Home » Izdelava spletnih strani » Optimizacija strani » Napake pri optimizaciji strani

Napake pri optimizaciji strani

Dejstvo je, da vsi delamo napake. Tako v poslu kot v zasebnem življenju. A če razmišljate bolj »out of the box« potem se iz napak lahko učite in naučite kaj novega. Danes si bomo pogledali, katere so tiste napake, ki jih pri optimizaciji strani lahko naredite. In iz katerih se lahko veliko naučite.

Ne optimizirate vsake podstrani?
Najbrž preveč pozornosti dajete domači/prvi strani, saj si na podlagi le-te obiskovalec ustvari mnenje o celotni spletni strani. To bo že držalo, a SEO elemente potrebuje prav vsaka podstran, ki se nahaja v sklopu vaše spletne strani. Spletni pajki ne bodo pogledali samo prve strani, ampak bodo raziskovali po celotni strani. Vsaka podstran je za vas možnost, da vpišete besede, ki so ključnega pomena za višje pozicije v iskalniku. S tem si tudi povečate možnosti, da vas bodo potenciali kupci našli in na vsaki podstrani dobili občutek, kot da so na prvi strani. Ne zanemarite ostalih strani, saj so tako prva stran pomembne za optimizacijo strani.

Povzetek: vsaka podstran je enako pomembna za vaše pozicije na spletnih iskalnikih.

Niste osredotočeni na prave ključne besede?

Prave ključne besede so ključ do vašega uspeha na spletu. Veliko pozornosti boste morali nameniti temu, da jih najdete. Če vaša strategija ne bo prava, tudi pravih ključnih besed ne boste našli. Preverite konkurenco, preizkusite Google oglaševanje, uporabite brezplačna in plačljiva orodja, ki vam bodo pomagala, da najdete tiste besede, ki vam bodo prinašale konverzije.

Povzetek: za iskanje pravih ključnih besed potrebujem strategijo.

Ne izkoriščate obiska, ki ga dobite na spletno stran?

Kaj vam pomaga veliko število obiskovalcev, če na vaši spletni strani ne ostanejo več kot minuto? Res je, da vam optimizacija strani pomaga do več obiska, a poskrbeti morate, da bodo obiskovalci imeli kaj za početi. Morate jih motivirati, da preberejo, kar imate za povedati, da kupijo, kar imate za prodati. Pri obisku ne gre le za kvantiteto, ampak je ključna kvaliteta. Že z izbiro ključnih besed boste ustvarili filter med tistimi, ki vedo kaj iščejo in izdelek/storitev tudi hočejo. Ponudite jim brezplačne priročnike, nasvete. Postrezite jim z vprašanji in odgovori, povabite jih na vaš blog, kjer lahko preberejo več. Naj dobijo občutek, da ste ravno vi tisti, ki imate najboljšo ponudbo. Torej boljšo od konkurence.

Povzetek: naj bo obisk na vaši spletni stran kvaliteten in kvantiten.

Niste dovolj ažurni?

Optimizacija strani se mora izvajati redno, saj spletni pajki večkrat obiščejo vašo spletno stran in vam na podlagi videnega določijo pozicijo. Res je, da je za dobre temelje potrebno poskrbeti na začetku, a tu se zgodba šele začne. Če ne boste osveževali vsebine, dodajali zunanjih povezav, vas spletni pajki ne bodo več obiskovali in začeli boste izgubljati na pozicijah. Dodajte nove, sveže vsebine, nov video ali le del zapisa iz vašega blog. Verjemite, hvaležni vam bodo tudi obiskovalci, ki se bodo vedno vračali po še. Ker pri vas to lahko dobijo. Konkurenca bo tako hitro zaspala, vi pa boste že dva kroga pred njo.

Povzetek: optimizacija strani je proces, ki se nikoli ne konča.

 

Če želite pravo profesionalno optimizacijo strani, nas kontaktirajte!

Andreja Ogrinc

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*