Home » Marketing in prodaja » Odskočna deska za uspeh na internetu

Odskočna deska za uspeh na internetu

Obstaja kar nekaj poti, kako lahko promovirate svoj novi izdelek, še preden ga predstavite širši publiki. Ključ do uspeha se skriva v strategiji, ki jo izberete za vse marketinške korake, ki si sledijo. Bistvo je, da napadete kanale, po katerih bodo potencialni kupci kar najhitreje prišli do vašega novega izdelka. Promocija in oglaševanje pred objavo novega izdelka je tako ključna za vaš uspeh na internetu.

Ampak zakaj bi rekli hop, preden skočite? Z oglaševalsko kampanjo pred uradno objavo že opozorimo na nov izdelek, ljudje ga že lahko po malem spoznajo in si ustvarijo mnenje. Mi pa jim še pred dobavo ustvarimo potrebo, da izdelek morajo imeti. Saj veste, kako smo veseli, ko se bliža čas pred odhodom na počitnice? Odštevamo dni, ure in naše veselje je na višku. Tako je tudi z vznemirjenjem o novem produktu. Pojdite na tem mestu korak dlje in svoje potencialne kupce še pred nakupom spremenite v kupce!

Poskusite razmišljati tako: predstavljate si, da imate čisto nov izdelek, ki ga imate namen v kratkem lansirati na tržišče, a kmalu ugotovite, da vaša konkurenca namerava narediti popolnoma isto. Vi ste bili tisti, ki vam stara šola uči, da se pot marketinga začne šele po lansiranju novega izdelka, konkurenca pa je tokrat stopila korak dlje in začela z oglaševalsko kampanjo že tri mesece prej. In kdo je tu v prednosti? Oni, seveda. Težko jih bo ujeti, saj so po vsej verjetnosti prisotni že na vseh tistih medijih, kjer je največ ciljne publike. In trije meseci so že pošteno vplivali na zanimanje potencialnih kupcev … vaš izdelek ne bo prišel do izraza, ljudje ga sedaj že poznajo in vedo, kje ga dobiti. Torej je na tem mestu za vas rezultat 0:1. Škoda. To ni bil vaš cilj.

Kaj pa cena izdelka? Načeloma vam cene za izdelek ni potrebno objaviti, tu gre predvsem za vašo osebno odločitev. Podjetja se odločijo za objavo zato, da že na začetku potencialna stranka točno ve, v kaj se spušča. Tisti, ki pa cene pustijo skrite, tako na svoj mlin zlijejo še več vode, saj cena ni pogoj, da bi nekdo oddal povpraševanje ali vas kontaktiral. Naša taktika je tista prva in preizkušeno deluje. Odločitev pa je na tem mestu samo vaša.

Seveda pa spletne promocije ne morete začeti brez nekaterih osnovnih orodij. Poglejmo, kaj vsebuje paket prve pomoči, ki ga pri nas imenujemo Spletnik Trojček:

1. Spletna stran > prodajno naravna spletna stran, ki prodaja in od obiskovalcev pridobiva kontakte.
2. Povečanje obiska > na spletno stran je potrebno dobiti tiste obiskovlace, ki se zanimajo za vašo ponudbo.
3. Izgradnja odnosa > gradnja odnosa s kupci in motivacija le-teh, da ostanejo naše stalne stranke.

Torej če povzamem današnje sporočilo: na začetku potrebujete prodajni kanal, ki je temelj za vaš uspeh na internetu.

Želite izvedeti več? Pokličite nas!

Andreja Ogrinc

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*