Home » Email marketing » Kako najbolj optimalno izkoristiti vaše vsebine za pošiljanje newsletterja?

Kako najbolj optimalno izkoristiti vaše vsebine za pošiljanje newsletterja?

Predpostavimo, da pošiljate newsletter na redni časovni bazi. Ko stisnete gumb send ali pošlji v vašem e-mail marketing sistemu, še niste naredili vsega in vaše delo še ni zaključeno. Izkoristite vsak poslani e-mail zato, da se naučite in ugotovite, kaj deluje pozitivno in kaj deluje negativno na vaše kontakte.

Tako kot lahko na več načinov izkoristite tudi druge marketinške vsebine, ki jih pripravljate; lahko tudi e-mail marketing vsebine uporabite večkrat. Kako in kje?

Na vaši spletni strani
Objavite vaš e-mail tudi na vaši spletni strani, saj bo to koristilo vam ter prejemnikom vašega e-maila na več načinov. Povečali si boste možnost višje pozicije v iskalnikih, torej lahko vaša e-mail marketing strategija služi tudi kot izboljšanje optimizacije vaše spletne strani. S tem, ko boste dalj časa objavljali vaše e-maile na spletni strani, bo ta arhiv lahko služil kot izobraževalno središče za vaš prodajni oddelek ali pa orodje za lažje informiranje vaših strank.

Na blogu vašega podjetja in v družbenih medijih
Objavite vsebino e-maila tudi na blogu vašega podjetja in ga delite na Facebooku, Twitterju, LinkedInu ter ostalih družbenih medijih, ki jih vaše podjetje uporablja za redno komunikacijo s strankami. Uporabite najpopularnejše vsebine in jih objavite na drugih blogih znotraj vašega področja. Objave na najbolj vplivnih in branih blogih znotraj vašega področja so učinkovit način za povečanje vaše izpostavljenosti in prepoznavnosti na trgu.

Ko objavite nove vsebine ali pošljete newsletter, informirajte vaše zaposlene o tem, da bodo postali vaši najbolj zagreti ambasadorji in delili vsebino s svojimi prijatelji na družbenih omrežjih.

V revijah in časopisih
Če newsletter sproži večjo količino aktivnosti, torej prebiranja, klikanja, komentiranja itd., uporabite vsebino tudi za promocijo v tiskanih medijih. Uredniki si želijo vsebin, ki vzbujajo v bralcih zanimanje. Takšni članki vam dajejo možnost in izhodišče, da se boste pozicionirali kot dober direktor, marketingaš, tržnik s strokovnim znanjem. Obenem pa boste promovirali vaše podjetje, utrdili ugled in vse to brez stroškov objave.

Vsebina za webinar
E-priročniki, e-knjige in e-vodiči lahko pridobijo velik odziv s strani vaših kontaktov. Najbolj popularne uporabite še enkrat in iz njih osnujte webinar. Večina dela je bilo že narejenega že s priročnikom, e-knjigo ali e-vodičem, tako bo delo in vložen čas v webinar minimalen v primerjavi s tem, koliko interesentov in prenosov se lahko odvije preko tega lead generatorja.

Webinar je učinkovit način, kako se povezati in vključiti svojo publiko v privlačno vsebino na dinamičen način.

Na kakšen način delite vašo vsebino na spletu? Ne objavljajte vsebin zgolj na vaši spletni strani, ampak na več različnih možnih kanalih. Bolje, kot se odrežete ob določenih iskanih besedah, boljši bodo rezultati za vaše podjetje in marketing. Z višjo pozicijo v iskalnikih boste deležni večje izpostavljenosti, ki vas bo vodila do več dobička.

Ali imate kakovostno orodje in privlačen dizajn vašega newsletterja? Za dober izgled in profesionalno podobo newsletterja poskrbi orodje za e-mail marketing Newsletter.si. Vas zanima, kakšne funkcionalnosti omogoča? Kontaktirajte nas!

Helena Felc

Spletnik marketing

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*