Home » Email marketing » Zakaj ljudje (ne)preberejo vaš newsletter?

Zakaj ljudje (ne)preberejo vaš newsletter?

Pripraviti ljudi do tega, da preberejo vaš e-mail ni tako zapleteno, kot si mogoče mislite. Ponudite prepričljivo vsebino, skupaj z dobro ponudbo, ki bo koristila vlogi kontaktov, njihovemu podjetju ali pa poziciji podjetja znotraj delujoče industrije.

Vaše potencialne stranke so kot vi: „Hočejo biti prvi.“

Ključ do uspešnega e-mail marketinga je omogočiti bralcem znanje in vpogled v to, kako vi implementirate uspešne korake v svoje podjetje. Ponudite jim vse koristne informacije, ki jih lahko delite. Kako oblikovati koristno vsebino? Ste se naučili kaj novega o vaši industriji, kar bi koristilo vašim strankam in kontaktom? Imate kakšne raziskave trga o nakupovalnih navadah ali industriji podobnih temah? Kakšna znanja imate, ki bi jih z lahkoto vključili v vsebino?

Več načinov je, kako lahko iz vaših lastnih izkušenj, vpogleda v industrijo, v kateri delujete, izvlečete dragocene marketinške vsebine.

Vaša koristna vsebina je lahko:
• Študija primerov.
• Anketa.
• Poročilo o industriji.
• Webinar.
• Priročnik.
• E-knjiga.
• E-vodiči.
• E-knjige.

To vse so materiali, ki bodo prepričali obiskovalce vaše spletne strani, da vam zaupajo lastne kontaktne informacije v zameno za brezplačen prenos e-knjige, povabilo na webinar, na aktualno temo marketinških trendov s panelom strokovnjakov, ali študija primera, ki prikazuje, kako je vaše podjetje doseglo določen cilj ali premostilo problem, pridobilo večje število kontaktov preko e-mail kampanje.

Kako prepričati prejemnike, da bodo odprli vaše elektronsko sporočilo?
Vsi dobivamo elektronska sporočila in razumemo, kako hitro se odločamo, ali bomo prebrali ali izbrisali sporočilo, ki se je pojavilo v našem inboxu. Če vašega bralca ne morete spraviti mimo naslova, potem je vse ostalo nepomembno. Kako segmentirate vašo bazo, kako personalizirate vaše sporočilo, kakšna je vsebina, ki jo napišete oz. ponudba, ki jo oblikujete in vse ostalo je nepomembno, če vaš naslov e-mail sporočila ne deluje.

Še nekaj nasvetov in trikov, da bo vaše elektronsko sporočilo res prebrano:
• Vključite ime vašega podjetja v zadevi oziroma naslovu sporočila.
• Predolgi naslovi so slabi. Naj vaši naslovi ne bodo daljši od 45 do 55 znakov.
• Vključite vašo ponudbo v naslov, npr. prenesite si e-priročnik, preberite študijo primera, udeležite se webinarja.
• Omogočite vašim bralcem, da se bodo počutili, kot da vas poznajo, in sicer s konsistentnim načinom sestavljanja naslova.
• Pošiljajte newsletter vedno s strani istega naslovnika, tako bodo kontakti prepoznali pošiljateljevo ime.
• Ognite se spam filtrom s tem, da izključite ločila ali besede v velikih tiskanih črkah.
• Ne uporabljajte cen in ne koristite besed, ki se jih ne sme oglaševati.
• Svetla ozadja s temnimi črkami delujejo najboljše.
• Naredite si koledar uredniških vsebin za e-mail marketing kampanje.

Ali lahko uporabite materiale iz drugih virov?
Povzemanje poročil, člankov, e-knjig in drugih materialov izven vaše pristojnosti so prav tako lahko učinkovita sredstva za pridobivanje novih kontaktov, ampak preden uporabite v svoj prid tuje materiale, se prepričajte, da jih imate pravico objaviti in deliti.
Še en učinkovit način povzemanja vsebine je prilagoditev tega, kar ste pridobili ali kupili, kot da je to del nečesa, kar ste ustvarili. Grafi, podatki in poročila iz zanesljivih virov lahko dajo vaši vsebini večjo kredibilnost.

Tretja možnost je sodelovanje s partnerjem prodajalcem, da oblikuje poročilo o nakupnih navadah ali pa prosite stranke za sodelovanje v raziskavi in študiji primera. Webinarji imajo tudi visoko vrednost, še posebej, če webinar vključuje strokovnjake iz različnih organizacij. Vključite v elektronsko sporočilo tudi seznam strokovnjakov in njihove reference, ko ste jih povabili na dogodek.

Frekvenca pošiljanja newslettra
Frekvenca pošiljanja je odvisna od tega, koliko časa nameravate posvetiti e-mail marketinškim kampanjam. Na podlagi tega vzpostavite plan oblikovanja vsebin, ki se ga strogo držite. Vzpostavite si uredniški koledar za vaše e-mail kampanje, saj tako lažje organizirate vsebino in si uredite potreben čas. Vključite tematike, ki so pomembne glede na čas dogajanja v vaši panogi in ponudite vpogled v vsebine, ki prihajajo v naslednjih e-novicah.

Ob vseh zgornjih nasvetih in trikih, ki smo vam jih predstavili, je ključnega pomena sistem, na katerem deluje vaš newsletter. Predlagamo vam, da se poslužite orodja za e-mail marketing newsletter.si, ki omogoča merjenje in spremljanje vaših kampanj ter različnih personaliziranih vsebin in grafičnih predlog. Oglejte si, kaj vam omogoča profesionalni e-mail marketing za vsakogar Newsletter.si in nas kontaktirajte.

Helena Felc
Spletnik marketing

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*