Home » Facebook » 5 primernih reakcij ob negativnih komentarjih na družbenih omrežjih

5 primernih reakcij ob negativnih komentarjih na družbenih omrežjih

Se bojite negativnih komentarjev vaših fanov na Facebooku? Niste prepričani, kako bi se odzvali na tvite z negativnim prizvokom na Twitterju? Kako se soočati s kritikami in negativo strank pred očmi javnosti?

V današnjem blogu bomo pogledali, kako se uspešno soočati z negativnimi komentarji.

Odločite se, ali je komentar vreden vaše pozornosti. Nekateri ljudje namreč puščajo nezaslišane komentarje na zidu zgolj zaradi pozornosti in ustvarjanja konfliktnih situacij. Če je komentar preprosto nesmiseln, neargumentirana kritika, brez osnov ali na osebnem nivoju, jo ignorirajte. Ne zgubljajte časa, pustite komentar viseti na vašem zidu. Fani bodo sami presodili in prišli do enakega zaključka, da je kritika brez podlage.

Za prvo prioriteto si postavite visoko in hitro odzivnost. Dalj časa ko pustite negativen argumentiran komentar na vaši Facebook strani, Twitterju ali drugem družbenem omrežju, več kredibilnosti pridobi s strani prijateljev, fanov ali sledilcev. Takojšen odgovor prikaže to, da spremljate dogajanje, se zavedate problema in ste vedno na voljo, da ga hitro in učinkovito odpravite.

Opravičite se, tudi če stranka nima prav. Buren prepir, kdo ima prav in kdo ima narobe, bo dosegel bore malo. Večina vaših fanov se zaveda, da je neumna pritožba točno, to kar je.

Nadaljujte s privatnimi pogovori na privatnem nivoju. Prvi odgovor ponudite javno, vendar nadaljevanje prestavite iz javne v privatno sfero oziroma komuniciranje.

Zahvalite se strankam za njihovo mnenje. Obravnavajte vse pritožbe, ne glede na to, kako grobe so kot konstruktivne kritike. Potem, ko se opravičite za njihove slabe izkušnje. Naj dobijo občutek, da cenite njihovo mnenje in izkušnje ter da boste upoštevali njihove predloge ob izboljšavah. Ko nekaj obljubite, izpeljite to do konca.

Ko vas napadejo na družbenih medijih, se borite z razumevanjem in prijaznostjo.

Imate težave s komunikacijo na družbenih omrežjih? Nimate časa? Ne veste, kako bi se soočali z negativnimi komentarji? Ali ne poznate vseh trikov za komuniciranje na Facebooku? Kako bi osnovali komentar, ki bi bil vašim strankam všeč?

Spletnik vam ponuja tudi redno vodenje vaših Facebook strani!

 

Helena Felc
Spletnik marketing

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*