Home » Email marketing » E-mail Marketing – Perfektna pot za trženje vašega produkta ali storitve

E-mail Marketing – Perfektna pot za trženje vašega produkta ali storitve

Tisti, ki so se ravnokar pridružili novemu valu podjetnikov, si že morajo začeti izmišljevati nove poti k potencialnemu kupcu. Enostavno je trg že tako zasičen, da si je potrebno izmisliti nekaj novega, vznemirljivega, vabljivega,…Tako razmišljanje vam bo pravtako v pomoč pri privabljanju novih potencialnih kupcev. E-mail marketing je ena takih metod.

S pomočjo e-mail marketinga lahko z vašimi strankami z lahkoto ohranjate stik. Tovrstni način oglaševanja ima veliko poslovnih prednosti. Z vzdrževanjem komunikacijskih kanalov med vami in vašimi strankami pa vzdržujete tudi lojalnost teh strank ter njihovo zaupanje. Če jih bo nekaj v vaših sporočilih privabilo ali pa bodo to v nekem trenutku potrebovali, bodo to najverjetneje od vas tudi kupili. To vam bo zelo pomagalo pri vašem poslu.

E-mail naslove lahko uporabite za privabljanje novih kupcev. Ta način je v okoljih kot so ZDA, Japonska, Nemčija, Francija, VB, že zelo razširjen in letno prinaša največje dobičke. Stroški e-mail kampanj so nični v primerjavi z oglaševalskimi kampanjami, ki smo jih uporabljali v preteklosti. Tiskovine, jumbo plakati, televizijske reklame so sicer učinkovite a z njimi ne moremo ciljati le na potencialne kupce, temveč na celotno populacijo, med katero so tudi tisti, ki jih vaša ponudba zanima. Nasprotno,  z  e-mail kampanjo lahko dosežete le tiste, ki jih želite.

Raziskave govorijo o tem, da je e-mail marketing že zelo dobro integriran v nakupovalne navade uporabnikov interneta. Je odlična priložnost za raziskovanje.

S tem načinom marketinga je zelo enostavno doseči velik del populacije. Študije kažejo da je e-mail marketing drugi najboljši način za trženje vašega posla preko interneta, drugi za marketingom spletnih iskalnikov kot sta Google, Yahoo in podobni. Samo zamislite si koliko je ljudi po svetu, ki imajo svoj e-mail naslov.

Posamezniki, ki so zaskrbljeni zaradi okolja, jim v tem primeru ni treba biti. Ena od največjih prednosti oglaševanja preko elektronskih medijev je odsotnost papirologije in s tem povezanih smeti. To lahko celo vključite kot dejstvo, kot del vaših elektronskih marketinških kampanj! Nekateri se bodo zapičili tudi v to in v njihovi podzavesti lahko postanete najboljši ponudnik.

Največji plus e-mail marketinga je, da vam ponuja priložnost da pričnete s sistemom, ki ga nadzirate samostojno. Z njegovo pomočjo in z rednimi in konsistentnimi pošiljanji boste povečali odzivnost potencialnih kupcev. Nagovorili jih boste lahko osebno, jim poslali nekaj za kar veste da jih bo zanimalo in poleg vsega, odziv bo takojšen!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*