Home » Google oglaševanje » Napačne poti iskanja ključnih besed

Napačne poti iskanja ključnih besed

Do danes smo se že vsi naučili pravil, kako najhitreje in najbolj učinkovito poiskati ključne besede, ki so pomembne za vaš posel. In s katerimi ste prisotni na spletu, da vas hitreje in lažje najdejo. Danes pa bomo šli po drugi poti, ki je prepovedana. Našla sem 4 najbolj pogoste in usodne napake, ki jih večina naredi na poti do iskanja pravih in učinkovitih ključnih besed. Poglejmo …

1. Napačna pot: napačna izbira panoge
Na poti do iskanja pravih ključnih besed se najprej srečamo s panogo, v katero moramo uvrstiti naš posel. Ker je potrebno na internetu ves čas skrbeti, da smo IN, je pravilna odločitev tudi ustrezna panoga. Ključne besede naj bodo torej tesno povezane s tem, kar počnete, poleg tega pa si lahko pomagate tudi z orodjem Google Trends (Google trendi) , ki vam bo hitro in grafično prikazal, kaj se z vašo panogo v tem trenutku dogaja na spletnem trgu. Vzemite si čas in ključne besede vam bodo hvaležne. 🙂

2. Napačna pot: ne uporabljate Google oglaševanja
Odlično orodje in pokazatelj vaših najbolj dobičkonosnih ključnih besede je sigurno Google oglaševanje. Google kampanja vam pomaga v kratkem času za relativno majhen vložek poiskati top ključne besede, ki prinašajo obisk in konverzije. Tako lahko skoraj čez noč iz 60 ključnih besed izluščite 12 tistih, ki so za vaš posel najbolj učinkovite. Res je, da je za to potreben denaren vložek, a rezultat je neprecenljiv.

3. Napačna pot: Uporabljate le brezplačna orodja
Res je, da so brezplačna orodja najlažje dosegljiva, a imajo svoje pomanjkljivosti. In na tem mestu bom zopet poudarila Google oglaševanje. In da ne bo šla voda vedno na naš mlin, imate na voljo še orodji Keyword Elite in Market Samurai, s katerima si lahko pomagate. Ne bo vam žal niti €, ki ga boste namenili za ta orodja. Saj veste, brez nič ni nič.

4. Napačna pot: za ključne besede uporabljate množino in ne edine
Če sklepate po tem, kako iščete sami, veste, da največkrat vtipkate ključne besede v ednini. In tako razmišlja večina uporabnikov interneta. Ednina se nam zdi bližje, večkrat jo uporabljamo. To vam bodo dokazala tudi orodja, ki jih boste uporabili.

 

Tako, danes je bilo kratko in sladko. Če želite svojo spletno stran kar najbolj optimizirati, najprej izberite prave ključne besede. Ker je optimizacija strani ključnega pomena za vaš uspeh, poleg drugih dejavnosti, jo izvajajte premišljeno, konkretno in strateško.

Če pa vam primanjkuje časa in znanja, kontaktirajte nas. V naših vrstah se skrivajo strokovnjaki, ki jim je optimizacija strani poznana kot lasten žep.

Srečno!

Andreja Ogrinc

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*