Home » Email marketing » Izdelava seznama e-mailov vaših potencialnih kupcev je ena in edina pot, ki vam zagotavlja stalni pritok novih kupcev!

Izdelava seznama e-mailov vaših potencialnih kupcev je ena in edina pot, ki vam zagotavlja stalni pritok novih kupcev!

Brez dvoma, izdelava seznama potencialnih kupcev je ključ do uspeha vašega spletnega marketinga. Temu bi morali nameniti 95% vašega časa. Naj bo to vaša prioriteta.

Kakorkoli, omenil bi zelo pomembno stvar, za katero morate vedeti pri izdelavi vašega seznama. Če boste to spregledali, ne boste nikoli prišli do rezultatov, ki jih tako zelo želite doseči.
Prvi razlog zaradi katerega morate imeti seznam e-mailov potencialnih strank ni, da imate tono denarja. Seveda je potrebno zaslužiti, drugače bo posel razpadel.

Morate pa razumeti, da je služenje denarja z vašim seznamom sekundarnega pomena. Pravi razlog za obstoj vašega seznama e-mailov potencialnih strank je izgradnja odnosa s čimvečimi potencialnimi kupci.
S seznamom potencialnih kupcev si lahko omogočite konstantne in konsistentne dobičke, a potrebno je se je z njimi kot bralci vaših e-mail kampanj, najprej povezati tudi osebno.

Pridobiti si morate njihovo zaupanje in nato z njimi ravnati tako kot to počnete z vašimi prijatelji ali celo družinskimi člani. Največja napaka, ki jo lahko naredite je, ko izdelate seznam e-mailov vaših potencialnih kupcev, da jih takoj zasujete s ponudbo.

To bi namreč preprečilo dolgoročno vzpostavljanje odnosa in zaupanja z vašimi potencialnimi kupci, ker bi vas ti z vašo prvo e-kampanjo morali šele spoznati. Najprej jim dajte nekaj brezplačnega, uporabnega ali pa jih presenetite s člankom, ki jim bo koristil.

Namen mora torej biti predvsem ta, da jim date nekaj, kar bo za njih uporabno in kar jim bo pomagalo pri njihovem poslu. Zato je najprej potrebno poznati problem vaših potencialnih kupcev, ki jim ga pomagate rešiti.
Ko jih z nekaj e-mail kampanjami končno »ogrejete«, lahko počasi začnete uvajati tudi ponudbo vaših izdelkov ali storitev.

Četudi bodo nekateri na vašem seznamu kar nekaj časa, jim je vedno potrebno dati nekaj novega. V kolikor se bo vsebina ponavljala in ne bo imela svojega namena, potem se bo z vašega seznama odjavila večina potencialnih kupcev.

Dajte jim vedeti, da niste samo prodajalec in da gledate samo za njihovo dobro.
Če boste to upoštevali ob sestavljanju seznama, potem ni bojazni da ne bi delovalo.
Najboljši način za izdelavo seznama z e-maili vaših potencialnih strank je, da na vašo dobro optimizirano spletno stran dodate obrazec za vpis v e-poštni seznam. Potencialnega kupca, ki na vaši spletni strani išče informacije o vašem izdelku ali storitvi je potrebno prepričati, da vam pusti »sled«. To je lahko njegov telefon ali pa e-mail naslov. Tako boste pridobili novega bralca vaših e-mail kampanj, ki ga boste vedno znova lahko spomnili nase in mu ob tem dali nekaj kar mu bo koristilo pri poslovanju njegovega podjetja .
Če ne veste kako izdelati obrazec za zbiranje e-mail naslovov vaših potencialnih kupcev, si to lahko preberete tukaj.

Če vas zanima kaj je najboljši način za izdelavo in pošiljanje e-mail kampanj vašim potencialnim kupcem, pa si preberite v članku: Pisanje newslettrov, ki prodajajo

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*