Home » Izdelava spletnih strani » Optimizacija strani » Blog, na katerega se lepijo

Blog, na katerega se lepijo

Vsebina na blogu je temelj vsakega bloga. Tudi če ga pišete samo za voljo off-site optimizacije. In če že pišete blog samo zaradi koristnih povezav, hkrati poskrbite še, da ga bodo tudi brali. Vsebino oziroma blog lahko pripravite tako, da se bodo nanj kar lepili. Poglejmo, kako to delajo drugi …

1. Naj naročila na blog izstopajo – če želite imeti več bralcev in sledilcev, jim na več korakih omogočite, da se lahko prijavijo na vaše vsebine. Na našem blogu nas spominjamo na prijavo in sledenje na 3 različnih koncih, tako da vam nič ne more uiti.

blogprimer

2. Izobrazba bralcev – svoje bralce izobrazite o tem, kako lahko uporabljajo RSS, kaj sploh je RSS, čemu je namenjen. Enako razložite, kaj pomeni prijava na e-novice, povezovanje s socialnimi mediji … na ta način se bodo bralci lahko naučili nečesa novega in se zagotovo še vrnili nazaj na vaš blog. Po novo znanje in koristno vsebino.

3. Dober izgled bloga – glede na to, da blog predvsem beremo, nam mora biti prijeten na prvi pogled. Naj bo čim bolj preprost, prijeten tako za naše oči kot samo branje. Črke naj bodo ravno prav velike, naslov odebeljen. In seveda, ne pozabite na kakšno simpatično sliko/fotografijo, ki paše v kontekst.

Zakoni spletne trgovine   Spletnik Blog

4. Bodite interaktivni – bodite aktivni! Ne glede na to, koliko in kakšne komentarje dobite na vaše blog zapise, je prav, da nanje odgovorite. To lahko storite s komentarjem nazaj ali pa pošljete mail, tistemu, ki je vaš blog zapis komentiral. Če seveda pusti svoj e-mail naslov. Če pišete zanimivo vsebino in zanjo dobivate komentarje, je edino pravilno, da se nanje odzovete. Iz komentarja se lahko razvije prav prijeten klepet, ki je lahko kaj hitro tudi nova poslovna priložnost… potencialne stranke so povsod, če jih le znate videti.

5. Vključite vse kanale socialnih medijev – naj se na vašem blog nahaja čim večje število gumbov različnih socialnih omrežij. Zakaj? Ker ljudje uporabljamo različna socialna omrežja, tudi tista, ki jih vi mogoče malo manj poznate.

sm

6. Blog zapise objavljajte frekventno – le tako, vas bodo bralci vedno spremljali. Si predstavljate, da bi bile osrednje informativne oddaje vedno ob drugačnem času? Seveda bi vas to zelo zmotilo. Tako je tudi z vašim blogom, naj bo vedno ob istem dnevu, če vam uspe, naj bo tudi vedno ob istem času.

7. Stran »o meni« – predstavite sebe kot osebo ali kot podjetje. Tako se boste bralcem še bolj približali, z njimi vzpostavili še bolj oseben stik. Hkrati pa na tej strani lahko poveste, kakšen je vaš namen bloga, komu je namenjen in kakšne vsebine vsebuje/bo vseboval. Še ena stopnička višje k rednim bralcem vaše vsebine.

8. Lepljiva vsebina – zakon bloga! Največ boste dosegli, če boste pisali zanimivo in lepljivo vsebino, brez katere obiskovalci ne bodo zdržali niti tedna več. Bodite izvirni, pokukajte na druge bloge, spremljate ostale blogerje tudi sami. Če imate dovolj domišljije in vsebine za pisanje, vam bo bloganje sigurno dobro uspelo.

Če vam primankuje časa, da bi svoj blog naredili lepljiv, nam pišite.

Andreja Ogrinc

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*