Home » Izdelava spletnih trgovin » Optimizacija za vašo spletno trgovino – 2.del

Optimizacija za vašo spletno trgovino – 2.del

Če se še spomnite, sem vam v prejšnjem članku rekla, da nadaljevanje sledi. In ker obljuba dela dolg, je pred vami še drugi del nasvetov, kako kar najbolj učinkovito optimizirati vašo spletno trgovino.

Ste pozabili, kaj točno sem vam povedala prejšnji teden? Članek vas je počakal tukaj.

Ostali smo pri številki 6 …

6. Ustvarite XML zemljevid strani/trgovine, ki bo pomagal spletnim pajkom, da se bodo lažje in hitreje premikali po vaši spletni trgovini. Tako jim omogočite, da bodo hitreje našli vašo svežo vsebino in ključne besede, na katere ciljate. Še posebno je to priporočljivo takrat, ko ima internetna trgovina ogromno podstrani. Tudi sama veliko uporabljam zemljevide strani, da lažje najdem, kar iščem.

7. Vpišite vašo spletno trgovino v imenike in direktorije. Ker jih na svetovnem spletu najdete neomejeno število, sledite tistim, ki imajo »page rank« več kot 3. Te povezave so za spletne pajke že zelo kredibilne in jih bodo vzljubili. In na več mestih, ko bo vaša spletna trgovina, več možnosti za višje pozicije si boste ustvarili. Pri izberi direktorijev bodite izbirčni in potrpežljivi. Večina dirketorijev vam bo naknadno poslala potrdilo, da je vaša spletna trgovina bila pregledana in sprejeta.

8. Pišite članke, ki vključujejo koristno vsebino in ključne besede, na katere ciljate. Blog lahko ustvarite zunaj spletne trgovine in ga le povežete s spletno trgovino. Prav tako bodite aktivni na socialnih omrežjih. Pišite članke, vključujte ključne besede, skratka bodite aktivni! Če ne drugega vas bodo potencialni kupci še bolje spoznali. Članke pa lahko objavite tudi v dirketorijih člankov, ki naj tudi imajo »page rank« višji od 3. In tudi tu lahko računate na boljše pozicije med naravnimi rezultati. Saj veste: kamen na kamen palača 🙂 s pomočjo bloga boste najhitreje prišli do zunanjih povezav, ki jih vaša spletna stran nujno potrebuje. Več kot jih bo, bolj ko bodo kvalitetna, bolj vas bodo spletni pajki imeli radi.

9. Seveda pa na koncu ne gre brez merjenja in spremljanja. Pomagate si lahko z brezplačnim orodjem Google Analytics ali pa uporabite Google Webmaster Tool. Obe orodji sta brezplačni in relativno lahki za uporabo. Na samem začetku vam bo vzelo malo več časa, da jih boste dodobra spoznali, a nista nemogoča, da vam to ne bi uspelo. Če pa imate bolj zahtevno spletno trgovino, ki vključuje več informacij, imate na voljo kar nekaj odličnih SEO orodij, ki vam bodo pomagali spremljati vsak korak, ki ga boste v smeri optimizacije naredili.

Tako, za danes smo končali. Če želite izvedeti več, je optmizacija strani pravi naslov za vsa vaša vprašanja. Če pa bi najprej radi spletno trgovino, vam jo lahko tudi izdelamo. 1-2-3. Kontaktirajte nas!
Srečno!
Andreja Ogrinc

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*