Home » Marketing in prodaja » Kako se pri prodaji kosati z velikimi?

Kako se pri prodaji kosati z velikimi?

Razlika med velikimi in majhnimi podjetji na internetu puhti. V ospredju sta kakovost informacij in lepa uporabniška izkušnja. Ali lahko to tudi vi ponudite vašim kupcem? …

Zaradi še vedno trajajoče ekonomske krize, ki ji nekako ni videti konca, vse bolj prihaja do izraza nakupovanje preko interneta. Če imate spletno trgovino, je to lahko ena od tistih priložnosti, ki bi jo kot trgovec nekako morali izkoristiti sebi v prid. Naj se sliši še tako ironično, ljudje bomo vedno kupovali. V Sloveniji preko interneta dnevno izvedemo že okoli 2 mio iskanj. 46 % teh iskanj se nanaša na iskanje informacij o izdelkih ali storitvah, 20 % iskanj pa se nanaša na poizvedovanje o konkretnih ponudbah.

Ali je spletna trgovina pripravljena na povečanje števila kupcev?
Prva zelo pomembna stvar je, da spletna stran potencialnemu kupcu lahko ponudi lepo uporabniško izkušnjo. Nakupna pot do “blagajne” mora biti jasno zastavljena, ravno tako, kot je to v velikih supermarketih. Grafični dizajn, jasna navigacija, klici k akciji, hitro in enostavno naročilo, follow-up komunikacija, e-mail marketing. Vse to so stvari, brez katerih kakovostna spletna stran pri trženju ne more biti učinkovita. S svežo vsebino, akcijami, različnimi ponujenimi možnostmi nakupa, hitrim procesiranjem naročil in svežim, duhovitim pristopom do kupcev boste zagotovo izstopali iz množice vaših tekmecev.

Kaj pa grafični dizajn in izgled spletne trgovine?
Pred nakupom nekega izdelka si ga po navadi vsi želimo najprej videti. Pri spletni trgovini je pomembno, da ima vsak izdelek kakovosten in razumljiv opis ter lepe slike. Če bi na primer prodajali obutev, bi vaši kupci hoteli videti tudi približano sliko. Vedno pridejo prav tudi mnenja kupcev, ki so izdelek že kupili in vsekakor pa tudi kakšno navodilo za uporabo ne bi bilo odveč. Če je vse to zapakirano v lep in ne preveč načičkan grafični dizajn z lepimi in predvsem vidnimi gumbi, ki kličejo k nakupu, potem je za kupca poskrbljeno tudi z vidika njegovega občutka lagodja.

Ali je poskrbljeno za hitrost in varnost?
Verjetno ni nikomur izmed nas prijetno čakati pred blagajno v dolgi vrsti. Kaj šele, če se to dogaja na internetu. Vsi radi brskamo, primerjamo, odpiramo slike eno za drugo, prebiramo nasvete itd., ampak če je spletni nakup počasen, to kmalu lahko postane mučno. Najhuje je, če ne veš ali si sploh uspel plačati ali ne. Tudi iskalniki se zavedajo, da v takšnem primeru spletna trgovina ne nudi lepe uporabniške izkušnje, zato je neradi prikazujejo med najbolj relevantnimi rezultati, torej na prvi strani. Zelo pomembno je, da spletna trgovina gostuje na kakovostni strežniški infrastrukturi, ki je seveda primerno zavarovana. Nakup, ki ga opravijo kupci preko enega od plačilnih sistemov v spletni trgovini, mora biti zaupanja vreden. Ravno zato se običajno kakovostna spletna trgovina poslužuje preverjenih sistemov, ki so povezani tudi s kakšnim od računovodskih programov ali CRM-ov.

Kaj pa marketing spletne trgovine?
Trgovina sredi kočevskega gozda, kjer je še niti medved ne najde in ne obišče, zagotovo ne more imeti ravno cvetoče prodaje. Enako je na internetu. Stalno je potrebno biti prisoten tam, kjer se nahaja največ relevantnih kupcev. Pa če je to iskalnik, eno od socialnih omrežij, blog ali YouTube kanal. Potrebno je investirati v pridobivanje obiska, zakupovati ključne besede in redno izvajati SEO optimizacijo strani za dosego prvih pozicij v iskalnikih. Cilj je en in edini, to je na spletno stran pripeljati čim več obiskovalcev, ki si želijo produkta in jih obenem motivirati za (ponovni) nakup.

Danes na internetu ni velikih in majhnih trgovin, so le tiste bolj in tiste manj kakovostne. Tiste, ki ponujajo lepo uporabniško izkušnjo, in tiste, s katerih odidemo še preden se le-te naložijo.

Želite vašim kupcem ponuditi enostaven, hiter in predvsem varen nakup vaših izdelkov? Pri podjetju Spletnik d.o.o. vam izdelajo kakovostno spletno trgovino, ki jo bodo vaši kupci oboževali! Pošljite povpraševanje!

Uroš Bogdanović

 

* Članek je bil objavljen tudi v Računalniških novicah.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*