Home » Marketing in prodaja » Kakšen je učinkovit banner?

Kakšen je učinkovit banner?

Danes bomo po dolgem času spet malo pokukali v oglaševanje z bannerji. Do sedaj smo se naučili, da je oglaševanje z bannerji namenjeno predvsem brandingu. Res pa je, da lahko z dobrim bannerjem na svojo spletno stran ali v svojo spletno trgovino pripeljete zajetno število obiskovalcev. Danes bomo pogledali, kaj mora imeti banner, da bo čim bolje učinkoval na tiste, ki ga bodo videli.

Izogibajte se velikim slikam v bannerju
Če je slika v bannerju velika, bo potrebovala več časa, da se naloži. Kar pa bo večino obiskovalcev odvrnilo od tega, da bodo počakali, da se slika v celoti prikaže. V tem času bo obiskovalec zapustil stran, se premaknil na novo stran ali si ogledal spodnji del strani. In tako ste ga izgubili. Poskusite obdržati velikost slike nekje med 10 in 15 KB. V ta namen uporabite Photoshop ali druge temu primerne programe, s katerimi lahko tudi določite velikost slike.

Dodajte »call to action« element
Glede na to, da je celoten banner v bistvu gumb, naj bo le ta opremljen z elementom, ki mu pravimo »call to action« ali po slovensko »klic k akciji«. Torej banner opremite z napisom, kot so na primer:
– Kliknite tukaj!
– Oddajte povpraševanje!
– Kliknite za več informacij!
– Pokličite takoj! …

Bolj kot je banner usmerjen k akciji, bolj bo učinkovit.

Izogibajte se oglaševanju vaše spletne strani
Namesto, da oglašujete svojo spletno stran, oglašujte nekaj, kar je na vaši spletni strani. Lahko je to rešitev za problem, odgovor na vprašanje, nakup izdelka ali brezplačni priročnik, ki ga je moč prenesti preko vaše spletne strani. Poskušajte v banner vključiti besedo »brezplačno« in videli boste, kaj ste sprožili 🙂 Preizkušeno!

Ustvarite več različnih bannerjev
Zakaj? Ker ima vsak banner svojo življenjsko dobo. In ko jo enkrat doseže, ni več učinkovit. Saj veste, tudi sami se čez določen čas naveličate istih stvari. Naj bo to banner ali skodelica za kavo. Hkrati pa je učinkovito, da se na enem muestu prikazuje več bannerjev izmenično. Najbolje je, da jih je nekje med 4 in 5. Vsak naj ima svojo posebnost in vsakega izmed njih merite. Tako boste preko split testa prišli do najbolj učinkovitega bannerja, ki vam prinaša največ uspeha. In na podlagi dobljenih rezultatov lahko ustvarite novih 5 bannerjev … in tako lahko ves čas oglaševanja testirate nove možnosti in nove oblike oglaševanja z bannerji.

Vedno upoštevajte okolje, kjer bo vaš banner objavljen
Da ne boste preveč izstopali – v negativnem smislu – vedno si najprej oglejte okolje, kjer boste objavili banner. Obstaja nekaj strategij, ki jim lahko sledite:

– banner lahko izgleda tako, kot izgleda kot celotna spletna stran
– banner lahko popolnoma izstopa od obstoječe spletne strani
– banner lahko izstopa od ostalih bannerjev, ki so na spletni strani
– banner objavite tam, kjer se nahaja vaša ciljna publika

Za danes smo končali. Če si želite učinkovitega oglaševanja z bannerji tudi vi, nas kontaktirajte. Izdelamo vam banner in ga objavimo na našem primerjalniku cen Lovecnacene.si.

Andreja Ogrinc

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*