Home » Izdelava spletnih trgovin » Optimizacija za vašo spletno trgovino – 1. Del

Optimizacija za vašo spletno trgovino – 1. Del

Da je optimizacija pomembna za vaš uspeh na spletu, vemo že vsi. Tudi tisti vrabci, ki so se po dolgi zimi vrnili v mrzlo poletje. Res pa je, da ne govorimo prav veliko o optimizaciji za spletne trgovine. In ravno iz tega razloga sem vam danes pripravila članek, ki je namenjen vsem, ki imate spletno trgovino. In želite v njej še več obiska. In seveda nakupov.

1. Spletna trgovina naj ima čim bolj »čisto« in pregledno strukturo. Domača oz. prva stran naj že jasno kaže vse kategorije izdelkov, ki jih je moč najti v vaši spletni trgovini. Ustvarite tudi »listo želja«, kamor bodo obiskovalci lahko »zlagali« produkte, ki bi jih radi kupili. In naj se ti shranijo do naslednjega obiska. Struktura spletne strani naj bo čim bolj enostavna in pregledna za obiskovalce in Google pajke. Na tem mestu že lahko dobite točko prednosti pred vašo konkurenco med naravnimi rezultati.

2. Vsak produkt, ki ga prodajate, naj ima v spletni trgovini svojo podstran. Kjer se nahaja kratek opis in dolgi opis za tiste, ki želijo izvedeti več. Tako boste za optimizacijo vaše spletne trgovine naredili največ. Ker vemo, da je vsebina ključ do višjih pozicij, izkoristite to dejstvo. Opis naj vsebuje ključne besede, po katerih želite, da bodo izdelek lahko našli. In ker imate na voljo še dolg opis, vključite čim več ključnih besed. No, pa ne pretiravajte 😉

3. Opis, tako dolg kot kratek, naj bo zanimiv tudi za branje. In ne samo za spletne pajke. Kratek opis je namenjen predvsem tistim, ki jih izdelek bolj površno zanima, bodisi zato ker ga že poznajo bodisi pa so o samem nakupu že dovolj prepričani. Dolg opis pa namenite tistim, ki si o izdelku želijo izvedeti še več. Tu lahko opišete izdelek in njegovo funkcionalnost, njegove značilnosti, uporabo in vzdrževanje.

4. V spletni trgovini ustvarite »orientacijsko navigacijo«, ki bo uporabnikom omogočila, da bodo z lahkoto našli pot nazaj na prvo stran. S tako navigacijo pa ugodite tudi spletnim pajkom, ki se bodo lažje gibali po menijski strukturi vaše spletne trgovine.

Primer: domov > pohištvo > stoli > usnjeni stoli > rdeči usnjeni stoli

Za uporabnike ustvarite hitre povezave, s katerimi bodo le z enim klikom prišli nazaj na domačo stran. In Google pajki vam bodo hvaležni!

5. Optimizirate lahko tudi vse slike v spletni trgovini, tako male kot velike. Poimenujte jih s ključnimi besedami, preden jih dodate v trgovino. Poskrbite tudi, da bo ključna beseda vidna tudi, če bo uporabnik sliko le preletel z miško. Tudi na tem mestu imate veliko možnosti, da vplivate na višje pozicije, saj lahko vsaka slika vsebuje ključno besedo. Res je, da vam to lahko vzame veliko časa, a povem vam, splača se.

Tako, za danes smo končali. A naj vam povem, da to še ni vse, kar sem vam želela povedati na to temo. Torej lahko že nestrpno pričakujete 2. del …

Še vedno pa se lahko obrnete na nas. Naj bo izdelava spletne trgovine ali pa optimizacija vaše že obstoječe spletne strani.

Srečno!
Andreja Ogrinc

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*