Home » Google oglaševanje » Spletni marketing – kratko, jasno, hitro in učinkovito.

Spletni marketing – kratko, jasno, hitro in učinkovito.

Marketing za poslovanje in prepoznavnost podjetja naredi ogromno. Pa vendar, kaj je definicija marketinga sploh?
Marketing je aktivnost, niz pravil in opravil ustvarjanja, komuniciranja, dostave in izmenjave ponudbe, ki ima vrednost pri stranki, naročniku, partnerjih in celotni družbi na sploh.

Danes govorimo predvsem o internetnem marketingu, saj se cel svet obrača tam. Na internetu lahko kupujemo, beremo, se družimo, torej ravno tam se nahaja večji del ciljne publike za naš in vaš posel. Zato sem danes zbrskala nekaj hitrih in učinkovitih pravil, ki so sestavni del vsakega marketinga, vsake marketinške strategije.

Dobra marketinška strategija se lahko dotakne širše ciljne publike in vpliva na vaše obstoječe in potencialne stranke. Če boste že v štartu postavili dobre temelje, boste na njih lahko uspešno gradili svojo prihodnost.

Poglejmo …
1. Promo material: velika večina podjetij se že poslužuje tega pravila. V njihovi zbirki najdete najrazličnejše promocijske izdelke, ki so potiskani z njihovim logotipom, telefonskimi številkami, e-mail naslov, spletno stranjo, Facebook stranjo … in vsako leto izbirajo dokaj podobna darila in na žalost zgubljajo na vrednosti. Kaj vam je storiti? Pošičite zanimiva promo darila, kot jih v Sloveniji še ni blo. Res je, da se na našem trgu ves čas ponavljajo dokaj podobna promo darila, a imate še vedno možnost, da pokukate izven meja in najdete nekaj svežega.

2. Spremljajte svojo konkurenco: no, ne rabite jih ravno kopirati, bodite samosvoji. A vseeno lahko kakšno dobro smernico potegnete iz njihove strategije. Sploh tisto, ki preizkušeno deluje. Če jo boste zapakirali v vaš zavijalni papir, pa vam nihče ne bo mogel očitati, da je zamisel samo njihova. Vsak dan lahko mirno spremljate njihove taktike, sploh če so na socialnih omrežjih. Sigurno že imajo Facebook stran, tako da jih lahko spremljate tudi iz čisto zasebnega kota. Izgovorov, da ne veste kaj se okoli vas dogaja, ni več. Sedaj je čas za akcijo! Še nimate Facebook strani? Pokličite!

3. Poiščite nove kanale za oglaševanje: glede na to, da je internet neskončen medij imate, ravno toliko možnosti za oglaševanje vaših produktov ali storitev. Bodit izvrini in poiščite nove kanale, kamor vaša konkurenca še ni zašla. Tako boste prvi pokrili zanimivo področje in ciljno publiko na tistem mestu opozorili nase. Hkrati gradite na prepoznavnosti, kar je danes izrednega pomena. Glede na to, da je trg zasičen s polno skedo konkurence, morate narediti veliko, da pridete v ospredje.

4. Pridobite si pozornost medijev: en način za pridobitev pozornosti je izvedba in objava ankete o vaših produktih, panogi, odzivanju trga na vaše izdelke/storitve s stališča potreb, cen, dostopnosti. Z objavo rezultatov razsikave si boste pridobili pozornost medijev, saj ljudje radi raziskujemo in prebiramo o novostih …

5. Izkoristite vse možnosti brezplačnega oglaševanja: bi izpostavili vaš logo, povsod, kjer je to mogoče? Glede na možnosti, ki jih današnji svet ponuja, je prostora za vaš logo več kot dovolj. En tak super prostor je avto. Izdelajte nalepke z vašim logotipom in jih podarite vsem zasposlenim, da jih nalepijo na avto, kolo ali skiro. In ko bo nekdo za vami stal na rdeči luči, mu bo pogled sigurno ušel na vaš logo. Če bo le-ta na zadnji strani avta. S svojim logotipom opremite tudi stavbo, v kateri imate pisarno, stopnišče, wc … bodite izvrini tudi na tem področju. Zame osebno so najbolj učinkovite reklame na wc-ju. In ponavadi so tako zabavne in drugačne, da pritegnejo vso mojo pozornost. Ste že razmišljali v tej smeri? Brezplačne kanale pa seveda poiščite tudi na internetu. Mogoče lahko s kakšno od vaših strank kompenzirate in objavite svoj logo na njihovi strani … no, idej je veliko, ne bom vam izdala vseh.

Tako, pa smo na hitro in jedrnato pregledali nekaj osnovnih aktivnosti, ki jih vaš marketing nujno potrebuje. Če pa vi potrebujete nas, nas kontaktirajte!

Andreja Ogrinc

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*