Home » Marketing in prodaja » Kako oblikovati vašo mobilno strategijo?

Kako oblikovati vašo mobilno strategijo?

Spletnik predstavlja 6 korakov za mobilno strategijo vašega podjetja.
Ne čakajte, da vas trendi prehitijo. Podučite se o njih in se prilagodite pred vašo konkurenco.s
Veliko ljudi trdi, da je letošnje leto leto mobilne tehnologije. Trenutni podatki pravijo, da se bodo brezžične naprave in različne aplikacije prodajale v rekordne številke. Posledično se bodo vtisi z mobilnih naprav dramatično povečali v prihodnosti.

Na podlagi spodnjega grafa tabele so uspešna podjetja osnovala novo marketinško strategijo, t.j. mobilno strategijo in kako vstopiti na trg konkurence kar se da prodorno.


Na kaj ne smete pozabiti, ko boste oblikovali mobilno strategijo za vaše podjetje?

Zavedanje. Potencialne stranke iščejo rešitev problema, ki jo imajo na licu mesta. Na podlagi tega spoznajo vašo storitev ali produkt in se tako zavejo vašega obstoja. Imejte čisto predstavitev in komunikacijo, ki obiskovalce zaradi množice različnih sporočilnosti ne bo odvrnila.

Pomislek. Potencialna stranka ima na spletu poleg vaše storitve ali izdelkov še rešitve konkurence. Stranka se bo torej soočila s pomislekom ali izbere vas ali vašo konkurenco. Bodite boljša izbira.

Namen. Potencialna stranka se bo odločila, da vaš produkt ali storitev ustreza zahtevam in izoblikoval se bo nakupni namen.

Nakup. Stranka opravi nakup na vaši spletni strani.

Podpora. Ko stranka opravi nakup je pomembno, da morebitne težave odpravite v najkrajšem času z minimalno slabe volje.

Zvestoba. Stranka spozna prednosti vaše storitve ali produkta ter jo navdušite do te mere, da postane vaša redna stranka.

Priporočila. Vaša zvesta stranka postane vaš zagovornik in širi dobro vest o vaših storitvah ali produktu med prijatelji. Priporoča in promovira vaše izdelke.
Če boste razumeli vašo stranko in se poglobili v spodnje korake, boste lažje oblikovali: „Mobilno marketing strategijo za vaše podjetje.“

 

  1. Določite ciljne stranke in persone. Persona je tipičen predstojnik posamezne skupine vaših strank, ki jih segmentirate. Ustvarite si zelo podrobno sliko te persone. Dajte mu/ji ime, njihove cilje v življenju, osebne karakteristike … Imejte te osebe pred očmi, ko pišete tekste za večje skupine ljudi. Pomagajo vam pri odločitvah o tem, kakšno funkcionalnost naj ima spletna stran in kakšno prikazno moč naj ima. Persone vam bodo pomagale do bolj osebne komunikacije z vašimi potencialnimi strankami in vam obenem poveča zavedanje potreb, ki jih ima vsaka persona.
  2. Raziskujte. Naučite se oblikovanja pravih raziskav o vaših potencialnih in obstoječih strankam, o njihovih željah in potrebah. Poizvedite, katere naprave, programsko opremo in platforme uporabljajo. Ali uporabljajo določena značilna orodja ali aplikacije? Če da, katere? Kaj so njihove pomanjkljivosti. Vse to in še več lahko ugotovite s tem, da jih anketirate, sodelujte z njimi na družbenih medijih ali pa naredite raziskavo trga. Ne pozabite, da morate narediti segmentirano raziskavo glede na persono, saj se bodo potrebe, želje in ciljni med njimi razlikovali.
  3. Razvite marketinško rešitev za vaše podjetje. Z raziskavo, ki ste jo sestavili, imate osnove za odločitve, kako se boste soočili in zadovoljili potrebe ter želje vaših strank. Veste kaj so njihove želje in cilji? Ponudite jim rešitve. Vprašajte se, kako bo vaša storitev ali produkt pomagala ali olajšala življenje vaši personi. To vam bo pomagalo ohraniti vašo osredotočenost.
  4. Osnujte nov model plačila. Ko oblikujete vašo rešitev, si zamislite na kakšen način bi zmanjšali osip in dovolili, da se nakup izvede zgolj po nekaj klikih. Razmislite, kako bi lahko omogočili vašim strankam, da za vašo storitev ali produkt plačajo že vnaprej. Nekateri strokovnjaki predlagajo, da bodo modeli aplikacij v prihodnosti omogočali tudi plačilo po nakupu zgolj zaradi pospešenega nakupnega procesa. Nakup namreč ni nujno omejen na vašo lokacijo. Starbucks omogoča mobilna plačila na začetku leta za Združene države Amerike.
  5. Model za podporo. Ne pozabite na stranke tudi po nakupu. Negovati morate odnos do stranke z ustrezno podporo in pomočjo, v kolikor jo potrebujejo, v kolikor jih želite oblikovati v ambasadorje vašega podjetja.Naredite to na različne načine. Na primer s FAQ, dokumenti ali vodiči, ki pomagajo strankam. Lahko ponudite pomoč strankam tudi preko družbenih medijev, forumov ali klicnega centra. Omogočite strankam, da vas direktno kontaktirajo v kolikor je to potrebno. Frustrira vas, ko ugotovite, da vam splet ne ponuja odgovorov na vaše vprašanje in da ne najdete komunikacijskega kanala do podjetja. Prisluhnite vašim strankam. Ugotovite, zaradi česa se najpogosteje pritožujejo, kaj so najpogostejši predlogi ter osnujte izboljšave na podlagi komentarjev.
  6. Sistem za nagrajevanje in zvestobo. Programi za zvestobo so osnovani na podlagi pridobivanja dolgoročne zvestobe vaših strank. Kakšen program bo najbolj deloval na persone vašega podjetja? Imate kakšne nagrade ali motivacije, ki jih lahko uporabite? Kako bi lahko motivirali vaše stranke, da širijo dobro vest o vas in vas priporočajo?

 

Razmislite o vseh naštetih korakih in kako bi jih lahko implementirali v vaše podjetje ter pri tem ne pozabite na persone. Če boste imeli vaše stranke in njihove potrebe v ospredju potem boste zagotovo našli rešitev za vaše podjetje v mobilnem prostoru.
Niste prepričani, kako bi vašo spletno stran prilagodili mobilnim telefonom in začeli z aktivno mobilno strategijo?
Vprašajte nas za več informacij in nasvetov o spletnem marketingu. Izkoristite prodajne kanale, ki se odpirajo za vaše podjetje.

Helena Felc

http://blog.spletnik.si/wp-content/uploads/2011/05/Anatomija-povezave-m.png

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*