Home » Email marketing » Zakaj izbrati Email Marketing?

Zakaj izbrati Email Marketing?

Vsak podjetnik, ki je vreden svojega denarja ve, da je posel stvar rezultatov. Email marketing, v praksi pošiljanje emailov kupcem ali potencialnim kupcem, s katerimi promoviramo lastne produkte ali storitve, bazira na tej trditvi. Na ta način se da čisto enostavno priti do zelo natančnih rezultatov. Sledite lahko poslanemu emailu, preverite koliko ljudi ga je odprlo in kdaj ter na koncu vidite kdo od tistih, ki so email odprli je kliknil na določen produkt ali storitev. Tako dobimo na koncu rezultate, s katerimi lahko načrtujemo že novo kampanjo.

Ključ do uspešnosti tovrstnega marketinga je v fleksibilnosti. Vsak tip podjetja ima lahko nekaj od tega. Celo najmanjše neprofitne organizacije lahko s pomočjo neškodljive marketinške kampanje obvestijo naslovnike o novih donacijah in dogodkih. Enostaven in neformalen email lahko uporabite za sledeče:

Promovirate produkte in storitve

Imate kaj za prodati ali ponuditi? Email marketing vam daje možnost predstavitve vaših produktov ali storitev po primernih cenah. Zakaj oglaševati na radiju, televiziji ali v tiskanih medijih in pri tem trošiti tisoče evrov, ko pa lahko že skoraj zastonj pošljete email tudi na 10.000 naslovov hkrati?

Takoj sledite rezultatom

Najboljša orodja za email marketing vsebujejo tudi poročila in statistiko preko katerih lahko sledite rezultatom poslane kampanje. Takoj zatem, ko je kampanja poslana, orodje beleži vsak klik tistih, ki odprejo poslani e-mail Poleg tega, statistiko lahko spremljate sproti, čez nekaj dni ali pa čez nekaj mesecev. To je vsekakor velika prednost pred tiskanimi kampanjami, kjer za rezultate izvemo šele čez nekaj časa.

Pošljete kampanjo stotim, tisočim ali desettisočim naslovnikom

Postavite si visoke cilje, saj današnja tehnologija omogoča, da dosežete kupce iz celega sveta, vse skoraj v istem trenutku. Poleg tega lahko kampanje pošiljate določenim ciljnim skupinam na različnih lokacijah, s pomočjo newslettra ali HTML emaila.

Pošiljete multimedijska HTML sporočila s slikami, povezavami ali celo videi.

Nobena druga metoda ni bolj fleksibilna ali interaktivna, kot email marketing. Za razliko od oglaševanja na TV-ju, radiju ali drugih medijih, lahko z email marketingom bralce takoj usmerite na domačo stran, ki je le en klik stran. Lahko jim nudite produkte ali storitve, ki jih lahko naročijo takoj, ne da bi pri tem morali klicati po telefonu ali se odpeljati kamorkoli. Na koncu koncev pa lahko email tudi personalizirate in kupce kličete kar po njihovem imenu. S sposobnostjo pošiljanja slik ali animacij je email marketing edini pravi interaktivno-promocijski medij ta trenutek!

Testirate kampanjo, če bo uspešna

Preden pošljete email kampanjo vsem vašim kupcem, si lahko izmislite več različnih naslovov in prodajnih sporočil ter jih testirate preden jih pošljete. Jasno je, da je najprej potrebno preveriti kaj deluje in kaj ne. Najbolje je izbrati nekaj manjših ciljnih skupin in jih vprašati za mnenje. Po drugi strani pa lahko tudi na podlagi njihovega odziva s kliki, določite katera od verzij bo najustreznejša. Ko naposled imate pravi naslov in vsebino e-kampanje ne odlašajte in jo pošljite svoji ciljni skupini, katerih email ste pridobili na legalen način. Če naredite kar je potrebno, bo vaš email marketing povečal prodajo, izboljšal odnos z vašimi kupci in vaš posel ponesel v nove višave.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*