moč: bolj ko boste preko spletne trgovine izražali svojo samozavest in prepričanje v vašo ponudbo, več ljudi vam bo zaupalo. Ne bodite domišljavi, le povejte tisto najboljše o svojih izdelkih.

Usklajenost: ves čas imejte enak pristop, tako v prodaji kot v komunikaciji. Ljudje se vas bodo navadili, postali jim boste domači in tako vam bodo hitreje zaupali.

Čas: poskrbite, da bodo kupci videli v prihodnost, po tem, ko bodo opravili nakup. Povejte jim, da jim boste še pisali, da bodo deležni popustov, akcij …

Pričakovanje: če nekaj obljubite, to tudi storite. Če imate na spletni strani z veliki črkami napisano, da dostava traja največ 2 dni, naj se to tudi zgodi.

Pomanjkanje: odličen trik, ki je tudi mene že prepričal. Če želite izdelek prodati hitro, ga ponudite v omejeni količini. Ali naj ponudba traja samo do petka … videli boste, kakšen ogromen učinkek boste dosegli!

Vse to in še več, lahko poizkusite že danes! Ker vemo, da je spletna trgovina živ medij, je smiselno, da se v njej ves čas nekaj dogaja. Poskrbite, da bodo vaši potencialni kupci ves čas zaposleni z novimi akcijami, ponudbami in izdeliki. Pokukajte tudi malo h konkurenci, za katero veste, da jim gre odlično. Mogoče se tudi tam skriva kakšen trik, ki bo dobičkonosen tudi za vas.

Spletne trgovine so IN, in naj tako tudi ostane! Če pa vam za vašo zmanjkuje časa, nas pokličite.

Andreja Ogrinc

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*