Home » Facebook » Izgradnja kakovostnega spletnega kanala za povečanje prodaje

Izgradnja kakovostnega spletnega kanala za povečanje prodaje

Prodaja preko interneta ponavadi sestoji vsaj iz treh segmentov. To so: kvalitetna spletna prisotnost, pridobivanje relevantnih obiskovalcev, ki se zanimajo za naše storitve ali izdelke, in izgradnja odnosa s kupci, ki znatno poveča možnost za ponovni nakup. V naslednji seriji člankov (v naslednjih izdajah Računalniških novic) bomo vse tri aspekte obravnavali še podrobneje, danes pa naj omenimo nekaj osnovnih pojmov. Imeti samo spletno stran ali spletno trgovino, pa četudi smo zanjo odšteli nekaj tisoč evrov, seveda ni več dovolj. Ker je danes že povprečen uporabnik interneta dobro izurjen in selektiven pri iskanju informacij, moramo za svojo konkurenčnost storiti več. To lahko storimo z inovativnim pristopom in  izdelano, načrtovano spletno prisotnostjo in s tem lahko dosežemo veliko več, kot pa so to trenutno sposobni naši tekmeci. Zelo pomembno je, da spletno prisotnost ne le vzdržujemo, pač pa  tudi stalno nadgrajujemo.

Kvalitetna spletna stran, prvi korak do spletne prodaje. Prva stvar, ki jo sploh potrebujemo na spletu, je kakovostna spletna prisotnost (spletna stran ali spletna trgovina). Kakšna je kakovostna spletna stran? Takšna, ki je izdelana na način, da obiskovalce konvertira bodisi v kupce bodisi od njih pridobiva kontaktne informacije za kasnejšo obdelavo. Imeti mora kakovostno vsebino, ki bo všeč tako obiskovalcem kot tudi spletnim pajkom. Ključnega pomena so tudi dizajn in ostali grafični elementi, ki bodo predstavljali znamko in v potencialnih kupcih vzbujali željo po nakupu. Nikakor pa ne smemo pozabiti na ažurnost ponudbe in drugih pomembnih informacij.

Na spletno stran hočem obiskovalce, ki se zanimajo za mojo ponudbo. Spletna stran sama po sebi je popolnoma brez vrednosti, če je nihče ne obišče. Naslednji korak je torej, da na spletno stran pridobimo tiste obiskovalce, ki se resnično zanimajo za naše izdelke ali storitve.  Z drugimi besedami: potrebujemo relevantne oz. kvalificirane obiskovalce. Za pridobivanje takšnih obiskovalcev je spletno stran potrebno izpostaviti tam, kjer se ti v večini nahajajo. Torej v iskalnikih (Google, Najdi.si, Bing, Yahoo, … ), socialnih omrežjih (Facebook, Twitter, …), forumih in blogih s podobno tematiko. Do želenih obiskovalcev bomo najhitreje prišli preko zakupa ključnih besed (npr. Google oglaševanje),  na dolgi rok pa s pomočjo kakovostne optimizacije strani, ki vključuje tako prilagoditev spletne strani iskalnikom kot tudi t.i. on-line PR. Slednji se nanaša na raven popularnosti spletnega mesta pri iskalnih pajkih in morebitnih obiskovalcih. Biti prvi v iskalnikih pa seveda pomeni biti prvi v poslu!

Zgradite dolgoročen odnos s svojimi kupci in jih motivirajte v ponovne nakupe. Ta korak je po navadi še najtežji, vendar pa je na dolgi rok dokazano najbolj učinkovit.Verjetno ste že slišali, da so najboljši kupci ravno tisti, ki so pri vas imeli lepo nakupovalno izkušnjo in se bodo zaradi tega še vračali, oziroma vašo spletno stran še priporočali svojim znancem ali prijateljem. Hvaležni kupci so tudi tisti, ki vaše storitve ali izdelka v tem trenutku morda ne potrebujejo, vendar pa jim boste s konsistentnimi e-mail kampanjami, kjer jim boste svetovali ali ponujali pomoč,  dali občutek varnosti, zaupanja in predvsem se jim boste vtisnili  v podzavest v najlepši možni luči. Ko pa bodo potrebovali vaš izdelek ali storitev, ne bodo dvakrat pomislili, h komu bodo šli.

Odpiranje prodajnega kanala torej ni samo izdelava neke »on-line brošure«, ki je ne bo obiskal niti kočevski medved, temveč vzpostavitev »ekosistema«, ki zajema 3 pomembne aspekte: kakovostno spletno prisotnost, pridobivanje kvalificiranih obiskovalcev na spletno stran in vzpostavljanje odnosa s kupci.

Vse troje skupaj bo seveda prej ali slej rezultiralo v povečanju vaše prodaje preko spleta. Spletnik trojček je rešitev, s katero boste zagotovo povečali vašo prodajo! Za več informacij o paketih si oglejte spletno stran, kjer si lahko ogledate tudi videe, v katerih predstavljamo vsak posamezen vidik.

 

Uroš Bogdanović

 

* Članek je bil objavljen tudi v Računalniških novicah.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*