Home » Facebook » 6 razlogov, zakaj vaše podjetje potrebuje managerja družbenih medijev

6 razlogov, zakaj vaše podjetje potrebuje managerja družbenih medijev

Kaj je manager družbenih medijev?
To je oseba, ki skrbi za vašo pojavnost in komunikacijo na Facebooku, Twitterju, Wikipediji in ostalih družbenih medijih (angl. community manager).

Manager-za-socialne-medijePoglejmo si glavne razloge, zakaj vaše podjetje potrebuje managerja družbenih medijev.

1. Komunikacija in pojavnost na spletu bo organizirana
Managerji družbenih medijev imajo nadzor nad vašo komunikacijo in pojavnost na spletu in vašimi marketinškimi vnosi, kar je konstanten odsev vašega podjetja. Managerji družbenih medijev svoj čas usmerijo v to, da dosežejo in spremljajo razvoj vaših ciljev ter rokov.

2. Privarčevali boste čas
Zakaj bi vsak dan zapravili ure in ure, da ugotovite, kaj so novosti znotraj družbenih medijev in kam gre razvoj. Vaš manager družbenih medijev je obveščen o novostih in njegova naloga ter veselje je, da jih redno spremlja. Veliko podjetij se tudi pritožuje nad tem, da zaposleni zapravijo veliko časa na družbenih medijih. Z enim glasom za celo podjetje se temu lahko ognete.

3. Zmanjšajte spletno tveganje
Podjetje veliko tvega, če dovoli, da zaposleni sodelujejo na spletu v imenu podjetja oziroma njihove organizacije. Če imate managerja družbenih skupnosti, boste imeli konsistentno komunikacijo, ki bo strateško zastavljena ter bo primerno zastopala vaše podjetje. Ta način komunikacije bo vodil k zaupanju s strani vaših fanov ali sledilcev in dvigu splošne kredibilnosti podjetja ter posledično izdelkov ali storitev, ki jih ponujate.

4. Prepoznajte vodjo
Imejte odprte oči in prepoznajte vodjo, ki je pripravljen voditi komunikacijo na družbenih medijih. Dober manager družbenih skupnosti mora imeti pravo mero strasti, veselja in navdušenja. Usposobljen manager družbenih medijev mora bit strasten ne zgolj do vašega podjetja, temveč tudi do vaših orodij, procesov in bo premagal trud. Zavedajte se, da najboljše blog objave ne pridejo s strani lastnikov podjetij, ki se silijo v pisanje.

5. Prenehajte z obrambo
Reaktiven marketing ni najboljši način komuniciranja. Ne bodite napadalni. Ne brišite negativnih komentarjev vaših fanov ali sledilcev. Usmerite svoj čas in energijo v to, da boste sledili in merili dolgoročno pojavnost vašega podjetja na spletu.

6. Merite čas in rezultate
Z omejitvijo komuniciranja na družbenih medijih zgolj na eno osebo boste lažje sledili rezultatom, porabi časa in povračilu posameznih kampanj.

Zavedajte se, da zgoraj naveden seznam ne vsebuje vsega, na kar morate biti pozorni pri vaši komunikaciji na družbenih medijih. To je zgolj delček vaše celotne marketinške strategije. Ugotoviti morate, kakšna komunikacija in pojavnost znotraj družbenih medijih je najbolj uspešna za vas. Manager družbenih medijev dela za vaše podjetje za tiste, ki težko sledijo in usmerjajo vašo marketinško strategijo.

Nimate v vašem podjetju nikogar, ki bi bil pripravljen komunicirati v imenu vašega podjetja na Facebooku, Twitterju in drugih družbenih medijih? Nimate osebe, ki čuti zanos in strast za komunikacijo kot družbenega managerja? Najamite usposobljenega zunanjega managerja, ki bo poskrbel za vašo pojavnost in komunikacijo na družbenih medijih ter za vas ugotovil optimalno komunikacijo z vašimi fani ali sledilci. Ne odlašajte, izkoristite famo družbenih medijev v prid svojega podjetja še danes in nam pišite.

Helena Felc
Spletnik marketing

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*