Home » Izdelava spletnih strani » Optimizacija strani » SEO ček lista – drugič

SEO ček lista – drugič

Prejšnji teden sem postavila prvih 30 vprašanj, na katere morate odgovoriti z »da«, preden objavite novo izdelano spletno stran. Tokrat sledi še druga pošiljka vprašanj, ki vas lahko reši rdečice na obrazu, ko boste našli nedelujočo povezavo na že objavljeni strani.

SEO-seznamStruktura povezav in URL-jev – II.
31. Ali je struktura povezav optimizirana?
32. So najpomembnejše strani neposredno povezane z domačo stranjo in top kategorijami?
33. Smo poskrbeli, da je večina PageRanka/link juica namenjenega notranjim stranem in da ni preveč povezav, ki kažejo na zunanje strani?
34. Smo odstranili vse povezave, ki kažejo na različne verzije iste podstrani, kar povzroča podvojeno vsebino?
35. Ali so vsi nedelujoči linki odstranjeni?
36. Ali uporabljamo ustrezen anhor besedilo?
37. Smo stoodstotno prepričani, da ne obstajajo skrite ali spam povezave?
38. Ali uporabljamo tesktovne povezave namesto slikovnih, ko povezujemo na notranjo podstran?
39. Smo dodali atribut »nofollow« povezavam, ki jim ne zaupamo?

Domene in gostovanje
Domene in način gostovnaja lahko močno vpliva na performans vaše spletne strani in optimizacijo, zato obvezno odkljukajte naslednje:
40. Smo preverili, da naša domena ni bila predhodno že umaknjena s strani iskalnikov?
41. Je v domeni tudi ključna beseda?
42. Smo ustrezno izbrali top-level domeno?
43. Razumemo koristi poddomen?
44. Ali vemo, v kateri državi gostujemo z našo domeno? Smo prepričani, da je ta država prava?
45. Je registrar zaupanja vreden? Ali redno obnavljajo svoje serverje?

Izven spletne strani
Ko preverite spletno stran, se morate še prepričati, da so vzpostavljene vse potrebne mape in računi, da lahko objavite stran. Še pred klikom na gumb za objavo, pritrdite na ta vprašanja:
46. Smo naredili xml in html zemljevid strani? Smo jih objavili v iskalnike?
47. Ali smo ustvarili robots.txt datoteke? Vemo natančno, katere podstrani moramo blokirati in zakaj?
48. Smo ustvarili račune na Google, Bing in Yahoo Webmaster orodjih?
49. Ali uporabljamo Google Analytics orodje? Smo pravilno vstavili kodo v nogo strani?
50. Smo vzpostavili RSS sledenje (pretećno za bloge in strani z novicami)?
51. Smo ovrednotili dizajn spletne strani? Ali smo uporabili ustrezne barve?
52. Smo spletno strani pripravili na marketinško oz. prodajni način? Smo poskrbeli za klice k akciji na strani?
53. Smo nastavili A/B testno merjenje vstopnih strani?
54. Smo vzpostavili ustrezno strategijo izgradnje povezav? Smo zbrali vse najbolj obiskane direktorije v naši panogi, kamor bomo uvrstili našo stran? Ali vemo, katere spletne strani se povezujejo z našimi kompetitorji? Smo naredili načrt, kako bomo pridobivali kakovostne povezave?
55. Smo se že odločili, ali bomo uporabljali socialne medije za branding? Smo pripravili strategijo na socialnih medijih? Smo dodali Facebook Like gumb na vse naše podstrani? Smo naredili profile na socialnih medijih?
56. Smo vzpostavili e-mail in FTP račune?
57. Smo testirali spletno stran z orodji za optimizacijo? Ali lahko izboljšam stran na podlagi poročil teh orodij?
58. Smo se prepričali, da ne uporabljamo black hat metod za optimizacijo in da ne kršimo iskalniških pravil?
59. Smo potestirali vse datoteke, povezave, besedila … na spletni strani?
60. PRIPRAVLJENI NA AKCIJO?

Tako. Šestdesetkrat kljukic je za vami in čas je, da pritisnite na gumb objavi. Dobrodošli na spletu!

Če želite, da vam pomagamo pri korakih – pred, vmes ali po objavi – nam pišite.

Lep dan!

Spletnik marketing

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*