Home » Google oglaševanje » Prodajalci ženskih torbic in sandalov – Povzpnite se na vrh, prosim vas!

Prodajalci ženskih torbic in sandalov – Povzpnite se na vrh, prosim vas!

Za ta članek sem dobila navdih v priljubljenem ženskem opravilu – šopingu. Kakšno zvezo ima ta »hobi« s prvimi mesti na Googlu? me boste vprašali … Gromozansko!

Dobila sem vabilo na poroko, ženi se meni ljuba oseba, zato sem vprašanje Kaj bom pa oblekla za na poroko? vzela zelo resno, morda celo malce preresno. Po celodnevnem iskanju sem kupila čudovito obleko, ki si zasluži prav tako čudovite nove elegantne sandale ter večerno torbico. Želela sem si prihraniti še en dan, ki bi ga morala prebiti med trgovinami in iskati čevlje ter torbico, zato sem za pomoč prosila … Google.

Navdušeno sem vpisala ključno besedo ženski sandali in si ogledala oglase, nato naravne zadetke … in z začudenjem ugotovila, da je prva stran na iskalniku skoraj neuporabna! Relativno malo oglasov se poteguje za to besedo, naravni zadetki pa so me močno razočarali. Razen par izjem mi je Google ponudil več ali manj ali bloge ali oglasne portale … Poskusila sem še par drugih besed, obračala besede in neumorno skrolala po monitorju navzdol, da bi našla kaj koristnega. Še dobro, da imam v brskalniku nastavljeno, da mi prikazuje do 100 zadetkov na stran, saj bi bili kliki na številke strani že kar preveč. Našla sem par spletnih trgovin, listala po podstraneh, našla par potencialnih čevljev in se kar z malo straha lotila iskanja torbic.

Tukaj je situacija prav podobna. Malo oglasov, čeprav bi pričakovala, da se več podjetij odloči za Google oglaševanje takšnih izdelkov, saj smo ženske dobri potrošniki. Zopet sem dobila le nekaj spletnih trgovin, veliko pa takšnih strani, ki ponujajo oglase, potem forume, znane portale … komaj kaj za dejanski nakup. Pa še te imajo zelo malo ponudbe. Kot da pozabljajo, da smo ženske zelo občutljive na barvne kombinacije, stilsko ujemanje, ceno, model, vzorec in da želimo neskončno ponudbo modnih dodatkov.

Ali v Sloveniji tako malo podjetij prodaja ženske obleke/torbice/čevlje/nakit za svečane dogodke, ali se pa ne zavedajo pomena prvih mest v iskalnikih … Ne mislite, da je to kaprica podjetij, ki se ukvarjajo s spletnim marketingom, to je NUJA. Nuja zato, ker s tem, da se pojavite s svojo dobro ponudbo na prvi strani, vašim kupcem prihranite popoldne med prometno gnečo. Da nakup opravimo od doma, s kavo ob računalniku in dobro glasbo, ki nakup naredi še bolj udoben.

In zato vam polagam na srce … pridite na prvo stran na iskalnikih. Optimizirajte spletno trgovino ali stran na relevantne ključne besede ali pa preskočite naravne zadetke in se pridružite z oglasi. Ker če boste na 67. strani, vas ne bo nihče našel, ne bo izvedel za vas, ne bo videl vaše ponudbe … in ne bo kupil.

Prihranili boste marsikakšno uro vašim potencialnim kupcem, ki jo raje preživijo v naravi ali z ljubimi, namesto v trgovinskih centrih. Kjer je po možnosti vaša konkurenca. Povzpnite se torej na vrh! Hvala.

Kontaktirajte Spletnik za pomoč. Smo blizu, na prvih straneh Googla.

Lep dan!

Spletnik marketing

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*