Home » Izdelava spletnih strani » Google Analytics » Razlike med Google AdWords in Google Analytics

Razlike med Google AdWords in Google Analytics

Google oglaševanje je učinkovit način povečanja prodaje, saj ponujate svoje izdelke/storitve tam, kjer se nahajajo vaši potencialni kupci. Google iskalnik pa je izvrsten tudi zato, ker lahko vzpostavite merjenje konverzij v programu AdWords ter z Google Analytics orodjem zbirate še vrsto drugih informacij o vaših obiskovalcih.

Najboljše pa je povezati ti dve orodji, da lahko podatke primerjate med seboj in jih še bolj v globino analizirate. Pogosto pa se zgodi, da opažate razlike med številkami za isto postavko v AdWordsu (AW) pri Google oglaševalski kampanji in Google Analytics-u (AN).

Pa poglejmo, v čem se lahko razlikujejo podatki in zakaj.

1. Kliki (AW) in število obiskov (AN)

Kliki pomenijo število klikov, ki so se zgodili preko oglasa, za katere ste plačali. Običajno je, da se številke med kliki in obiskom razlikujejo. Opazili boste lahko, da je klikov manj kot obiskovalcev. Vzrok je v tem, da je nekaj obiskovalcev kliknilo na vaš Google oglas#mce_temp_url#, si zapomnilo vašo spletno stran in jo naslednjič obiskalo neposredno brez oglasa. Če pa je v vaši statistiki manj obiskov kot klikov, je možno, da imate napačno vstavljeno kodo za Analytics na vaših podstraneh. Drugi razlog pa je lahko v tem, da so nekateri obiskovalci po kliku na oglas zapustili vašo pristajalno stran ali ji preprečili nalaganje, še preden se je koda aktivirala.

2. Neveljavni kliki

AW ima nastavljene varnostne filtre, ki ne beležijo neveljavnih klikov, medtem ko AN prišteje tudi te obiske. Neveljavni kliki so na primer tisti, ko vaša konkurenca namenoma zaporedoma klika na vaše oglase, da vam poviša stroške. Teh klikov ne plačate.

3. Nepravilno sledenje

Ko povežemo AW in AN, je treba obenem poskrbeti za pravilno sledenje oglasom s t.i. auto-tagging-om, ki omogoča, da se v AN kliki iz Google oglasov zabeležijo posebej. V nasprotnem (in napačnem) primeru, se ti obiski beležijo skupaj s tistimi, ki pridejo preko naravnih rezultatov.

4. Posebne nastavitve v brskalniku

Obiskovalci, ki na vašo stran dostopajo preko Google oglasa, imajo morda JavaScript, piškotke ali slike izklopljene. V tem primeru AN ne bo mogel zaznati teh obiskov, bodo pa zabeleženi med kliki v AW. Da se zabeležijo tudi med obisk v AN, mora brskalnik omogočiti JavaScript, piškotke ter slike.

5. Nezmožnost pristajalne strani, da aktivira kodo

Kliki, ki so zabeleženi v AW in ne med obiskom v AN, so lahko posledica prepreke med klikom in aktivacijo kode za AN na pristajalni strani. Klik bo sicer zabeležen v AW, toda koda AN koda ne more opraviti svojega dela. V tem primeru preverite, če serverji delujejo pravilno, ali se pristajalna stran prikazuje vsem uporabnikom in vsem IP-jem in da je koda pravilno vnesena na vseh podstraneh vaše spletne strani.

6. 301 povezave na druge strani

Redirekcije na druge podstrani v vaši pristajalni strani lahko preprečijo AN kodi, da pravilno identificira obisk z Google oglasa. Podajmo primer: vaš oglas poveže na www.primer-strani.si/stran1, toda ustvarili ste 301, 302 ali JavaScript redirekcijo na URL http://www.primer-strani.si/stran2. Zgodi se, da se informacija o obisku na stran izgubi zaradi povezave na drugo podstran.

7. Neažurni podatki

Iz sistema AdWords se podatki importirajo enkrat na dan v Google Analytics, zato je vmes opaziti razlike med statistikami.

 

Nevedneži bi rekli »presneta tehnologija«, Google strokovnjaki pa v različnih številkah vidimo izziv in najdemo rešitev. 😉 Če bi želeli tudi vi svojo stran postaviti na prva mesta na Google in vzpostaviti pravilno merjenje, nam pišite.

 

Prijeten dan!

Spletnik marketing

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*