Home » Facebook » 9 načinov merjenja uspeha vašega podjetja na Facebooku

9 načinov merjenja uspeha vašega podjetja na Facebooku

Precenjeno merilo, za katerega ste že gotovo slišali, je število fanov. Gre za zelo osnovno, preprosto in posplošeno merilo, saj vam ne garantira kvalitete in interaktivnosti fanov. Na internetu lahko tudi kupite Facebook fane ali Facebook strani s fani.

Spremljate lahko interaktivnost znotraj Facebook insights. Kako lahko do tega dostopate? V kolikor ste administrator FB strain, zgolj kliknite na gumb edit page v zgornjem desnem kotu in potem na zavihek Insights na levi. Grafi vam prikazujejo angažiranost in interkativnost vaših fanov z vami.

Spremljajte tudi, koliko novih fanov dobite vsak dan, teden ali mesec. Spremljajte, ali ta številka pada, stagnira ali narašča.

Koliko vaših fanov je vaših osebnih prijateljev, ki so kliknili Všeč mi je, ker ste jih vi prosili ali zaradi vaše osebne promocije in angažiranosti?

Kaj pa s stališča interaktivnosti? Koliko vaših fanov se odziva na vaše statuse, jih komentira ali lajka. Če so vaši fani aktivni in se odzivajo na vašo komunikacijo, ima vaša
Facebook stran dodatno vrednost, saj dobro gradi prepoznavnost vašega podjetja, izdelka ali storitev.

Koliko vaših fanov sprejme povabilo na vaše dogodke, ki jih vzpostavite na Facebooku?

Linki, ki jih objavite na zidu, naj imajo možnost sledenja na primer z UTM kodo znotraj Google Analytics ali drugimi števci aktivnosti povezav, saj lahko tako spremljate promet in koliko fanov je bilo odzivnih ter kliknilo na vašo povezavo.

Facebook oglasi: Kot na Googlu lahko oglašujete tudi na Facebooku. Pri tem lahko spremljate uspešnost posameznega oglasa, fotke, segmentirate oglaševanje itn. Več si preberite v blogu posvečenemu Facebook oglaševanju.

In ultimativno merilo? Spremljajte vaš prodajni cikel, ki se začne na Facebooku in spremljajte, koliko vaših fanov, torej vaših potencialnih strank, postane vaših dejanskih kupcev.

Od tega živite in od tega živijo tudi vaši fani, potencialne stranke, vendar ne pričakujte, da bodo to razumeli in tolerirali prodajo na Facebooku. Na Facebook so se vaši fani prišli zabavat, zato jim ne prodajajte preveč, temveč jih zabavajte.

 

Helena Felc
Spletnik marketing

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*