Home » Email marketing » E-mail marketing – zakaj se vaše stranke odjavijo od prejemanja vaših e-sporočil?

E-mail marketing – zakaj se vaše stranke odjavijo od prejemanja vaših e-sporočil?

Več kot 90% prijavljenih na vašo e-mail kampanjo se odjavi ali klikne spam na vašo e-mail kampanjo, ker ji zaradi razlogov, kot so prepogosto komuniciranje, vsiljevanje nepomembnih informacij glede na poročilo ExactTarget o komuniciranju podjetij na socialnih medijih in e-mail marketingu.

Študija zajema več kot 1.500 potrošnikov ter se poglablja v raziskovanje vedenjskih vzorcev na spletu in kaj so glavni razlogi za to, da osebe kliknejo »unlike« ali gumb za odjavo komunikacije podjetja oziroma blagovne znamke preko Facebook, Twitter in e-pošte.

Ključne ugotovitve raziskave so:

• 91% potrošnikov se odjavi z vaše e-mail marketing kampanje.
• 77% potrošnikov trdi, da so bolj previdni pri deljenju lastnega e- poštnega naslova podjetja, v primerjavi z lanskim letom.
• 81% potrošnikov je kliknilo”unlike” ali odstranilo objave podjetja oziroma blagovne znamke iz njihovega News Feed Facebook.
• 71% potrošnikov poroča, da so bolj selektivni glede klikanja gumba “Všeč mi je” v primeru podjetij in blagovnih znamk na Facebooku, kot so bili lani.
• 51% potrošnikov verjame, da se bo komunikacija na družbenih medijih odražala v uspehu podjetja, medtem ko 40% ne verjame, da bi to vplivalo na tržno komunikacijo.
• 41% vprašanih potrošnikov je že kliknilo gumb “Unfollow” v primeru podjetja ali blagovne znamke na Twitterju.

95% ameriških potrošnikov uporablja e-pošto (in 93% spletnih potrošnikov je v ZDA naročnikov vsaj na en Newsletter na dan). Ugotovitve glede newslettra so pomembne, zato da se začnete zavedati pomena komunikacije in dobrega odnosa s svojim občinstvom po elektronski pošti. Toda tudi Facebook in Twitter sta pomembna, statistika pravi, da je 65% ameriških potrošnikov trenutno aktivnih na platformi (včasih do točke obsedenosti) in 9% ameriških potrošnikov na spletu je aktivnih na Twitterju.

Oglejte si spodnjo sliko za več podrobnosti o tem, zakaj se potrošnik odločijo odjaviti od vaših newslettrov, e-pošte, vas »unlike« na Facebooku ali prenehajo slediti na Twitterju.

Kako izvajati učinkovit e-mail marketing motivirati vaše bralce e-mail kampanj, da ostanejo z vami in da bodo delili vsebine newletterja s svojimi prijatelji ali znanci, vam lahko zaupamo mi.

Kontaktirajte nas na brezplačno telefonsko številko 080 33 39 ali nam pišite na info@spletnik.si.

Helena Felc
Spletnik marketing

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*