Home » Google oglaševanje » Google oglaševanje: Priložnost ali polomija?

Google oglaševanje: Priložnost ali polomija?

Med uspešnim in neuspešnim oglaševanjem na Googlu je zelo tanka meja
Ste vedeli, da obstajajo podjetja, ki bi se jim izplačalo oglaševati na Googlu, pa tega ne počnejo in podjetja, ki oglašujejo na Googlu, pa bi bilo bolje, da ne bi?

Dejstvo je, da z zakupom ključnih besed, izdelavo oglasa, določitvijo geografske in demografske komponente ter nastavitvijo dnevnega budžeta, na Googlu ciljate samo na tiste obiskovalce, ki iščejo po določenih ključnih besedah. Te besede lahko določite vi in tako dejansko sami izberete obiskovalce, ki si jih želite na spletni strani. Dobro je torej vedeti, po katerih ključnih besedah bodo vaše produkte iskali vaši potencialni kupci. Zato pa jih je potrebno poznati.
Katere so najpogostejše napake pri oglaševanju na Googlu?

Prva napaka je nepravilna izbira ključnih besed, s katerimi na spletno privabimo določen tip in število obiskovalcev. Če izberete preveč splošno besedo, boste na spletno stran sicer dobili več obiskovalcev, vendar pa jih bo veliko tudi odšlo z nje, takoj ko bodo videli, da to ni to kar iščejo. CTR in stopnja konverzije (CR) bosta slaba in posledično bo Google zaradi tega vašo kampanjo ocenil kot slabšo. Na koncu se ponavadi s tem oglaševanje zaključi, saj podjetja ugotovijo, da se jim investicija ne vrača, torej je strošek prevelik.
Druga pogosta napaka je izbor vstopne strani. Dogaja se, da oglaševalci oglase usmerjajo na strani, kjer se nahaja flash, kjer niso vidne povezave do naročila ali pa se informacije o ponudbi ne ujemajo s tekstom v oglasih in izborom ključnih besed. Torej na irelevantno vsebino. V takšnih primerih Google ocenjuje, da ne gre ravno za kakovostno informacijo in posledično zniža oceno kakovosti (QS) za posamezno ključno besedo. Rezultat je podoben, kot pri prvem primeru. Cena na klik (CPC) se drastično zviša, strošek kampanje pa je glede na učinek, težko pokriti s prodajo iz naslova oglaševanja. Tudi tukaj se oglaševanje ponavadi zaključi.
In še tretja napaka. Oglaševalci na Googlu ne merijo in ne testirajo svojih kampanj. To je namreč prvo pravilo, še posebej če nekdo oglašuje prvič. Vsaka kampanja na Googlu ponavadi potrebuje svoj čas. Ocenjujemo, da je za prvo pravo optimizacijo kampanje potrebno najprej zgenerirati vsaj 500 do 600 klikov. Šele takrat lahko z gotovostjo brišete ključne besede, ki ne pašejo v model in pa izbirate oglase, ki so prodajno najbolj učinkoviti. Zakaj? Zato ker šele takrat lahko določite tisto učinkovito nakupno pot (izbira ključne besede, klik na oglas in izpolnjen obrazec za povpraševanje), ki se nahaja na spletni strani. Z merjenjem konverzije v sklopu kampanje na Googlu lahko natančno ugotovite, kateri oglas in katera ključna beseda pripeljeta kupce, ki imajo potrebo po vašem produktu. Z merjenjem statistike na spletni strani pa določate tiste vstopne strani, ki so za take obiskovalce najbolj prepričljive in jih seveda uspešno vodijo k nakupu.
K nam prihajajo tudi naročniki, ki so oglaševanje na Googlu do tega trenutka izvajali samostojno. Med njimi je veliko takšnih, ki so na začetku izbrali ključne besede, dodali en oglas, ga usmerili na stran, določili nek dnevni budžet in zaštartali kampanjo. Brez merjenja, testiranja, optimizacije in predvsem (v večini primerov) brez kontaktnega obrazca na spletni strani. Takšne kampanje so ponavadi obsojene na visoko ceno na klik, investicijo brez povračila in na obiskovalce, ki ne bodo nikoli ničesar kupili.

Ste  vedeli, da lahko dve konkurenčni podjetji za isto število kvalificiranih kupcev plačujeta povsem različno ceno? Razlika je lahko tudi do 10-krat večja!
Izhodišče je za vsa podjetja enako, le način, kako se lotiti kampanje, se deli na dobrega in slabega.

Za vas smo pripravili 5 primerov podjetij, ki so se želela preizkusiti v Google oglaševanju, ta pa jim danes prinaša le še čisti dobiček!

Prenesite si e-priročnik 3 koraki do garantiranih dobičkov na Googlu.

Imate potencial za kakovostno oglaševanje na Googlu?
Kontaktirajte nas in naši svetovalci bodo za vas našli pravo rešitev!

Želim vam veliko uspeha!

Uroš Bogdanović

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*