Home » Google oglaševanje » Kontaktni obrazec – ne izgubljajte potencialnih kupcev po neumnosti!

Kontaktni obrazec – ne izgubljajte potencialnih kupcev po neumnosti!

V našem blogu sem že večkrat objavila članke o konverzijah in Google oglaševanju, saj je zelo pomembno razumeti vidik merjenja učinkovitosti kampanje s prodajnega vidika. Število klikov, prikazov ter CTR (razmerje med kliki in prikazi) so seveda koristni kazalci, ti pa ne povedo dovolj, ko želite izračunati, ali se vam je povrnila investicija v oglaševanje.

Danes pa ne bom govorila o konverzijah, ampak o kontaktnem obrazcu. To je tista podstran, ki vaše obiskovalce spreminja v potencialne kupce. Večkrat mi stranke rečejo, da kontaktnega obrazca ne potrebujejo na svoji spletni strani in vsakokrat znova vneto razlagam, kako se motijo.

Zakaj potrebujemo kontaktni obrazec na spletni strani?
Spletna stran vam služi kot trgovina oz. predstavitev na spletu. Lahko jo razumemo tudi kot trg, kjer se srečata ponudba (vi) in povpraševanje (vaši potencialni kupci). In ker je komunikacija ključ do uspeha v poslovnem svetu, moramo poskrbeti, da nam potencialni kupci nekaj sporočijo ali nas vprašajo tudi takrat, ko so naše telefonske številke nedosegljive in več ne beremo mailov.

Predstavljajte si sebe, ko pozno zvečer končno najdete čas in srfate po spletu in iščete ponudnike npr. rabljenih Gibson kitar. Pridete do ugodne ponudbe na spletni strani, ki pa pod rubriko kontakt ponuja le telefonsko številko, naslov firme in zemljevid. Nejevoljno ugotovite, da je ura že skoraj polnoč in da se ob tem času zares ne spodobi klicati in spraševati po ceni kitare, zato klic odložite na jutri. Kaj se zgodi naslednji dan? Pozabite seveda na domeno spletne strani, številke si niste zapisali, kaj šele zapomnili ulice … vi ste izgubili možnost kupiti ugodno kitaro, lastnik pa je izgubil potencialnega kupca. 😉

Kontaktni obrazec je nepogrešljivo orodje, da s svojimi potencialnimi strankami komunicirate kjerkoli in kadarkoli. Tudi povezava na vaš mail ni dovolj, saj je veliko takšnih, ki ne uporabljajo Outlooka.

Z vsakim načinom komunikacije, ki ga nimate implementiranega na svoji spletni strani, izgubljate potencialne kupce.

Kakšen mora biti kontaktni obrazec?

Tukaj ni pravila, vse je odvisno od tega, kaj želite od svojega potencialnega kupca. Običajno pa želimo ime, priimek, telefonsko številko in e-mail naslov, obvezen je tudi prostor za sporočilo. Lahko dodate še druge postavke kot je npr. kategorija izdelka/storitve, toda ne pretiravajte, saj vam obiskovalec ne bo namenil veliko časa za izpolnitev obrazca. Z zvezdico določite, kaj morajo obvezno izpolniti. Primer kontaktnega obrazca si oglejte na naši spletni strani za Google oglaševanje.

 

Kaj se zgodi potem?

Ko nekdo izpolni kontaktni obrazec, ga preusmerite na zahvalno stran, ki je enako pomembna z vidika merjenja konverzij. V te podstrani namreč vstavimo html kodo, ki šteje obiskovalce, ki pridejo preko Google oglasa na vašo spletno stran in izpolnijo obrazec.

Ni merjenja konverzij brez zahvalne strani, brez obrazca za povpraševanje ni zahvalne strani, brez obrazca za povpraševanje ni potencialnih kupcev, brez teh pa ni prodaje. 😉

Pomembno je tudi, da gumb do kontaktnega obrazca ali kar obrazec sam dodate na vidno mesto, še bolje v shared element spletne strani, da bo vedno na dosegu miške.

Ne dovolite, da je vaša podstran kontakt sestavljena le iz imena podjetja, telefonske številke, maila in zemljevida. Na takšen način po neumnosti izgubljate možnost, da povečate prodajo.

Sem vas prepričala, da vam zares manjka ta obrazec? Stopite z nami v stik, če potrebujete pomoč pri dodajanju obrazca na spletno stran. Kako? Preko kontaktnega obrazca 😉

 

Lep dan želim!

Spletnik marketing

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*