Home » Facebook » Naj vaše stranke govorijo o vas

Naj vaše stranke govorijo o vas

Izjave vaših strank so zelo pomembne za vašo spletno stran, te namreč tudi prodajajo! Ko iščete nek izdelek ali storitev, kaj je tisto, na kar najprej pomislite? Najprej se želite prepričati, da je produkt priljubljen in uporaben, ali ni tako? Najboljši način, da se prepričate o kakovosti produkta je, da to slišite od nekoga drugega.

Nekoga, ki je produkt že preizkusil in bil z njim tudi zadovoljen. Več kot slišite ali preberete pozitivnih mnenj, bolj ste prepričani v to, da ste tudi vi dobro izbrali. Vedno je tako.

Marketinga s pomočjo izjav vaših strank ni težko izvajati. Na spletno stran dodajte obrazec, ki obiskovalcem omogoča, da vam podajo komentar, kritiko ali pohvalo. Ne bodite presenečeni, če boste dobili oboje, pozitivno in negativno kritiko. Celo najbolj uspešna podjetja dobijo kakšno negativno kritiko. Kar boste pri tem opazili je, da s tem pridobivate na zaupanju potencialnih kupcev, ki se bodo posledično veliko lažje, brez večjih dvomov, odločali za nakup vašega izdelka ali storitve. Na koncu koncev se ljudje lažje in hitreje poistovetimo z resničnimi izkušnjami nekoga, ki je produkt naročil pred nami in ga že preizkusil.

Najhujša stvar, ki se vam lahko zgodi je, da na spletno stran objavite izmišljena mnenja vaših kupcev. Ne kličite prijateljev, da naj vam podajo mnenje, če vašega produkta še niso preizkusili. Vaši potencialni kupci niso priplavali po juhi – kaj kmalu bodo ugotovili, da gre za laž, zato se takšnih stvari raje ne poslužujte. Takšne izjave so namreč očitne. Dovolj je samo, da vas enkrat „pogruntajo“ in to  lahko za vas pomeni veliko večjo škodo, kot  pa če sploh ne bi imeli objavljenih nobenih izjav. To se v vaši dejavnosti lahko zelo hitro izve in samo vi nam lahko poveste, ali bi vam bilo prijetno ali ne, oziroma ali bi vaši kupci zaradi tega sploh še lahko imeli kakšno zaupanje v vas.

Za pridobivanje mnenj je potreben čas. Najprej morate nekomu prodati vaš produkt in ta lahko potem poda svojo izjavo, mora produkt nekaj časa tudi uporabljati. V primeru video izjave je še malo bolj komplicirano. Sicer je danes to možno posneti tudi preko mobilnega telefona, vendar pa verjetno želite, da je izjava kvalitetna in da se  govorca (nastopajočega) tudi sliši. Zato je potreben mikrofon, video kamera, izdelan scenarij in vsekakor tudi čas vašega kupca, s katerim se morate uskladiti za snemanje. Video izjavo je potrebno še montirati, nato tudi objaviti povsod, kjer naj bi se pojavljala vaša ponudba. Sicer vam to lahko predstavlja dodaten strošek, vendar pa se ta običajno na dolgi rok pokaže kot dobra investicija v vaš marketing.

Glede na to, da spletni marketing vključuje tudi e-mail marketing, preko katerega konsistentno pošiljamo newsletter, pisanje člankov za blog in denimo komunikacijo preko socialnih omrežij, so to kanali, kjer lahko vaše izjave postavite na vrh in jih izpostavite. Tako da se opazijo in da so vidne vsakomur. Tudi tisti najbolj skeptični si jih bodo pogledali ali prebrali in če tega vaša konkurenca še nima, boste tukaj zagotovo pridobili nekaj prednostnih točk.

Izjave naj bodo zbrane na posebni podstrani, da lahko do njih vedno in kjerkoli prilepite povezavo. Ta se lahko nahaja tudi v vašem e-mail podpisu, vaših e-mailih, člankih, na vaši Facebook strani, vaši ponudbi ali pa na YouTube kanalu, ko gre za video.

Vaši potencialni kupci bodo pričakovali iskrene izjave vaših obstoječih kupcev. Več, kot jih bo in bolj kot bodo iskrene, bolj bodo ti prepričani v to, da je pri vas ponudba kakovostna.

Pri podjetju Spletnik, d.o.o. poleg izdelave spletnih strani, izdelave spletnih trgovin, izdelave Facebook strani, Google oglaševanja, optimizacije spletnih  strani in profesionalnega e-mail marketinga snemamo tudi video izjave zadovoljnih strank. Če želite, lahko tudi za vas posnamemo, kako so z vašo storitvijo ali izdelkom zadovoljni vaši kupci ali pa vam o tem svetujemo.

Več o tej storitvi si lahko ogledate na spletni strani Videomania.si.

 

Lep pozdrav!

Uroš Bogdanović

* Članek je bil objavljen tudi v Računalniških novicah.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*