Home » Email marketing » E-mail marketing – z urejeno bazo do več strank za B2B podjetja

E-mail marketing – z urejeno bazo do več strank za B2B podjetja

Kako lahko s pomočjo newletter.si kampanje pridete do večjega števila strank? To lahko naredite na več načinov. Vsekakor pa je ena izmed prvih stvari, ki jih morate narediti v bazi svojih potencialnih strank, da segmentirate vaše baze.

Kako? To lahko naredite na več načinov, odvisno od tega s čim se vaše podjetje ukvarja.

Glede na trg
Če prodajate različnim industrijam, segmentirajte vaše baze glede na učinkovitost trga. Na primer, če prodajate delovne uniforme, ki jih ponujate tako bolnišnicam kot podjetjem v prehrambeni industriji, potem mora vaša sporočilnost biti prilagojena vsaj dvema različnima skupinama.
Elektronsko sporočilo, ki ga pošljete bolnicam, mora biti prilagojeno temu, da govori na primer o čistoči brez bakterij, medtem ko mora za prehrambeno industrijo govoriti o lepih in praktičnih oblekah zaposlenih v restavracijah.

Glede na velikost podjetij
Na isti način, kot B2C podjetje vedo, kakšna je demografija strank, mora tudi B2B imeti globoko razumevanje o tem, na katera podjetja ciljati. Za segmentiranje podjetij lahko na primer uporabite podatek, kot je število zaposlenih ali njihov povprečni prihodek. To je lahko osnova za promocijo primerne ponudbe različnim organizacijam. Lahko oblikujete obrazec za prijavo, ki je osnovan na podlagi 3 različnih cenovnih razredov, eno za podjetja v zagonu, drugo za srednje velika podjetja in deluxe storitev za velika podjetja in korporacije. Potem pošljite vsaki skupini specifično sporočilo, ki je pisano na kožo prejemnikom in njihovim potrebam.

Glede na lokacijo
Je vaš izdelek ali storitev omejen glede na specifične potrebe določene lokacije, kot na primer razvoz pic, taksi služba ali pa čistilnica? Segmentirajte prejemnike vašega newslettra glede na njihovo geografsko lokacijo. Na primer del mesta, ulico, občino, pokrajino. Različna sporočila za obstoječe in potencialne stranke

Stranke in potencialne stranke
Četudi se ne odločite segmentirati prejemnike glede na demografijo, kot so trg, velikost ali lokacija, je vsekakor priporočljivo razdeliti bazo na obstoječe in potencialne stranke. Prodati obstoječi stranki nekaj, kar že imajo, je znak slabega e-mail bontona. To lahko rešite na preprost način, tako da obstoječe in potencialne stranke ločite in vsaki skupini pošiljate različen newsletter. Na ta način boste pošiljali relevantna sporočila obema skupinama. Ni potrebno oblikovati dva povsem različna newslettera za vsako izmed skupin. Glavni namen je, da strankam sporočate, da se zavedate, da so vaše stranke. Potencialnim strankam pa pustite vtis, da se zavedate njihovih potreb.
Včasih je dovolj, da vnesete že samo različen pozdravni nagovor. Osnovna vsebina je potem
lahko identična.

Svoje sezname lahko še dodatno izpilite in potencialne stranke razdelite v dve bazi:
• vroče kontakte, ki so z vsakim odprtim e-mailom bližje končnemu nakupu,
• hladne kontakte, ki so dobili šele svoj prvi e-mail po prijavi.

Na ta način lahko osnujete sporočila, ki bodo prepričala vroče kontakte, da bodo naredili naslednji korak, torej nakup. Medtem ko hladnim kontaktom pošljete manj prodajno agresivna sporočila, da jih počasi zapeljete v prodajni cikel.

Bolj ko segmentirate vašo bazo in jo personalizirate, boljši bo odziv na vaš newsletter. Vam je bil blog všeč? Preberite si še več koristnih nasvetov v e-vodiču 7 korakov do dobičkonosne e-mail marketing strategije.

Helena Felc
Spletnik marketing

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*