Home » Izdelava spletnih strani » Optimizacija strani » Optimizacija strani – razlika med mobiteli in računalniki?

Optimizacija strani – razlika med mobiteli in računalniki?

O optimizaciji strani smo že veliko govorili, nismo pa se še dotaknili mobilnih telefonov oz. kako moramo spletne strani prilagajati njim. A je optimizacija strani za mobilne telefone kaj drugačna?

Nekateri pravijo, da ni razlike med optimizacijo strani za računalnike in mobilne telefone. Toda sigurno so aktivnosti za optimizacijo drugačne, saj se tudi vedenje uporabnikov mobitelov ali računalnikov razlikuje. Poznamo aktivnosti, ki jih ne poznamo pri optimizaciji strani za mobilnike pa so nujne za računalnike in obratno.

Standardi za mobilne strani so zaradi uporabnikove izkušnje drugačne in SEO izvajalci, ki bodo želeli uporabiti trike za optimizacijo običajnih spletnih strani, bodo praviloma neuspešni. Izkušenejši SEO strokovnjaki pa vedo, da morajo upoštevati odtenke, ki ločujejo optimizacijo spletnih strani za računalnike in mobitele. Pa si poglejmo razlike.

Besedilo na strani
Ko govorimo o besedilu na strani, običajno stremimo k čim večji gostoti ključnih besed, ki izražajo relevantnost strani za spletne pajke. To še bolj drži za spletne strani, ki jih optimiziramo za mobilne telefone, SEO strokovnjaki pa bodo težko opravičili 250 besed na stran, ki jih priporočajo za mobilne strani.

Drugačno vedenje pri iskanju
Sprva moramo razumeti, da ne iščejo vsi uporabniki mobilnih telefonov preko ključnih besed. Z orodji, kot so Google Goggles, Gesture Search, Voice Search in podobnimi, uporabnik ne potrebuje domače strani google.si za vpis ključne besede, da poišče želene informacije. Včasih uporabniki iščejo preko iste besede, toda povsem z drugim namenom. Neka Googlova raziskava kaže tudi, da iskalci preko mobilnikov iščejo ob drugačnih urah in v drugačnih kontekstih kot iskalci preko računalnikov.

Drugačni algoritmi za mobilnike
Že leta 2009 so pri Googlu razkrili, da obstajajo drugačni algoritmi za uvrščanje spletnih trani na prve pozicije za mobilne telefone. Namen pa je seveda ustvarjati pozitivno uporabnikovo izkušnjo.

Drugačna stopnja vpletenosti
Iskalec preko mobilnika je v primerjavi s tistim preko računalnika bolj vpleten, toda manj verjetno bo skrolal po rezultatih iskanj navzdol. Torej če še nimate številke ena z vašo stranjo na mobilnikih, se še niste resneje lotili mobilne optimizacije.

Pri telefonih so prve strani še bolj izrazito pomembne, tako pri organskih rezultatih kot plačanih oglasih. Le predstavljajte si, kako majhen zaslon ima telefon in koliko prostora je dejansko za prva mesta. Padec spletne strani s prve na četrto pozicijo na mobilniku lahko pomeni znižanje CTR-ja za 90%!

 

Pri Googlu pravijo, da mobilno iskanje ni stvar prihodnosti, ampak sedanjosti. Zato le začnite pripravljati strategijo optimizacije strani za mobilnike in prehitite vašo konkurenco.

Potrebujete pomoč? Pri nas imamo SEO strokovnjake, ki bodo vašo spletno stran postavili na vrh pri laptopu ali iPhonu. Kontaktirajte nas!

Spletnik marketing

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*