Home » Izdelava spletnih strani » Optimizacija strani » Kako čez noč postati milijonar?

Kako čez noč postati milijonar?

600 besed, nekaj odstavkov, kup alinej, ena slika in rdeča barva – recept za milijonarje? Ne ravno, pač pa za pritegniti vašo pozornost 😉 če blogate, pišete članke za vašo spletno stran, pošiljate mailing, v katerem nagovarjate vaše potencialne kupce k nakupu, potem veste, da je pritegniti pozornosti bralca na spletu težka naloga.

Pisanje za splet je vse drugo kot tisto pisanje, ki smo ga poznali v šoli, ko smo pisali eseje. Morda je pisanje za splet ravno nasprotno od pisanja esejev, katerih namen je poučevati, medtem ko spletno pisanje pomeni interakcijo z bralci. S pisanjem ustvarite vez, ponudite svojo izkušnjo in jo delite z bralci. Osebna nota, ki jo lahko bralci začutijo med branjem, da občutek neformalnosti, zato lahko lažje in hitreje navežete stik z bralci. Pisanje za spletni marketing povezuje, informira in pogosto vodi do končnega rezultata.

Pri oblikovanju besedil moramo imeti v mislih načine, preko katerih bralci dostopajo do vaših besedil – telefonov, računalnikov in tabličnih računalnikov. Prikaz besedila preko teh kanalov je povsem drugačen kot tisti pri tiskanih medijih, zato je treba pri pisanju misliti tudi na prelome strani, velikost monitorje in presledke. Zakaj le bi pisali vsebino za vašo spletno stran, če je pa relevanten obiskovalec ne bo mogel prebrati?

In ker vem, da je vaš čas dragocen, dragi bralci, bom nasvete nanizala v nekaj alinejah.

ciljajte na bralce – pisati za splet pomeni pisati nekomu; preden se lotite pisanja, premislite, kdo bo bral vaše besedilo in ga v stilu in jeziku prilagodite njim; poskrbite, da bodo bralci imeli občutek, da je besedilo namenjeno njim;

ubijalski naslov – brez odličnega naslova, ki bo bralca usmeril v nadaljnje branje, ne bo šlo; ustvarite mamljive naslove, ki pritegnejo pozornost;

pišite pregledno – uporabite alineje, da bo bralec lažje sledil besedilu (tudi vi imate raje, če so naši članki za blog razdeljeni na več odstavkov, kajne?); podnaslove lahko uporabite za porazdelitev tem; pišite v krakih odstavkih; podčrtajte ali odebelite besedilo; uporabite različne velikosti pisave;

različne barve – tudi z barvami lahko razmejite besedilo in ohranjate bralčevo pozornost; tudi raziskave so pokazale, da si ljudje lažje zapomnimo informacije v barvah, tako da le izkoristite znanost; če boste besedilo obarvali drugače in odebelili obenem, je zmaga vaša 😉

3 koraki – na začetku v jasnem jeziku najpomembnejše, nato z alinejami opišite detajle, na koncu pa zavijte v klic k akciji kot na primer »Poizkusite!«, »Preverite!« ali »Naročite takoj!«;

aktiven jezik – če nočete dolgočasiti svojih bralcev, uporabite aktiven, dinamičen slog pisanja, ki je informativen, a hkrati oseben; napišite raje »Preizkusi brezplačno!« kot pa »Brezplačni preizkus«;

optimizacija strani – med besedilom uporabite tudi ključne besede (kot jaz v tej alineji 😉 ), da boste poskrbeli tudi za spletne pajke; uporabite jih tudi za anchor text za povezave na druge strani (spet kot jaz v tej alineji 😉 ), da vam bo besedilo služilo tudi kot pomoč pri uvrščanju na visoke pozicije v iskalnikih;

vodite bralca z informacijami – namen pisanja je peljati bralca k vodnjaku, no, h konverziji 😉 to pomeni, da morate navajati informacije in ključne točke, ki bodo prepričale bralca k akciji;

slike – uporabite slike, pazite le, da bo slika podporni steber besedilu, ne svoj otok, ki bo zasenčil tekst;

 

Alinej se je kar nekaj nabralo, prav tako nasvetov, kako pisati za spletno publiko. Se vam je zataknilo že pri prvem stavku? Ne skrbite, vaja dela mojstra. Če pa potrebujete pomoč, vsaj vodiča pri prvih korakih, pa nam pišite.

 

Lep sončen dan!

Spletnik marketing

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*