Home » Google oglaševanje » Najdražje ključne besede na Googlu

Najdražje ključne besede na Googlu

Google oglaševanje velja za stroškovno zelo učinkovit način pridobivanja novih kupcev. Na iskalniku Google je sicer na kakšne ključne besede velika gneča med oglasi, toda v tujini je ta boj še neprimerno hujši. Predstavljam vam 20 najdražjih kategorij ključnih besed na Googlu.

Raziskavo so naredili s pomočjo Googlovega orodja »KeyWord Tool«, ki je baza trilijonov (trilijon je 10 na 18. potenco oziroma 1.000.000.000.000.000.000 😉 ) ključnih besed. Opazovali so 90-dnevno obdobje in določili 10.000 najdražjih angleških ključnih besed. Te ključne besede so kategorizirali in zapisali seznam, ki je predstavljen v nadaljevanju. Kategorije so ovrednotene s številom ključnih besed, minimalno ceno na klik za prvo stran in številom mesečnih iskanj.

20 najdražjih kategorij s ključnimi besedami:

1. Zavarovanje (Insurance) – primer ključne besede: »online avtomobilsko zavarovanje«
2. Posojilo (Loans) – primer ključne besede: »posojila za podiplomske študente«
3. Hipoteka (Mortgage) – primer ključne besede: »refinanciranje sekundarnih hipotek«
4. Odvetnik (Attorney) – primer ključne besede: »zasebni odškodninski odvetnik«
5. Kredit (Credit) – primer ključne besede: »kreditiranje lastniškega kapitala«
6. Pravnik (Lawyer) – primer ključne besede: »zasebni odškodninski pravnik«
7. Donacije (Donate) – primer ključne besede: »podarim rabljen avto«
8. Diploma (Degree) – primer ključne besede: »diploma iz psihologije na spletu«
9. Gostovanje (Hosting) – primer ključne besede: »upravljanje s spletnim gostovanjem«
10. Zahteve (Claim) – primer ključne besede: »zahtevek za odškodnino«
11. Konferenčni klic (Conference Call) – primer ključne besede: »brezplačni konferenčni klic«
12. Trgovanje (Trading) – primer ključne besede: »poceni online trgovanje«
13. Programska oprema (Software) – primer ključne besede: »crm programska oprema«
14. Obnovitev (Recovery) – primer ključne besede: »obnovitev podatkov na trdem disku«
15. Prenos (Transfer) – primer ključne besede: »ravnotežni prenos na kreditni kartici«
16. Plin/elektrika (Gas/Electricity) – primer ključne besede: »primerjava cen za elektriko«
17. Tečaji (Classes) – primer ključne besede: »online tečaji za poslovno administracijo«
18. Rehabilitacija (Rehab) – primer ključne besede: »centri za odvajanje od alkohola«
19. Zdravljenje (Treatment) – primer ključne besede: »centri za zdravljenje od drog«
20. Popkovnična kri (Cord Blood) – primer ključne besede: »banka za popkovnično kri«

In cene? Za ključne besede iz kategorije »zavarovanje« je potrebno za klik na prvi strani na Googlu v povprečju odšteti … pripravite se … globoko vdihnite … 38,10 €! Da, prav ste prebrali. Ne, 38 centov, ampak dobrih 38 €. Dvajseta kategorija iz seznama je nekaj cenejša, za klik morajo odšteti le 19,29 €.

Za boljšo predstavo izračunajmo, koliko morajo podjetja iz teh kategorij vložiti na mesec za učinkovito oglaševanje na Googlu.

Povprečna cena na klik: 38,10 €
Povprečno število klikov na dan: 50
Klikov na teden: 350
Klikov na mesec: 1500
Mesečni budžet: 57.150 €
* Preračunano iz ameriških dolarjev, datum menjalnega tečaja 22.8.2011

In kolikšen je strošek za posamezno konverzijo? Denimo, da je odstotek konverzije 2 %, kar je relativno dobro. Torej od 1500 klikov na mesec konvertira 30 obiskovalcev. En potencialni kupec torej stane 1905 €. Ni poceni, kajne? 😉

In ko smo ravno pri številkah, naj podam še eno zanimivost. Oglaševanje na iskalniku gigantu Google prinaša kar 97% dobička. In v zadnjih 4 četrtletjih so z oglasi na Googlu zaslužili kar 32,2 bilijonov ameriških dolarjev!

Ne morem si pomagati, sledi še ena primerjava. Za 57.150 €, kolikor mora na mesec vložiti zavarovalniško podjetje za pridobivanje kupcev na Googlu, vam lahko pri Spletniku potencialne kupce dovajamo pet let ali še več. 😉

Oddahnite si, pri nas lahko za 38 evrov pridobite tudi do 150 klikov. 😉 Oglejte si pakete Google oglaševanja in nas kontaktirajte!

 

Spletnik marketing

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*