Home » Izdelava spletnih strani » Spletna stran – zakaj ni dovolj, da je všeč vam?

Spletna stran – zakaj ni dovolj, da je všeč vam?

Navdih za tokratni prispevek sem dobila v izjavi našega naročnika Google oglaševanja. Dejal je, da ne želi ničesar spremeniti na spletni strani, ker mu je taka, kot je, čisto všeč.

Če pobrskate po arhivu našega bloga, boste našli nepregledno množico nasvetov in napotkov, kakšna mora biti spletna stran, da boste z njo dosegli svoj cilj. To ni nujno prodaja, lahko je tudi prijava na e-novice, odgovor na nagradno vprašanje, igranje spletne igrice, oddaja povpraševanja … Kaj pa je skupno vsem konverzijam, ki jih opravijo obiskovalci vaše spletne strani? To, da jih opravijo oni in ne vi! In zato morate prilagoditi spletno stran njim, ki jih snubite na svojo stran. Dizajn, postavitev, elementov, barve, povezave, relevantna vsebina, kontaktni obrazec … vse to mora biti všeč vašim obiskovalcem. Njim morate prilagoditi pot do konverzije in če je ta predolga ali preveč ovinkasta, jo morate skrajšati in optimizirati.

To je podobno kot pri policah z izdelki v velikih trgovinskih centrih. Vsak premeten trgovec bo obiskovalca premišljeno vodil mimo določenih polic do blagajne. V višini oči so postavljeni dražji izdelki, cenejše postavijo na police pri tleh. Po vhodu v trgovino so izdelki višjega cenovnega razreda, na koncu pa stojala z izdelki s popustom. In ko čakate na blagajni, se zraven šibijo drobne sladkarije in nagovarjajo k nakupu.

Podobno je z bencinskimi črpalkami, kjer ste primorani iti čez celo trgovino mimo vseh mamljivo založenih policah z rogljički in skrinjah s sladoledom, čeprav želite plačati le gorivo. In verjamem, da se lastnikom prav tako kot nam ne da vsakokrat čez celo trgovino, toda zavedajo se, da je velika verjtenost, da se na poti do blagajne ne bomo mogli upreti vsaj kakšni skušnjavi.

Pravzaprav se mnogi poglobljeno ukvarjajo s psihologijo nakupovanja, da lahko karseda optimalno prilagodijo trgovino (ali spletno stran) obiskovalcem oz. potencialnim kupcem. Pozabiti morate torej na svoj okus za spletne strani in upoštevati nezavedno vedenje vaših obiskovalcev.

Ni torej pomembno, ali je vam všeč spletna stran. Če dovaja konverzije, generira potencialne kupce, je učinkovita. Četudi boste morali zaradi tega zamenjati gumb v rdečo barvo, ker je tako pokazalo testiranje, vi pa ne marate te barve.

Spletne strani nimate zaradi sebe. Vi tako ali tako veste že vse o vašem podjetju, poznate cenik … Pri izdelavi spletne strani ali prenovi spletne strani morate misliti na vaše potencialne kupce, misliti na to, kaj je njim všeč in jih prepriča v konverzijo.

Če potrebujete profesionalno itzdelano ali prenovljeno spletno stran, nas kontaktirajte.

Lep dan!

Spletnik marketing

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*