Home » Izdelava spletnih strani » Vsi drugačni – vsi enakopravni – dizajni spletnih strani

Vsi drugačni – vsi enakopravni – dizajni spletnih strani

Spletne strani postajajo neskončno platno oblikovalcev, ki lahko svojo domišljijo delijo s celim svetom. Dandanes na spletu najdemo vrsto različnih dizjanov, ki pa so jih poznavalci razdelili v 5 sklopov.

1. Simetrična postavitev
Kot nam pove že ime, gre za simetrično postavljeno spletno stran. Na tem mestu govorimo o preprosti postavitvi. Po navadi tako postavitev uporabimo pri formalnih spletnih straneh. Vsi glavni elementi imajo sredinsko poravnavo, da jih je lažje opaziti, zaznati, prebrati. Taka spletna stran včasih vsebuje tudi stranske elemente, ki so lahko postavljeni horizontalno ali vertikalno. Stranski elementi so tudi sredinsko poravnani, tako da se nam vsi elementi prikazujejo v sredinskem vidnem polju.

2. Asimetrična postavitev
Zakaj bi imeli simetrijo, če je asimetrija tako IN? Sigurno ste na cesti že srečali tako fante kot punce, ki imajo asimetrično postrižene lase. No, tako je tudi s spletnimi stranmi. Sploh če ne gre za bolj neformalne vsebine. In prav zabavno je opazovati strani, kjer so vsi elementi na drugem koncu, tudi če zaidete na katero drugo podstran. Njihova največja prednost je, da dajejo občutek dinamičnosti, določeni elementi bolj izstopajo in so zato bolj vidni. In tu je dizajner prepuščen svoji lastni domišljiji …

3. »Izolacijska postavitev«
Izolacijska postavitev je postavitev, kjer logo in glavna slika zavzemata najmanjši del dizajna na spletni strani. Običajno sta izjemno pomanjšana in ne v središču pozornosti. Ostali prostor, ki se na spletni strani nahaja, je namenjen predvsem vsebini. Tu bi lahko kot primer navedli kakšen forum ali portal, kjer so informacije bistvo tega, kar spletna stran ponuja. Navigacijske tipke pa ostajajo v velikosti, ko so še vedno vidne in lahko uporabne.

4. »Dominantna postavitev«
Dominantna postavitev je popolno nasprotje »izolacijski postavitvi«. Tu ni prostora za tekst, glavni so logotip in slikovni izrezki, ki govorijo sami zase. Pa saj vemo, da včasih slika pove več kot 1000 besed. Ali pa 2000  Tak način postavitve se uporablja predvsem tam, kjer slika sama po sebi predstavlja nek produkt, storitev, ki mora biti vidna v vsej svoji lepoti.

5. Ponavljajoča postavitev
Ponavljajoča postavitev ima podobnosti dominantni spletni strani, ampak ne z vidika izpostavljenih slik. Namesto tega so slike ponavljajoče, tako da ne morete zgubiti fokusa in bistva, ki ga fotografije kažejo.

Potem pa obstaja še prodajno naravnana spletna stran, o kateri bomo govorili naslednjič. Če pa vas že danes zanima kako prodajno naravnana spletna stran izgleda, nas pokličite!

 

Andreja Ogrinc

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*