Home » Izdelava spletnih strani » Anatomija gumba za KLIC K AKCIJI

Anatomija gumba za KLIC K AKCIJI

Pred nekaj tedni sem secirala vstopno stran, danes pa je na vrsti anatomija gumba za klic k akciji. Pri spletnih konverzijah je velikokrat zadnji korak. Vstopna stran je lahko še tako informativna in trženjska, toda brez klika na akcijo ni konverzije. Spreminjanje besedila in videza gumba za klic k akciji je pravzaprav največja malenkost, ki jo lahko izvajajo webmasterji na spletni strani.

Izredno pomembno je na vstopno stran dodati zmagovalni gumb, saj je ta velikokrat odločilen, ali bo obiskovalec izvršil konverzijo. Skoraj nemogoče pa je natančno določiti, kaj je tisto, zaradi česar se obiskovalec odloči za enega od dveh praktično identičnih gumbov. In še dobro, da je gumb tako enostavno testirati. =) Tehnično gledano, težko najdete še enostavnejši A/B test, kot pa je primerjava učinkovitosti dveh gumbov.

Pri gumbih lahko testiramo več elementov. Poglejmo.

Besedilo za klic k akciji
– pomembno je, da obiskovalec ve, kaj se zgodi s klikom na gumb
– mora biti informativen ter pritegniti pozornost obenem
– »Klikni«, »Pojdi«, »Testiraj« so le nekateri od množice klicev h konverziji;
– če poleg dodate še dimenzijo urgentnosti z besedami kot na primer »zdaj«, »takoj« ali »danes«, bodo konverzije še hitreje naraščale;
– če kaj ponujate brezplačne, to seveda tudi omenite;
– testirajte različna besedila na gumbu, saj vam lahko občutno povečajo stopnjo konverzije.

Postavitev gumba
– učinkovit gumb stoji na očitnem mestu in vsaj malo štrli iz preostalih elementov vstopne strani;
– mora biti postavljen above the fold, torej obiskovalec ne sme scrollati z miško navzdol, da najde gumb; to namreč znižuje odstotek konverzije;
– če je vaša vstopna stran daljša, postavite gumb tudi na dno, da ne bo potrebe po scrollanju navzgor;
– odločilna je tudi velikost gumba; to ne pomeni nujno, da mora biti enostavno večji, optično ga lahko povečate tudi z zmanjšanjem elementov okrog gumba ali z belim ozadjem;
– pri spletnih trgovinah pazite tudi na to, da bo gumb postavljen blizu produkta, na spletnih trgovinah pa ga postavite ob izjave zadovoljnih uporabnikov ali opisane koristi izdelka/storitve.

Barva in kotrasti
– barva ima izrazit vpliv na to, ali bo obiskovalec kliknil na gumb ali ne;
– barva gumba je odvisna tudi od barve spletne strani ter elementov poleg gumba;
– na vprašanje »katero barvo izbrati« pa lahko odgovori le testiranje;
– beremo lahko, da se rdeči gumbi najbolje izkažejo, toda ne zanaašajte se na to generalizacijo, raje izvedite svoje teste.

Performans gumba
– gumb mora biti jasen, tako da se res loči od drugih elementov;
– gumb lahko izrazite tako, da ga virtualno izbočite, mu dodate debelejši rob ali ga kako drugače razmejite od drugih grafičnih elementov na strani;
– sprogramirajte ga tako, da se bo kurzor ob premiku miške na gumb spremenil v simbol roke in na takšen način poudarite, da gre za nekakšno akcijo ter namig, da vsebuje povezavo.

Optimizacija gumba
– v nekaterih primerih gumb nima neposredne asociacije s ciljnim URL-jem;
– pogosto pa je direktno linkan na že poindeksirano stran;
– dodajte tudi alt tekst s ključno besedo, lahko pa tudi s klicem k akciji;
– to besedilo se bo namreč prikazalo v primerih, ko se slika ne more, tako da na takšen način ne izgubite priložnosti za konverzijo.

Gumb za klic k akciji je majhen, toda zelo pomemben del na vstopni strani. In tako kot gumb pozorno izberete za najljubšo belo bluzo ali poslovno srajco, ga s premislekom in testiranega izberite za vašo spletno stran. Ali kontaktirajte nas in ga za vas prišijemo mi.

 

Lep dan!

Spletnik marketing

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*