Najdražje ključne besede na Googlu

Google oglaševanje velja za stroškovno zelo učinkovit način pridobivanja novih kupcev. Na iskalniku Google je sicer na kakšne ključne besede velika gneča med oglasi, toda v tujini je ta boj še neprimerno hujši. Predstavljam vam 20 najdražjih kategorij ključnih besed na Googlu.

Raziskavo so naredili s pomočjo Googlovega orodja »KeyWord Tool«, ki je baza trilijonov (trilijon je 10 na 18. potenco oziroma 1.000.000.000.000.000.000 😉 ) ključnih besed. Opazovali so 90-dnevno obdobje in določili 10.000 najdražjih angleških ključnih besed. Te ključne besede so kategorizirali in zapisali seznam, ki je predstavljen v nadaljevanju. Kategorije so ovrednotene s številom ključnih besed, minimalno ceno na klik za prvo stran in številom mesečnih iskanj.

20 najdražjih kategorij s ključnimi besedami:

1. Zavarovanje (Insurance) – primer ključne besede: »online avtomobilsko zavarovanje«
2. Posojilo (Loans) – primer ključne besede: »posojila za podiplomske študente«
3. Hipoteka (Mortgage) – primer ključne besede: »refinanciranje sekundarnih hipotek«
4. Odvetnik (Attorney) – primer ključne besede: »zasebni odškodninski odvetnik«
5. Kredit (Credit) – primer ključne besede: »kreditiranje lastniškega kapitala«
6. Pravnik (Lawyer) – primer ključne besede: »zasebni odškodninski pravnik«
7. Donacije (Donate) – primer ključne besede: »podarim rabljen avto«
8. Diploma (Degree) – primer ključne besede: »diploma iz psihologije na spletu«
9. Gostovanje (Hosting) – primer ključne besede: »upravljanje s spletnim gostovanjem«
10. Zahteve (Claim) – primer ključne besede: »zahtevek za odškodnino«
11. Konferenčni klic (Conference Call) – primer ključne besede: »brezplačni konferenčni klic«
12. Trgovanje (Trading) – primer ključne besede: »poceni online trgovanje«
13. Programska oprema (Software) – primer ključne besede: »crm programska oprema«
14. Obnovitev (Recovery) – primer ključne besede: »obnovitev podatkov na trdem disku«
15. Prenos (Transfer) – primer ključne besede: »ravnotežni prenos na kreditni kartici«
16. Plin/elektrika (Gas/Electricity) – primer ključne besede: »primerjava cen za elektriko«
17. Tečaji (Classes) – primer ključne besede: »online tečaji za poslovno administracijo«
18. Rehabilitacija (Rehab) – primer ključne besede: »centri za odvajanje od alkohola«
19. Zdravljenje (Treatment) – primer ključne besede: »centri za zdravljenje od drog«
20. Popkovnična kri (Cord Blood) – primer ključne besede: »banka za popkovnično kri«

In cene? Za ključne besede iz kategorije »zavarovanje« je potrebno za klik na prvi strani na Googlu v povprečju odšteti … pripravite se … globoko vdihnite … 38,10 €! Da, prav ste prebrali. Ne, 38 centov, ampak dobrih 38 €. Dvajseta kategorija iz seznama je nekaj cenejša, za klik morajo odšteti le 19,29 €.

Za boljšo predstavo izračunajmo, koliko morajo podjetja iz teh kategorij vložiti na mesec za učinkovito oglaševanje na Googlu.

Povprečna cena na klik: 38,10 €
Povprečno število klikov na dan: 50
Klikov na teden: 350
Klikov na mesec: 1500
Mesečni budžet: 57.150 €
* Preračunano iz ameriških dolarjev, datum menjalnega tečaja 22.8.2011

In kolikšen je strošek za posamezno konverzijo? Denimo, da je odstotek konverzije 2 %, kar je relativno dobro. Torej od 1500 klikov na mesec konvertira 30 obiskovalcev. En potencialni kupec torej stane 1905 €. Ni poceni, kajne? 😉

In ko smo ravno pri številkah, naj podam še eno zanimivost. Oglaševanje na iskalniku gigantu Google prinaša kar 97% dobička. In v zadnjih 4 četrtletjih so z oglasi na Googlu zaslužili kar 32,2 bilijonov ameriških dolarjev!

Ne morem si pomagati, sledi še ena primerjava. Za 57.150 €, kolikor mora na mesec vložiti zavarovalniško podjetje za pridobivanje kupcev na Googlu, vam lahko pri Spletniku potencialne kupce dovajamo pet let ali še več. 😉

Oddahnite si, pri nas lahko za 38 evrov pridobite tudi do 150 klikov. 😉 Oglejte si pakete Google oglaševanja in nas kontaktirajte!

 

Spletnik marketing

Deli s prijateljiShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestShare on Google+Email this to someone
E-priročnik: Google AdWords za začetnike